Fa temps vaig conèixer l'existència d'aquest col.lectiu arran d'una notícia al diari. No crec que hagin desaparegut perquè no fa gaire el mateix diari s'hi va tornar a referir en una notícia sobre els retards a Rodalies BCN.
He estat navegant per Internet i no he trobat cap e-mail ni adreça web referent al CURC.
Crec que seria molt útil tenir un mitjà de contacte amb aquesta associació.
Colectivo de Usuarios de RENFE Cabreados - Com contactar-hi?
Carta a Mercè Sala...
Hola!
Avui hi havia una carta al Periódico de Catalunya on un lector enyorava l'època quan Mercè Sala era presidenta de Renfe...
Jo també enyoro l'època quan aquesta distingida persona era presidenta de TMB...
Salut!
Avui hi havia una carta al Periódico de Catalunya on un lector enyorava l'època quan Mercè Sala era presidenta de Renfe...
Jo també enyoro l'època quan aquesta distingida persona era presidenta de TMB...
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Vaig rebre un correu spam a l'adreça de la universitat, aprofitant una vulnerabilitat del processament de les llistes de correu. Donaven una adreça d'Internet en què hi havia un fòrum deixant a parir la Renfe, però no me la vaig apuntar. D'aquí una estona buscaré a les carpetes del correu i si ho trobés ja ho posaria aquí.
- Santfeliuenc
- N10
El colectivo...
Hola,
"COLECTIVO DE USUARIOS DE RENFE CABREADOS"
¿Es que acaso hay alguno que no lo esté? ¿hay alguno que esté contento?
Saludos,
Sergio
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
- davids_from_liepaja
- N4
potser els contents són els de Madrid? o els que s'omplen les butxaques amb els diners dels nostres bitllets? (d'acord, que aquests no són usuaris)
Això és un vell letó que va pel carrer i veu a un mort per culpa d'un totxo caigut al cap. Diu, pobre, havent tants pocs letons i n'ha de morir un. Un altre diu, però si aquest era rus! Llavors el vell crida: Maleït! N'hi han tants rusos aquí que no n'hi han suficients totxos per matar-los a tots!
Sóc bo amb els acudits, oi? això és horrible humor letó.
Sóc bo amb els acudits, oi? això és horrible humor letó.
- Guigui
- Administrador
Re: El colectivo...
Per a diferenciar-se, potser s'haurien de constituir en CUROCaDiMeCa: "Colectivo de usuarios de Renfe oficialmente cabreados y dispuestos a meter caña"Santfeliuenc wrote:Hola,
Saludos,
Sergio
Re: Colectivo de Usuarios de RENFE Cabreados - Com contactar-hi?
Es veritat, qui no està cabreat amb RENFE?
http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.