Proposta de modificació de les 3000 reformades

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
User avatar
nooiler
N4
N4
Posts: 72
Joined: Friday 15/12/2006 22:15

Proposta de modificació de les 3000 reformades

Post by nooiler »

No m'agrada molt l'aspecte de les noves 3000 reformades. M'agraden les noves funcionalitats pero trobo que han volgut forçar la imatge única de les noves unitats i la caràtula vermella sembla una simple enganxina posada sobre de l'altra. Ja que ho fan que ho facin bé :) (i per no parlar de les 447 recolorides...)

Es per això que de la ma de photoshop m'he entretingut fer uns petits retocs que almenys, en la meva opinió trobo que ja fan el goig. Aviam que us semblen. :ok

Original:
Image


Proposta:
Image
User avatar
Busman
N7
N7
Posts: 430
Joined: Friday 14/09/2007 1:04
Location: Barcelona

Re: Proposta de modificació de les 3000 reformades

Post by Busman »

Si elimines la porta de la cabina no sé com es farà la intercomunicació entre cotxes separats en cas d' emergència dins d' un túnel.
Image

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
User avatar
nooiler
N4
N4
Posts: 72
Joined: Friday 15/12/2006 22:15

Re: Proposta de modificació de les 3000 reformades

Post by nooiler »

Busman wrote:Si elimines la porta de la cabina no sé com es farà la intercomunicació entre cotxes separats en cas d' emergència dins d' un túnel.
Hola Busman

Es això necesari? Ni les 2100/500 ni les modernes 5000 o 9000 en tenen :smile

Sobre les 2 cabines interiors impossibles d'interconnectar penso que no caldria ni treure la porta ni colorir-les.
User avatar
Busman
N7
N7
Posts: 430
Joined: Friday 14/09/2007 1:04
Location: Barcelona

Re: Proposta de modificació de les 3000 reformades

Post by Busman »

clar, jo em referia a les cabines interiors. De tota manera, tinc entès que els maquinistes no volen que s' eliminin aquestes portes, i que per això les 6000 en tenen.
Image

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
metrobaix
N6
N6
Posts: 185
Joined: Friday 22/07/2005 21:40

Re: Proposta de modificació de les 3000 reformades

Post by metrobaix »

Quina necessitat hi en modificar els marcs del les finestres?? Així... de memòria crec recordar que les uniques unitats que tenen aquest recrescut negre són les 9000, aspecte modificat respecte els primers dissenys d'aquestes unitats on es donava la continuitat a la franja de color "negre" sobre les quals estan les finestres, de manera similar a les unitat 447. Per tant aquest recrescut negre el trobo una cagada en aquest sentit. no es finestra, ni es massís... quin sentit té?


Salut!
ferroviario_catalan
N8
N8
Posts: 727
Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
Location: Horta L5

Re: Proposta de modificació de les 3000 reformades

Post by ferroviario_catalan »

Per cambiar i per fer bonic, ja es suficient, li dona un altre aspecte.
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: Proposta de modificació de les 3000 reformades

Post by El LLOP »

has agafat com a base els 9000 en comptes del 5000 que ha estat la referència que ha fet servir TMB per modificar els 3000. Esteticament també està bé; operativament no es possible ja que s'haurien de modificar les testeres del extrems a) per fer desaparèixer les portes b) per modificar les correderes laterals i fer-les de l'estil del 2100 (més amples i amb bulons per possar la plataforma d'evacuació) ja que pels laterals dels 3000 no es poden possar les plataformes d'evacuació i tampoc dispossa de portes desbloquejables. Per tant, s'encariria la reforma ens uns quants milers d'euros.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Modificar per dintre, no per fora

Post by Guigui »

La modificació que crec que caldria acometre a les 3000R és a l'interior. En incomoditat, són insuperables.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
automotorserie 436
N7
N7
Posts: 557
Joined: Sunday 17/08/2008 20:47

Modificar per dintre, no per fora

Post by automotorserie 436 »

Si, es cierto, y espero que los asientos no tengan disposición de tertulia, sino tal y como están en los 5000 a lo largo, permiten mejor y mayor movilidad de los viajeros en pie y más relajación para los que van sentados. Es horrible el cara a cara al que nos tienen sometidos estos 3000 o los 4000... :emprenyat :nose :plas
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

3000R actuals

Post by Guigui »

Jo em referia als 3000 reformats que ja circulen. Són simplement horrorosos. Les barres que estorben, els seients incomodíssims... En fi, han tirat del que ja hi havia, però entre fer-ho malament i no fer-ho, prefereixo la segona opció.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
nooiler
N4
N4
Posts: 72
Joined: Friday 15/12/2006 22:15

Re: Proposta de modificació de les 3000 reformades

Post by nooiler »

Bé, m'ho acabo de mirar 24h després amb d'altres ulls i coincideixo amb vosaltres que el verdader problema és a l'interior :)

Pero per mi l'exterior no calia ni que l'haguessin tocat. I sobre l'interior, igual. L'unic que no m'agradava de les 3000 era el paviment aquest trist color café. Podien haver convertit les 3000 en 2000 o podien haver posat aquell paviment blau que existeix (encara?? :nose ) en una 3000. Sino acabarem tenint casi tantes variacions com unitats.

Saluts
:hola
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Proposta de modificació de les 3000 reformades

Post by Miquel »

Jo prefereixo que els 3000 tornin a tenir aquell blanc tant maco que tenien anys enrere, i el model de color està pres del 5000 que a la vegada està pres dels autobusos.

Per cert, a la guia de Barcelona de l'any 1996 hi apareix l'imatge d'un 3000 maquissima, algú encara la té?
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Re: Proposta de modificació de les 3000 reformades

Post by pol »

nooiler, el 3000 amb terra blau encara el te.
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Re: Proposta de modificació de les 3000 reformades

Post by sortrens »

nooiler wrote:No m'agrada molt l'aspecte de les noves 3000 reformades. M'agraden les noves funcionalitats pero trobo que han volgut forçar la imatge única de les noves unitats i la caràtula vermella sembla una simple enganxina posada sobre de l'altra. Ja que ho fan que ho facin bé :) (i per no parlar de les 447 recolorides...)

Es per això que de la ma de photoshop m'he entretingut fer uns petits retocs que almenys, en la meva opinió trobo que ja fan el goig. Aviam que us semblen. :ok

Original:
Image


Proposta:
Image
Ostres pues no està gens malament noi!!!!
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Re: Proposta de modificació de les 3000 reformades

Post by JaMiRo! »

És maco, però trobo que la reforma dels 3000 és encertada, tant a nivell interiors com exteriors. ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”