La connexió nocturna amb l'aeroport amb autobús integrat té freqüències molt millors que la connexió diürna. Això demostra que si volen poden millorar més aquests 20 minuts a totes les línies a 15 o menys a les que és necesiti.victorcasta wrote:Que no volen millorar el servei de Nitbus? Posar totes la freqüències de pas a totes les línies a 20 minuts no és una millora? Sí que hi ha línies que necessitarien freqüències de 15 minuts o inferiors però hi ha línies que passen cada 20 minuts i molts vehicles van quasi buits. El més curiós és que la connexió nocturna amb l'aeroport amb autobús integrat té freqüències molt millors que la connexió diürna.
Nitbus
Re: DIficultats finançament NITBUS
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: DIficultats finançament NITBUS
Sí, a canvi de passar-te més d'una hora per arribar a la Pl. Catalunya, gràcies al circuit turístic que fa el N17 per dins de tot El Prat. Sincerament, el vaig agafar una vegada... i molt probablement va ser la última. Mal em pesi, després d'un viatge en avió i carregat de maletes, prefereixo pagar el que val l'Aerobús (si arribo a una hora en que funcioni) que no pas passar-me mitja nit donant voltes pels "bonics" carrers dels polígons d'El Prat en un bus urbà ple de gent i trastossortrens wrote:La connexió nocturna amb l'aeroport amb autobús integrat té freqüències molt millors que la connexió diürna. Això demostra que si volen poden millorar més aquests 20 minuts a totes les línies a 15 o menys a les que és necesiti.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Hi posaran càmeres de videovigilància
http://www.ara.cat/societat/NitBus-tind ... 55686.html
Els NitBus tindran càmeres de vigilància
La mesura vol incrementar la seguretat, tant del conductor com dels passatgers. La inversió superarà els 800.000 euros
REDACCIÓ
Barcelona | Actualitzada el 22/03/2011 14:47
Els NitBus, els autobusos que connecten durant la nit Barcelona amb les diverses ciutats de l'àrea metropolitana, tindran càmeres de videovigilància a l'interior dels vehicles per incrementar la seguretat dels conductors i dels passatgers. El president de l'Entitat Metropolitana del Transport (EMT), Antonio Poveda, ha presentat aquest matí a Sant Joan Despí el nou dispositiu de seguretat, que suposarà una inversió de 809.000 euros. En total, s'instal·laran 600 càmeres en 151 autobusos de 17 línies diferents.
Poveda ha explicat que el servei es posa en marxa després dels actes incívics que s'han registrat durant els últims mesos, però ha afegit que també serà útil per fer front, per exemple, a una emergència sanitària. A cada autobús hi haurà quatre càmeres, una a l'entrada i tres més a la resta del vehicle. En cas de necessitat, el conductor podrà trepitjar un mecanisme que permetrà que els agents del centre de control vegin en cada moment què passa a l'interior i puguin actuar en conseqüència. El projecte s'ha posat en marxa als autobusos que presten servei a la comarca del Baix Llobregat i de manera progressiva s'anirà ampliant a la resta de municipis de la zona metropolitana.
Els NitBus tindran càmeres de vigilància
La mesura vol incrementar la seguretat, tant del conductor com dels passatgers. La inversió superarà els 800.000 euros
REDACCIÓ
Barcelona | Actualitzada el 22/03/2011 14:47
Els NitBus, els autobusos que connecten durant la nit Barcelona amb les diverses ciutats de l'àrea metropolitana, tindran càmeres de videovigilància a l'interior dels vehicles per incrementar la seguretat dels conductors i dels passatgers. El president de l'Entitat Metropolitana del Transport (EMT), Antonio Poveda, ha presentat aquest matí a Sant Joan Despí el nou dispositiu de seguretat, que suposarà una inversió de 809.000 euros. En total, s'instal·laran 600 càmeres en 151 autobusos de 17 línies diferents.
Poveda ha explicat que el servei es posa en marxa després dels actes incívics que s'han registrat durant els últims mesos, però ha afegit que també serà útil per fer front, per exemple, a una emergència sanitària. A cada autobús hi haurà quatre càmeres, una a l'entrada i tres més a la resta del vehicle. En cas de necessitat, el conductor podrà trepitjar un mecanisme que permetrà que els agents del centre de control vegin en cada moment què passa a l'interior i puguin actuar en conseqüència. El projecte s'ha posat en marxa als autobusos que presten servei a la comarca del Baix Llobregat i de manera progressiva s'anirà ampliant a la resta de municipis de la zona metropolitana.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Nitbus que marxen abans d'hora
El servei de nitbus és una caqueta. Avui he anat de revetlla a la platja, i tenia `pensat tornar amb l'N0. Arribo a la parada (la primera del carrer Marina), i la veig bastant buida. Veig hora de pas 04:33, i eren 4:37. Tocarà esperar fins a 4 i 53. Arriba la hora, no passa el bus, s'acumula gent a la parada, veiem com en sentit contrari sí que passen un parell de N0 i com van passant altres línies per la ronda litoral. Finalment el bus arriba, són les 05:25. Casi UNA HORA d'espera, quan segons la EMT l'interval de pas és de 20 minuts. Arriba l'autobús, hi ha un vomitat, i s'omple a petar de gent. Tot ple cal afegir el "rallie" que fa el conductor, que provoca que més d'un casi caigui. Total, un altre dia agafaré el metro o un taxi, veient com volen fomentar utilitzar el transport públic...
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Nitbus que marxen abans d'hora
Una nit com Sant Joan no es pot fer servir per valorar el servei.
Sant Joan es una nit molt especial. Hi ha un trafic molt intens, molts mes passatgers, mes accidents de tràfic, etc...
Una nit normal de cap de setmana per exemple la N0 es pot fer per exemple amb 6 unitats, pero per Sant Joan, per mantenir els 20 minuts es necesiten 10 unitats. O simplement que hi ha hagut un accident, un colapse al moll de la Fusta, incidents d'incivics, etc... Pot provocar molts problemes.
Sant Joan es una nit molt especial. Hi ha un trafic molt intens, molts mes passatgers, mes accidents de tràfic, etc...
Una nit normal de cap de setmana per exemple la N0 es pot fer per exemple amb 6 unitats, pero per Sant Joan, per mantenir els 20 minuts es necesiten 10 unitats. O simplement que hi ha hagut un accident, un colapse al moll de la Fusta, incidents d'incivics, etc... Pot provocar molts problemes.
Re: Nitbus que marxen abans d'hora
Ni qualsevol nit festiva amb molt de moviment: festes majors, cercaviles, cavalcades...davida wrote:Una nit com Sant Joan no es pot fer servir per valorar el servei.
(Això em recorda a cert fil d'aquest subfòrum...)
Re: Nitbus que marxen abans d'hora
Jo crec que va ser un error passar a TUSGSAL el NitBus, tindrien que explotar aquestes linies TMB en el costat besós i Mohn -que almenys la qualitat del diürn és molt bona- en el costat Llobregat.oriolp13 wrote:El servei de nitbus és una caqueta. Avui he anat de revetlla a la platja, i tenia `pensat tornar amb l'N0. Arribo a la parada (la primera del carrer Marina), i la veig bastant buida. Veig hora de pas 04:33, i eren 4:37. Tocarà esperar fins a 4 i 53. Arriba la hora, no passa el bus, s'acumula gent a la parada, veiem com en sentit contrari sí que passen un parell de N0 i com van passant altres línies per la ronda litoral. Finalment el bus arriba, són les 05:25. Casi UNA HORA d'espera, quan segons la EMT l'interval de pas és de 20 minuts. Arriba l'autobús, hi ha un vomitat, i s'omple a petar de gent. Tot ple cal afegir el "rallie" que fa el conductor, que provoca que més d'un casi caigui. Total, un altre dia agafaré el metro o un taxi, veient com volen fomentar utilitzar el transport públic...
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Xarxa nocturna compacta
El que passa és que la xarxa de Nitbus està configurada de tal manera que difícilment es poden separar els serveis barcelonins dels transbesosencs i dels transllobregatins.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Nitbus
Doncs l'altre dia esperant el N9 a santa coloma, tambe va venir quan va voler, vaig estar 1 hora esperan el bus i no va passar a la seva hora, em sembla patetic, i no es el primer cop.
Re: Nitbus
Durant aquest estiu per motius laborals havia de pendre l'N2 des de l'Hospitalet de Llobregat fins Badalona, gairebé la seva totalitat del trajecte, fins que evidenment vaig usar altres combinacions que almenys em simplificàven el trajecte. Les concluisons son les següents:
-El servei de Nitbus està pensat per maximitzar la cobertura vers la rapidesa del desplaçament, en el cas de la N2, el trajecte entre aquests dos punts duraba gairebé 2h, feia un important tour turistic per l'Hospitalet de Llobregat, una vegada arribat a Barcelona aleshores era més directe i a partir de Plaça Espanya prenia la Gran Via ( desvian-se a Plaça Catalunya ) fins Sant Adrià on es tornava a iniciar una altre important volta turística per Badalona, al final el trajecte era bastant infumable i més si l'havies de fer cada dia, per tant vaig optar per agafar una combinació igual de lenta ( es tardàven 10min menys) però més directe, N13+N11. En definitiva el Nitbus es per fer trajectes molt locals i en contes de ser un servei ràpid s'aposta més perque no et quedis tirat.
- La freqüència, almenys a la N2, era força irregular, però tots els dies era la mateixa, passava per La Farga a les 00:17h i el següent era sobre les 00:50h, més de mitja hora després. En altres ocasions he agafat la N9 i si que us puc garantitzar que en la majoria de casos la freqüència de 20min s'ha respectat.
-La demanda als dies laborables és suficient per omplir l'autobús, almenys a les primeres hores de la matinada, quan el metro ja ha tancat. En el cas de l'N2 i al ser estiu, a Plaça Catalunya s'omplia entre bastant i molt, entre això i les voltes que donava era especialment incòmode.
-La demanda als dijous nit és quan es dispara més, ja que és quan la gent ja comença a sortir, el metro segueix tancant a les 00h i tota la gent que surt es veu obligada a agafar el nitbus, en una ocasió i que va ser la gota que va fer vessar el vas, la gran quantitat de gent va fer que el bus anés sense servei durant unes quantes parades, aquell dijous vaig tardar més de 2h en fer el trajecte, vaig dir que mai més. Cal reforçar el metro el dijous nit, almenys fins la 1 de la nit.
-La demanda divendres i dissabte nit i festius es redueix al haber el metro i aumenta considerablement o no n'hi ha, fins tal punt de saturació del servei, aleshores passa el que heu explicat més amunt. En el cas de la N9, aquesta és la forma més ràpida d'anar de Santa Coloma fins Badalona, els divendres és especialment conflictiu per la quantitat de xusma que l'agafa per anar de festa a Badalona, és patètic tots els canis bebent i fumant allà dins amb fil musical rumber i reggueton, una autèntica pallissa agafar-lo entre les 00h i la 1h. Nits de revetlla de Sant Joan o de Cap d'any o festes de La Mercè és un transport totalment evitable i insuficient per cobrir la demanda.
-El servei de Nitbus està pensat per maximitzar la cobertura vers la rapidesa del desplaçament, en el cas de la N2, el trajecte entre aquests dos punts duraba gairebé 2h, feia un important tour turistic per l'Hospitalet de Llobregat, una vegada arribat a Barcelona aleshores era més directe i a partir de Plaça Espanya prenia la Gran Via ( desvian-se a Plaça Catalunya ) fins Sant Adrià on es tornava a iniciar una altre important volta turística per Badalona, al final el trajecte era bastant infumable i més si l'havies de fer cada dia, per tant vaig optar per agafar una combinació igual de lenta ( es tardàven 10min menys) però més directe, N13+N11. En definitiva el Nitbus es per fer trajectes molt locals i en contes de ser un servei ràpid s'aposta més perque no et quedis tirat.
- La freqüència, almenys a la N2, era força irregular, però tots els dies era la mateixa, passava per La Farga a les 00:17h i el següent era sobre les 00:50h, més de mitja hora després. En altres ocasions he agafat la N9 i si que us puc garantitzar que en la majoria de casos la freqüència de 20min s'ha respectat.
-La demanda als dies laborables és suficient per omplir l'autobús, almenys a les primeres hores de la matinada, quan el metro ja ha tancat. En el cas de l'N2 i al ser estiu, a Plaça Catalunya s'omplia entre bastant i molt, entre això i les voltes que donava era especialment incòmode.
-La demanda als dijous nit és quan es dispara més, ja que és quan la gent ja comença a sortir, el metro segueix tancant a les 00h i tota la gent que surt es veu obligada a agafar el nitbus, en una ocasió i que va ser la gota que va fer vessar el vas, la gran quantitat de gent va fer que el bus anés sense servei durant unes quantes parades, aquell dijous vaig tardar més de 2h en fer el trajecte, vaig dir que mai més. Cal reforçar el metro el dijous nit, almenys fins la 1 de la nit.
-La demanda divendres i dissabte nit i festius es redueix al haber el metro i aumenta considerablement o no n'hi ha, fins tal punt de saturació del servei, aleshores passa el que heu explicat més amunt. En el cas de la N9, aquesta és la forma més ràpida d'anar de Santa Coloma fins Badalona, els divendres és especialment conflictiu per la quantitat de xusma que l'agafa per anar de festa a Badalona, és patètic tots els canis bebent i fumant allà dins amb fil musical rumber i reggueton, una autèntica pallissa agafar-lo entre les 00h i la 1h. Nits de revetlla de Sant Joan o de Cap d'any o festes de La Mercè és un transport totalment evitable i insuficient per cobrir la demanda.
Re: Nitbus
PARADES afectades:
000032 -Av. Meridiana (Abans Pl de les Glòries)
103646 -Pl. de les Glòries (Dos de Maig, Av. Diagonal)
105825 -Av. Meridiana (Castillejos, Padilla)
105827 -Av. Diagonal (Lepant, "Padilla")
106158 -Av. Meridiana (Almogàvers, Sancho d´Avila)
106159 -Av. Meridiana (Tànger, Pamplona)
106170 -Pl. de les Glòries (Gv. Corts Catalanes, "Av. Meridiana")
107440 -Av. Diagonal (Padilla, Lepant)
Incidència
A partir del dia 26 de setembre de 2011, la plaça de les Glòries restarà tallada, afectant a la línia N0 que serà desviada provisionalment tal i com s'especifica al plànol següent:
A partir del dia 8 de novembre de 2011 la modificació passa a ser definitiva.
FONT: AMB Mobilitat
Com veieu, la línia N-0 ha deixat de circular per Pl. de les Glòries per pujar per Marina i baixar per Lepant. Jo personalment ho trobo un greu error, doncs es deixa sense servei a una important zona, i a una plaça que aspira a ser el "nou centre" de la ciutat.
Queden anul·lades les indicades parades de bus, en algunes de les quals només parava l'N-0.
000032 -Av. Meridiana (Abans Pl de les Glòries)
103646 -Pl. de les Glòries (Dos de Maig, Av. Diagonal)
105825 -Av. Meridiana (Castillejos, Padilla)
105827 -Av. Diagonal (Lepant, "Padilla")
106158 -Av. Meridiana (Almogàvers, Sancho d´Avila)
106159 -Av. Meridiana (Tànger, Pamplona)
106170 -Pl. de les Glòries (Gv. Corts Catalanes, "Av. Meridiana")
107440 -Av. Diagonal (Padilla, Lepant)
Incidència
A partir del dia 26 de setembre de 2011, la plaça de les Glòries restarà tallada, afectant a la línia N0 que serà desviada provisionalment tal i com s'especifica al plànol següent:
A partir del dia 8 de novembre de 2011 la modificació passa a ser definitiva.
FONT: AMB Mobilitat
Com veieu, la línia N-0 ha deixat de circular per Pl. de les Glòries per pujar per Marina i baixar per Lepant. Jo personalment ho trobo un greu error, doncs es deixa sense servei a una important zona, i a una plaça que aspira a ser el "nou centre" de la ciutat.
Queden anul·lades les indicades parades de bus, en algunes de les quals només parava l'N-0.
Salvem l'Estació de França!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Cal força més
Cap parada d'autobús nocturn, ni tan sols cap estació de metro farà per si sola un "nou centre". Mentre allí no hi hagi més que un pirulí maco de veure però de poc ús social, un centre comercial tancat en si mateix i pensat per a arribar-hi en cotxe, un museu-proveta tret del somni calent d'un alcalde i, sobretot, un monumental plat d'espaguetis formigonats, ben poc hi ha a pelar.m.h.t. wrote:Jo personalment ho trobo un greu error, doncs es deixa sense servei a una important zona, i a una plaça que aspira a ser el "nou centre" de la ciutat.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Nitbus
A partir del dia 25 de novembre de 2011, la línia N9 realitzarà uns nous horàris definitius tal i com s'especifica a l'enllaç següent:
www.emt.cat/Principales/TiraLinea.aspx
FONT: AMB Mobilitat
Completament cert, i ho comparteixo al 100%Guigui wrote:Cap parada d'autobús nocturn, ni tan sols cap estació de metro farà per si sola un "nou centre". Mentre allí no hi hagi més que un pirulí maco de veure però de poc ús social, un centre comercial tancat en si mateix i pensat per a arribar-hi en cotxe, un museu-proveta tret del somni calent d'un alcalde i, sobretot, un monumental plat d'espaguetis formigonats, ben poc hi ha a pelar.
Però te n'has oblidat d'una cosa molt important: allà n'hi ha dos centres universitaris (Campus Poblenou de la UPF i Campus IL3 de la UB). Aquests alumnes, els quals molts han de marxar de nit (o arribar de nit per estudiar) s'han quedat sense el servei de l'N0. I ho dic perquè en coneixo a uns quants que tornaven a casa amb l'N0.
I també cal remarcar que aquesta zona està plena d'empreses, en moltes de les quals es treballa fins a altes hores de la nit, o fins i tot 24h.
Salvem l'Estació de França!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Xarxa que mereixi dir-se'n
Per tots aquests establiments que dius, no tindria més sentit un bus nocturn per la Diagonal i un altre per la Meridiana? El que em sembla inadmissible és aquest recargolament de línies que sembla que hagin de passar de grat per força per la Pl. Catalunya. Això no és una xarxa, és una aranya amb les potes que li fan figa.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Nitbus
Avui he posat la següent queixa a l'EMT:
La passada nit del dissabte al diumenge, vaig anar a la parada núm. 1454 a esperar la línia N8, vaig arribar a la parada a les 23:00, i el N8 es va presentar sobre les 00:10, vaig veure 3 busos de la línia N8 sentit Can Franquesa, pero cap Can Caralleu ningun, vaig demanar explicacions al conductor educadament, em va ignorar. No recordo el número de cotxe, però només m'agradaria saber quin contratemps va haver, si va ser un cas puntual, o és que els conductor fan alguna "trampa" (adelantar amb els cartells apagats i per algun altre lloc, com fan alguns amb les línies que passen per les discoteques)
El text ho diu tot.
La passada nit del dissabte al diumenge, vaig anar a la parada núm. 1454 a esperar la línia N8, vaig arribar a la parada a les 23:00, i el N8 es va presentar sobre les 00:10, vaig veure 3 busos de la línia N8 sentit Can Franquesa, pero cap Can Caralleu ningun, vaig demanar explicacions al conductor educadament, em va ignorar. No recordo el número de cotxe, però només m'agradaria saber quin contratemps va haver, si va ser un cas puntual, o és que els conductor fan alguna "trampa" (adelantar amb els cartells apagats i per algun altre lloc, com fan alguns amb les línies que passen per les discoteques)
El text ho diu tot.
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Re: Nitbus
Veient informació sobre la nova reestructuració de Nitbus al Baix Llobregat, hi ha contradiccions amb la nova N41. Qui la fa realmente? Surt a la web de Soler i Sauret com linia seva, a les parades també. Però, d'altra banda, la N41 surt també a la pàgina de la Hispano Igualadina i a la web de l'ATM surt com operador.
Re: Nitbus
Ho fa Soler i Sauret. La Hispano Igualadina tenia la concessió de l'extinta línia N40, però coincidint amb els canvis i arrel de les contínues queixes dels usauris es va aprofitar per treure la concessió a la Hispano Igualadina i adjudicar la concessió a Soler i Sauret.sag470 wrote:Veient informació sobre la nova reestructuració de Nitbus al Baix Llobregat, hi ha contradiccions amb la nova N41. Qui la fa realmente? Surt a la web de Soler i Sauret com linia seva, a les parades també. Però, d'altra banda, la N41 surt també a la pàgina de la Hispano Igualadina i a la web de l'ATM surt com operador.
Re: Nitbus
Efectivament, la opera Soler i Sauret. Deu tractar-se d'una errada dels qui han actualitzat l'apartat dels serveis nocturns de la RMB.
Parlant de la N41, el proper diumenge 19 modifica horaris i recorregut. No ha durat ni dos mesos amb el planejament original.
Parlant de la N41, el proper diumenge 19 modifica horaris i recorregut. No ha durat ni dos mesos amb el planejament original.
Salvem l'Estació de França!
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Nitbus
Sincerament, crec que, per una part, això dels NitBus és una mica... ximpleria.
Proposo dues solucions:
1.Que facin totes les línies diürnes també nocturnes (bus TMB les 24 hores, imagineu-vos-ho!) (bus Tusgsal les 24 hores, en dos dies s'arruïnen!)
2.Que NitBus sigui una companyia independent de Tusgsal i Mohn
Proposo dues solucions:
1.Que facin totes les línies diürnes també nocturnes (bus TMB les 24 hores, imagineu-vos-ho!) (bus Tusgsal les 24 hores, en dos dies s'arruïnen!)
2.Que NitBus sigui una companyia independent de Tusgsal i Mohn
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.