Mobilitat a la província de Cadis
- cristian26
- N7
Mobilitat a la província de Cadis
Hola companys. Marxo a Cadis una setmana i he estat mirant horaris des de Cadis ciutat fins a Algesires a través del web de Transportes Generales Comes i la web de Movelia.com, però en tots dos casos em dona error, obvi, d'altra banda, perquè TGC en fa ús d'aquesta última..., i no sé com fer-m'ho per anar des de la capital gaditana fins a Tarifa. Si em poguéssiu donar un cop de mà, us n'estaré molt agraït. Gracies abans de tot
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
Re: Mobilitat a la província de Cadis
Sortidas CADIS TARIFA
6,45 11,30 14,00 16,00 18,30
Sortidas TARIFA CADIS
7,30 11,30 10,35 14,25 15,50 18,55 20,55
Espero que et sigui d'utilitat , per cert pensa que l'estacio d'autobus de Tarifa esta a l'entrada de la ciutat venin de Cadis i et queda una miqueta lluny del centre, pero no es gaire estoneta caminan, per cert dona records a Tarifa, el meus sogre hi viuen alla i cada estiu passo las vacances,
6,45 11,30 14,00 16,00 18,30
Sortidas TARIFA CADIS
7,30 11,30 10,35 14,25 15,50 18,55 20,55
Espero que et sigui d'utilitat , per cert pensa que l'estacio d'autobus de Tarifa esta a l'entrada de la ciutat venin de Cadis i et queda una miqueta lluny del centre, pero no es gaire estoneta caminan, per cert dona records a Tarifa, el meus sogre hi viuen alla i cada estiu passo las vacances,
- cristian26
- N7
Gracies. Al final ens va venir a buscar el meu oncle. Com anécdota, explicar que mentre esperàvem abans d'ahir el trenhotel a la flamant nova estació de San Fernando-Bahía sur, la dona de megafonia va dir tren Talgohotel en comptes de Trenhotel
També vaig veur un Civia direcció Jerez. Al frontal hi diua escrit en verd 707. Em vaig quedar una mica empanant amb aquesta nomenclatura, pels entenedors, segur que sabeu què vol dir això
També vaig veur un Civia direcció Jerez. Al frontal hi diua escrit en verd 707. Em vaig quedar una mica empanant amb aquesta nomenclatura, pels entenedors, segur que sabeu què vol dir això
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
-
- N10
Un 463 del segon lot fabricat per Alstom.cristian26 wrote:Gracies. Al final ens va venir a buscar el meu oncle. Com anécdota, explicar que mentre esperàvem abans d'ahir el trenhotel a la flamant nova estació de San Fernando-Bahía sur, la dona de megafonia va dir tren Talgohotel en comptes de Trenhotel