Per on passarieu el TRAMBAIX per arribar a Glòries?
Per on passarieu el TRAMBAIX per arribar a Glòries?
Voteu!!!
PD: Ho sento per aver canviat el tema, es que no podia borrar el tema de ''Un tranvia a...'' .
PD: Ho sento per aver canviat el tema, es que no podia borrar el tema de ''Un tranvia a...'' .
Last edited by MetroBCN on Tuesday 30/12/2008 18:31, edited 12 times in total.
http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.
Re: Un tranvía al costat del museu de xocolata i del zoo de BCN?
Si acabava allà era la parada de Ciutadella | Vila Olímpica
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Per on passarieu el TRAMBAIX per arribar a Glòries?
Estaria bé ficar el tranvia per fi al centre. Encara que col·lapsaria més tota la circulacio de cotxes. Sembla que siguin sagrats...
... he votat la 3a.
... he votat la 3a.
Jo he votat per portar el tramvia per l'Avinguda Diagonal, en superfície, evidentment.
Salutacions
Salutacions
- Guigui
- Administrador
En superfície, a més de metro i rodalia
Com a tramvia que és, ha d'anar per la superfície i per la línia més recta, és a dir, la Diagonal. Una altra cosa és que aquesta mateixa avinguda necessiti altres modes de transport per sota, i el problema és que hi ha massa gent, i sobretot massa gent que pren decisions, que creu que una cosa exclou l'altra.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Jo estic amb el Guigui, per què si no seria metro. Ja se que per el trambesós hi ha el tram que es per sota, peró...
PD: Ja sabem qui es el guanyador.
PD: Ja sabem qui es el guanyador.
Jo també volia votar la primera, però ho he fet pensant en una opinió ''friki'' . I tindria que ser en mode APS (és correcte?), sense fils, per donar menys impacte visual. Al cap i a la fi, els tranvies són alstom, i es podrien adaptar fàcilment a aquest tipus de sistema.
- EUKibo
- N9
Un altre dilema es per on passarà el TRAM just a la plaça de les Glòries ja que la remodelació és incompatible amb el traçat actual, per la qual cosa el nou traçat o bé partirà la nova plaça pel mig o bé anirà soterrat o semisoterrat.
(Nota: per que coi els socialiestes enceten totes les obres de cop i no en terminen cap i les deixen totes absolutament paralitzades sense ni un sol obrer? Ex: Calaix ferroviari de Sants, L9, ascensor de Santa Coloma L1 que fa més de dos anys que duren les obres i encara hi ha el mig forat que van fer abans que acabés el 2007, remodelació de la plaça de les Glòries... que per cert aquesta última em toca mooooooooooolt el que no sona perquè jo que he d'agafar Meridiana venint des de Gran Via Besòs he de sortir moooooooolt abans de la gran Via i tragar-me tot el lateral de semàfors de penalització amb la quantitat de minuts de pèrdua i augment de contaminació que suposa, no podien haver-se esperat a enderrocar les rampes d'accés al tortell a que fessin uns projectes d'obra i aquesta l'executessin de manera no ràpida sinó sense pausa per a afectar els menys dies possibles?)
(Nota: per que coi els socialiestes enceten totes les obres de cop i no en terminen cap i les deixen totes absolutament paralitzades sense ni un sol obrer? Ex: Calaix ferroviari de Sants, L9, ascensor de Santa Coloma L1 que fa més de dos anys que duren les obres i encara hi ha el mig forat que van fer abans que acabés el 2007, remodelació de la plaça de les Glòries... que per cert aquesta última em toca mooooooooooolt el que no sona perquè jo que he d'agafar Meridiana venint des de Gran Via Besòs he de sortir moooooooolt abans de la gran Via i tragar-me tot el lateral de semàfors de penalització amb la quantitat de minuts de pèrdua i augment de contaminació que suposa, no podien haver-se esperat a enderrocar les rampes d'accés al tortell a que fessin uns projectes d'obra i aquesta l'executessin de manera no ràpida sinó sense pausa per a afectar els menys dies possibles?)
Doncs mira, el Hereu es així .EUKibo wrote:Un altre dilema es per on passarà el TRAM just a la plaça de les Glòries ja que la remodelació és incompatible amb el traçat actual, per la qual cosa el nou traçat o bé partirà la nova plaça pel mig o bé anirà soterrat o semisoterrat.
A guanyat a l'enquesta...
Què el trambaix vagi a glories per Av.Diagonal exterior!
Gràcies a tots que eu participat per aver votat.
Què el trambaix vagi a glories per Av.Diagonal exterior!
Gràcies a tots que eu participat per aver votat.