Dicen que vendran para aqui sin reformar, como el que ya hay, pero eso si, pintados en colores de MD, en pantone.canalcole wrote:Jo diria que van dir que vindrien cap aqui reformades i amb colors CEX.
Avistaments curiosos de trens
-
- N8
Re: Avistaments curiosos
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
Segons http://www.listadotren.es/motor/series.php?id=45 es la 448-028 i fica la següent informació:
Colores Renfe Operadora para Media Distancia (desde 07/2008). Sin Reformar. En Regionales desde 22/12/03; hasta que fue pintado siguió llevando colores GL e indicadores laterales de destino. Será reformado tras desaparecer el servicio Intercity (13/12/08).
Algú sap quin servei fa?
Colores Renfe Operadora para Media Distancia (desde 07/2008). Sin Reformar. En Regionales desde 22/12/03; hasta que fue pintado siguió llevando colores GL e indicadores laterales de destino. Será reformado tras desaparecer el servicio Intercity (13/12/08).
Algú sap quin servei fa?
-
- N10
Està per aquí fent serveis Catalunya Exprés.
-
- N8
No serán reformadas ninguna de ellas, ya que la reforma no sería útil. (renfe no pierde dinero)canalcole wrote:Segons http://www.listadotren.es/motor/series.php?id=45 es la 448-028 i fica la següent informació:
- canalcole
- N9
Avui a la tarda han passat 2 448R en simple, totes 2 grafitejades de dalt a baix, els que anaven dintre no hauran pogut veure ni el paissatge.
Avui,el CEX Barcelona-Figueres que ha sortit del Clot vora les 16.32 minuts servit per doble de 470.
El primer cop en la meva vida que veig una 470 amb teleindicadors "FIGUERES"
El primer cop en la meva vida que veig una 470 amb teleindicadors "FIGUERES"
- canalcole
- N9
Avui he estat a Vilanova, i he pogut comprovar que hi continuava allí la 440.132 original, però no hi era la 440.175 reformada que estava donada de baixa. On deu ser? A més, on estava la 175, ara hi havia la 440.178.
-
- N8
Ya era hora que la hicieran servir, pues estava de bonito!
De todas formas, era una medida excepcional, ya que habia una pizarra de plastico en el anden que decia que la salida era por la via direccion Zona Universitaria. Además, una empleada de TMB me ha avisado de que los trenes salian solo por esa via.ferroviario_catalan wrote:Ya era hora que la hicieran servir, pues estava de bonito!
Vist un parell de cops avui una 335, al migdia pasan per El Vendrell direcció Tarragona la 006-3 i ara fa poca estona un altre amb la mateixa direcció, crec que deu ser la mateixa.
- UT440_132M
- N10
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Tarda extanya a la R3
Aquesta tarda dos avistaments curiosos, a la R3. El primer, cap a les 17:09, més o menys, després (o abans segons es miri) de Taradell - Montrodon (venint de BCN), mentres enfilo camí cap a Vic, veig passar una doble de 440R, pantone, no he pogut veure quines unitats eren, però per l'hora en què ha passat havia de ser sense servei, ja que ha passat després del tren procedent de Ripoll, passant per Vic a les 16:45, i anava amb direcció Hospitalet. Després, a l'encreuament amb el tren destinació Ripoll de les 17:45 per Vic, baixa una doble composició de 447, format per les 447 218M 109R 217M i 447 199M 100R 200M, la primera posava en el teleindicador "SIN SERVICIO", mentres que la segona sembla ser que estava averiada, no tenia tensió, (portava els pantògrafs baixats, i a dins no hi havia cap mena d'il·luminació ni persona), i tenia la porta esquerra primera del M199, mig oberta. En tinc fotos d'aquesta última.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Ahir coses rares:
- Una doble de 440R sense servei entre Molins i Sannt Feliu direcció Martorell cap allà les 17.15
- Una 447 en simple fent un Mataró-Molins de la C1(17.43),i un rodalies Terrassa-Martorell també en 447 en simple i darrere del molins de Rei(normalment és al revès)
- I cap allà les 18.10,a la via 8 estava estacionada una doble de 440R amb força gent que segons els teleindicadors de la via 8 anava a Terrassa.Peró quan se'n va aquest tren anuncien un rodalies a Manresa(la 440R la vaig veure desde una doble de 451 estacionada a la via 9,o sigui que no vaig ficar-me bé el teleindicador de la 440R),i m'extranya dos C4 seguits.L'únic que se m'ocurreix es que la doble de 440R anès a La Garriga,pero força extrany ho veig,pero bé un cop vaig veure una doble de 447 anant a La Garriga.A mès anava força gent a les dues composicions.
- Una doble de 440R sense servei entre Molins i Sannt Feliu direcció Martorell cap allà les 17.15
- Una 447 en simple fent un Mataró-Molins de la C1(17.43),i un rodalies Terrassa-Martorell també en 447 en simple i darrere del molins de Rei(normalment és al revès)
- I cap allà les 18.10,a la via 8 estava estacionada una doble de 440R amb força gent que segons els teleindicadors de la via 8 anava a Terrassa.Peró quan se'n va aquest tren anuncien un rodalies a Manresa(la 440R la vaig veure desde una doble de 451 estacionada a la via 9,o sigui que no vaig ficar-me bé el teleindicador de la 440R),i m'extranya dos C4 seguits.L'únic que se m'ocurreix es que la doble de 440R anès a La Garriga,pero força extrany ho veig,pero bé un cop vaig veure una doble de 447 anant a La Garriga.A mès anava força gent a les dues composicions.
Avui el Mataró de les 17.38 per Plaça Catalunya anava en 447 simple.
A la via 3 de Badalona hi ha maquinària de via i obres d'ADIF. Més tard penjo foto.
A la via 3 de Badalona hi ha maquinària de via i obres d'ADIF. Més tard penjo foto.
Salutacions,
Oriol
Oriol
Últimament està força de moda posar composicions en simple a les C1 i C4.
Les maleïdes 465 que circulen en simple, són les culpables del gran col·lpse que pateixen una gran part dels Molins/L'Hospitalet-Mataró/Calella a la tarda.
Fins i tot, ahir un tren que anava a Maçanet a la C1, ho va fer en 465, a sobre, amb un retard d'uns 5-10 minuts (al voltant de les 16h).
Salutacions.
Les maleïdes 465 que circulen en simple, són les culpables del gran col·lpse que pateixen una gran part dels Molins/L'Hospitalet-Mataró/Calella a la tarda.
Fins i tot, ahir un tren que anava a Maçanet a la C1, ho va fer en 465, a sobre, amb un retard d'uns 5-10 minuts (al voltant de les 16h).
Salutacions.
Baixador a Premià de Mar ja!
- canalcole
- N9
No hi han prou trens que tenen d'anar en simple? No han comprat tants Civies? Doncs que els fiqui en doble, i les 447.
- UT440_132M
- N10
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
311 Ripoll
Avui he anat a Ripoll, i he vist que a la via 7 hi ha estacionada una 311 d'ADIF, sembla ser per fer tasques de llevaneus. De moment està força neta. Llavors a Vic, el rodalies cap a Hospitalet de les 18:03, estacionat a la via 2 (normalment ho fa a l'altra andana, a la via 3), servit en doble de 447, minuts abans de sortir, el venedor de bitllets de l'estació, ha hagut de cridar un mecànic per megafonia per solucionar un problema tècnic. No he sapigut el motiu, i hem sortit a les 18:04. I la majoria de circulacions de la tarda, servides amb 447, 3 d'elles amb l'interior renovat.canalcole wrote:No hi han prou trens que tenen d'anar en simple? No han comprat tants Civies? Doncs que els fiqui en doble, i les 447.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
laura wrote:Últimament està força de moda posar composicions en simple a les C1 i C4.
Salutacions.
I dic jo?Alemys de fer aquetstes bajenades de posar una 465 anant a Blanes o Maçanet(jo també vaig veure una 465 en simple procedent de Blanes),el que podrien fer es posar dobles de 447 i posar 465 a línies com la C3 per exemple,on circulen majoritàriament 447 en simple,i una 465 té mès capacitat que una 447,en canvi una 465 té menys capacitat que una doble de 447.Doncs les 465 serien molt d'agraïr a la C3,pel fet de que tenen mès capacitat,i desprès de veure la setmana passada com va sortir el Vic de les 18.30 aprox. de Pl.Catalunya,on no hi cabia ni una agulla,les veig molt necessari.
O posa dobles de civias als Blanes o Maçanet,o que deixin unes quantes 447 en doble i no les treguin si la idea de rodalies es posar una 465 per anar a Blanes i Maçanet.I aquestes 465 a la C3,que serien molt d'agraïr en aquesta línia,pero marauradament amb aquests.
- canalcole
- N9
Aquesta tarda, sobre tres quarts de cinc, desde la meva habitació he sentit un xiulet d'un tren que no es habitual que passi per aqui, m'ha semblat que era un 592 o 593 direcció SVC, no ho puc assegurar. Això ho he vist passar per l'estació de Segur de C., a la C2 Sud.
- genissimon
- N10
Devia ser algun dels 592 (MAN) de Lleida que ha baixat a Barcelona a fer manteniment.
Un 593 (FIAT), segur que no, perquè ja no en circula cap.
Ambós son gairebé idèntics des de fora: composició de 3 cotxes MRM dièsel. Si bé el cotxe R te un grup electrògen per alimentar la instal·lació d'aire condicionat.
Salut !!
Un 593 (FIAT), segur que no, perquè ja no en circula cap.
Ambós son gairebé idèntics des de fora: composició de 3 cotxes MRM dièsel. Si bé el cotxe R te un grup electrògen per alimentar la instal·lació d'aire condicionat.
Salut !!
canalcole wrote:Aquesta tarda, sobre tres quarts de cinc, desde la meva habitació he sentit un xiulet d'un tren que no es habitual que passi per aqui, m'ha semblat que era un 592 o 593 direcció SVC, no ho puc assegurar. Això ho he vist passar per l'estació de Segur de C., a la C2 Sud.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.