home per la C2 primer El vendrell hauria de ser una estació amb cara i ulls per que fos capçalera d'alguna línea... Penso!sag470 wrote:Les meves propostes:
- 1: (de la costa) SVC-Torredembarra-Tarragona-Salou-Cambrils-Hospitalet, linia subjecte a temporada, bona freqüència(2-3 /h - a l'estiu 4-5 /h) SVC-Cambrils i expedicions (1-2 /h) a Hospitalet
- 2: (directe de Valls) Montblanc-Valls-SVC-El Vendrell, 1-2 trens/h
- 3: Montblanc-Alcover-Reus-Tarragona-SVC, 1-2 trens/h, servei parcial Tarragona-Reus per tal de oferir 4 trens/h
- 4: Tarragona-Reus-Falset, 1 tren/h
* En el cas que reobrint la Reus-Roda de Bara, la 4 faria Falset-Reus-Perafort-SVC amb coordinació amb la 3 a Reus
Al meu parer la xarxa de Rodalies Tarragona deuria arrivar als limits de ATM Camp de Tarragona
Rodalies a Tarragona
Re: La Generalitat crearà quatre línies de Rodalies a Tarragona
Re: La Generalitat crearà quatre línies de Rodalies a Tarragona
canalcole wrote:http://www.aqui.cat/tarragona/n8960/la- ... -tarragona
Publicat all diari AQUI de Tarragona, aquest matí:
El Govern català aprova el Pla de Transports de Viatgers pel període 2008-2012 que preveu la millora en l'oferta de serveis ferroviaris a la demarcació.
La posada en marxa d'un servei de Rodalies al Camp de Tarragona podria arribar abans del 2012. Ahir, el Govern de la Generalitat va aprovar, dintre del Pla de Transports de Viatgers 2008-2012, la creació de nou línies ferroviàries noves a Catalunya, quatre de les quals s'ubicaran a la demarcació de Tarragona. Aquestes noves xarxes de Rodalies, que també es desenvoluparien a Girona i Lleida, aprofitaran les infraestructures ferroviàries disponibles actualment i serviran per estructurar la mobilitat dins de les diferents àrees metropolitanes.
Al Camp de Tarragona aquesta nova xarxa de Rodalies tindrà quatre línies: Reus-Tarragona-Torredembarra-Sant Vicenç de Calders, Cambrils-Tarragona-Torredembarra, La Plana-Picamoixons-Reus-Tarragona i Les Borges del Camp-Reus-Tarragona. A més, el pla aprovat inclou estudiar la possibilitat de perllongar la línia de La Plana fins a Valls i Montblanc, i la de Les Borges fins a Falset.
Pel que fa a les freqüències de pas, Tarragona i Reus tindran la freqüència més alta amb 6 expedicions per hora i sentit, mentre que entre Torredembarra i la capital de la demarcació n'hi hauràn 4. La resta de relacions tindrà 2 serveis per hora i sentit.
Totes aquestes mesures estan planificades amb l'horitzó del 2012, però, estaran subjectes al desenvolupament d'infraestructures previstes. Tanmateix, les actuacions proposades pel que fa als serveis ferroviaris quedaran condicionades pel traspàs dels serveis de Rodalies i Regionals gestionats per Renfe.
D'altra banda, i per tal d'aprofitar la infraestructura de la nova línia d'alta velocitat, el Pla de Viatgers preveu la creació de cinc línies d'altes prestacions per enllaçar els principals nuclis del territori amb trens directes o semidirectes. D'aquesta manera, Figueres, Girona, Barcelona, Vilafranca del Penedès, Tarragona, Lleida i l'Aldea passaran de tenir un enllaç convencional a un d'alta velocitat.
Aquests nous serveis reduiran més de la meitat el temps del trajecte ja que la velocitat comercial serà de fins a 220 km/h. Així, el trajecte entre Tarragona i Barcelona podria cobrir-se en 40 minuts, mentre que amb L'Aldea es faria en només 20 minuts. La previssió és que aquests serveis tinguin una freqüència de pas mínima d'un tren cada hora.
Un altre dels objectius del Pla és incrementar un 30% l'oferta de serveis d'autobús. D'aquesta manera inclou la creació de 24 nous sberveis directes, amb un autobús cada 30 minuts, entre les quals hi ha tres que enllaçaran Tarragona amb Cambrils, Valls i Barcelona.
Bones,
Fullaraca periodística. Els senyors periodistes deuen sentir un plaer estrany inventant-se coses.
Per què? Doncs per una senzilla raó: tot això depèn de si es traspassa rodalies a la Generalitat (cosa que dubto).
Com que això no ha passat, l´article és fullaraca sensacionalista i és una hipòtesi tan realista com la proposta de LAV BCN-Solsona-L´Hospitalet-près-l´Andorre del Sr.Ecomobisostrans.
Per altra banda, està per veure quines rodalies es traspassen, perquè les úniques que existeixen són les de Barcelona.
Ara bé, fins i tot en el cas que es traspasséssin i el món fos de color de rosa i l´amor s´hi posés, el pla és una rucada ben grossa.
Explicació: rodalies BCN s´acaben a 3 estacions de m*e*r*d*a de Tarragona ciutat, i a 5 de Reus, i a 6 de Valls. No seria més lògic juxtaposar les dues xarxes, amb serveis directes Tarragona-Vilanova o Vilafranca, Reus-Tarragona-Barcelona, Valls-St.Vicenç-El Vendrell, i Civis Reus-Tarragona-St.Vicenç-Vilanova-St.Andreu Comtal o Valls-St.Vicenç-Vendrell-Vilafranca-Martorell-BCN juntament amb els ja existents C2 o C4.?
Només és un exemple, però crec que es pot entendre el què vull dir.
a10
Re: La Generalitat crearà quatre línies de Rodalies a Tarragona
Per què és impossible el traspàs de rodalies a la Generalitat? Jo ho trobo factible, i lo únic que crec que pot passar és que s'allargui un parell d'anys o més (fins que no s'arribi a un acord amb l'aportació de diners estatals pel traspàs), però crec que el traspàs s'acabarà efectuant, i algun dia aquests projectes es faràn realitat.
Així ho diu l'Estatut, i és un traspàs massa important com per passar per alt. I si l'incompleixen es pot anar a denunciar a un jutjat.
Així ho diu l'Estatut, i és un traspàs massa important com per passar per alt. I si l'incompleixen es pot anar a denunciar a un jutjat.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Com funciona la "justícia"
Si tot fos tan fàcil com exigir el compliment d'una llei mitjançant denúncia al jutjat...erbuki wrote:Així ho diu l'Estatut, i és un traspàs massa important com per passar per alt. I si l'incompleixen es pot anar a denunciar a un jutjat.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: La Generalitat crearà quatre línies de Rodalies a Tarragona
Rodalies a Tarragona? Sona bé. Aveure que faran aquests de Renfe... Quina por.
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: La Generalitat crearà quatre línies de Rodalies a Tarragona
Això també pensavem de l'AVE BCN-Madrid, que no arribaria, i va arribar, amb molts esvorancs, però ho va fer. Espero que això sigui el mateix.erbuki wrote:Per què és impossible el traspàs de rodalies a la Generalitat? Jo ho trobo factible, i lo únic que crec que pot passar és que s'allargui un parell d'anys o més (fins que no s'arribi a un acord amb l'aportació de diners estatals pel traspàs), però crec que el traspàs s'acabarà efectuant, i algun dia aquests projectes es faràn realitat.
Així ho diu l'Estatut, i és un traspàs massa important com per passar per alt. I si l'incompleixen es pot anar a denunciar a un jutjat.
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: La Generalitat crearà quatre línies de Rodalies a Tarragona
http://www.diaridetarragona.com/blogs/l ... ta/tranvia
Resucita el tranvía
Diari de Tarragona
El reciente anuncio del plan de la Generalitat para, en un plazo de cuatro años, crear cuatro nuevas líneas de Cercanías en el Camp de Tarragona, intenta paliar una de las carencias largamente denunciadas en esta zona metropolitana del Camp, que se consolida ya como una de las nuevas centralidades de Cataluña. Su peso económico, que empuja el crecimiento demográfico hacia los 800.000 habitantes, y su potencial de crecimiento en todos los órdenes, justifican que una de las prioridades sea mejorar cuanto antes las comunicaciones terrestres y ferroviarias.
En este último terreno, la Generalitat propone ahora reforzar los ejes del interior y la costa, desde La Plana-Picamoixons y Cambrils hasta San Vicenç de Calders, usando para ello las vías actuales. Además, prevé crear una de «alta velocidad regional» con convoyes que circularían desde Figueres hasta L´Aldea por la línea del AVE. Todos estos apoyos, a la espera de que Renfe traspase Cercanías a Cataluña, aliviarán las crecientes necesidades de movilidad entre las principales poblaciones del Camp. Más aún cuando a las realidades demográficas oficiales hay que añadir las «virtuales», las que están conectadas a las “segundas residencias” y que no aparecen reflejadas en los padrones municipales.
Habrá más trenes y más frecuencias pero estos avances, con ser importantes, habría que situarlos, mirando más al futuro, como el complemento necesario de otro proyecto clave que aún está en fase de estudio: la construcción de un tranvía o tramcamp que, definitivamente, cree un potente flujo de intercambio entre las ciudades.
El Pla Territorial del Camp de Tarragona prevé la llegada de este tipo de transporte, hoy en auge en muchas ciudades españolas y que “vuelve” después de casi 180 años de historia. Los expertos dicen que es el más idóneo para ciudades de tamaño medio y el más flexible, porque puede adaptarse tanto a recorridos urbanos como a distancias periféricas. Los defensores del retorno de la vieja máquina, ahora transformada con los últimos adelantos tecnológicos hablan de sus excelencias: más rapidez, sostenibilidad, menos contaminación, más silencio…Pero lo que aporta la llegada de los tram es, además, un valor social de cohesión y autonomía del territorio.
El tranvía y una política de integración de tarifas, que aquí ya se ha puesto en marcha, disuadirían a muchos del uso del transporte privado, hoy un mal menor para muchos por la imagen de incomodidad que sigue ofreciendo el transporte público. Quedan aún por resolver muchas incógnitas sobre el tramcamp. El recorrido deberá ser eficaz, es decir, conectar las ciudades claves del Camp, sus hospitales y grandes centros de trabajo, el aeropuerto y estaciones de trenes y autobuses. Falta otra variable fundamental, los plazos de ejecución. Para que el proyecto no se eternice y acabe en una burbuja, será necesario que los actores económicos y políticos de este territorio sumen energías para defender pilares del futuro que nos beneficiarán a todos.
En otros lugares ya lo han hecho. Trece grandes ciudades españolas, doce de ellas capitales de provincia, han incorporado a sus paisajes la figura “resucitada” del tranvía: Barcelona, Valencia, Bilbao, Palma, Murcia…También han dado el paso en Santa Cruz de Tenerife, unida ya por este medio con la vecina Laguna. Ha sido la coronación de una brillante idea de vertebración del área metropolitana de Santa Cruz que romperá, lentamente, muchos y viejos prejuicios culturales que hacían que las dos grandes ciudades se miraran con desconfianza. También en la misma isla, el proyecto del tranvía Santa Cruz - Las Américas, de 85 kilómetros, comunicará el norte y el sur con una rapidez sin precedentes. Otras trece ciudades españolas estudian apuntarse a este “revival” del tranvía, dispuesto a triunfar de nuevo con un trazo discreto y silencioso sobre el asfalto.
Resucita el tranvía
Diari de Tarragona
El reciente anuncio del plan de la Generalitat para, en un plazo de cuatro años, crear cuatro nuevas líneas de Cercanías en el Camp de Tarragona, intenta paliar una de las carencias largamente denunciadas en esta zona metropolitana del Camp, que se consolida ya como una de las nuevas centralidades de Cataluña. Su peso económico, que empuja el crecimiento demográfico hacia los 800.000 habitantes, y su potencial de crecimiento en todos los órdenes, justifican que una de las prioridades sea mejorar cuanto antes las comunicaciones terrestres y ferroviarias.
En este último terreno, la Generalitat propone ahora reforzar los ejes del interior y la costa, desde La Plana-Picamoixons y Cambrils hasta San Vicenç de Calders, usando para ello las vías actuales. Además, prevé crear una de «alta velocidad regional» con convoyes que circularían desde Figueres hasta L´Aldea por la línea del AVE. Todos estos apoyos, a la espera de que Renfe traspase Cercanías a Cataluña, aliviarán las crecientes necesidades de movilidad entre las principales poblaciones del Camp. Más aún cuando a las realidades demográficas oficiales hay que añadir las «virtuales», las que están conectadas a las “segundas residencias” y que no aparecen reflejadas en los padrones municipales.
Habrá más trenes y más frecuencias pero estos avances, con ser importantes, habría que situarlos, mirando más al futuro, como el complemento necesario de otro proyecto clave que aún está en fase de estudio: la construcción de un tranvía o tramcamp que, definitivamente, cree un potente flujo de intercambio entre las ciudades.
El Pla Territorial del Camp de Tarragona prevé la llegada de este tipo de transporte, hoy en auge en muchas ciudades españolas y que “vuelve” después de casi 180 años de historia. Los expertos dicen que es el más idóneo para ciudades de tamaño medio y el más flexible, porque puede adaptarse tanto a recorridos urbanos como a distancias periféricas. Los defensores del retorno de la vieja máquina, ahora transformada con los últimos adelantos tecnológicos hablan de sus excelencias: más rapidez, sostenibilidad, menos contaminación, más silencio…Pero lo que aporta la llegada de los tram es, además, un valor social de cohesión y autonomía del territorio.
El tranvía y una política de integración de tarifas, que aquí ya se ha puesto en marcha, disuadirían a muchos del uso del transporte privado, hoy un mal menor para muchos por la imagen de incomodidad que sigue ofreciendo el transporte público. Quedan aún por resolver muchas incógnitas sobre el tramcamp. El recorrido deberá ser eficaz, es decir, conectar las ciudades claves del Camp, sus hospitales y grandes centros de trabajo, el aeropuerto y estaciones de trenes y autobuses. Falta otra variable fundamental, los plazos de ejecución. Para que el proyecto no se eternice y acabe en una burbuja, será necesario que los actores económicos y políticos de este territorio sumen energías para defender pilares del futuro que nos beneficiarán a todos.
En otros lugares ya lo han hecho. Trece grandes ciudades españolas, doce de ellas capitales de provincia, han incorporado a sus paisajes la figura “resucitada” del tranvía: Barcelona, Valencia, Bilbao, Palma, Murcia…También han dado el paso en Santa Cruz de Tenerife, unida ya por este medio con la vecina Laguna. Ha sido la coronación de una brillante idea de vertebración del área metropolitana de Santa Cruz que romperá, lentamente, muchos y viejos prejuicios culturales que hacían que las dos grandes ciudades se miraran con desconfianza. También en la misma isla, el proyecto del tranvía Santa Cruz - Las Américas, de 85 kilómetros, comunicará el norte y el sur con una rapidez sin precedentes. Otras trece ciudades españolas estudian apuntarse a este “revival” del tranvía, dispuesto a triunfar de nuevo con un trazo discreto y silencioso sobre el asfalto.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Igual, igual
Exacte. Ens encolomaran un traspàs de rodalia ple d'esvorancs.canalcole wrote:Això també pensavem de l'AVE BCN-Madrid, que no arribaria, i va arribar, amb molts esvorancs, però ho va fer. Espero que això sigui el mateix.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Igual, igual
Va costar moltíssim que arribés l'AVE a Bcn (amb tots els esvorancs que hi va haver), però ha acabat arribant, i ara ofereix un servei molt útil per molta gent.Guigui wrote:Exacte. Ens encolomaran un traspàs de rodalia ple d'esvorancs.canalcole wrote:Això també pensavem de l'AVE BCN-Madrid, que no arribaria, i va arribar, amb molts esvorancs, però ho va fer. Espero que això sigui el mateix.
Penso que rodalies acabarà sent el mateix. Costarà moltíssima feina, dures negociacions, molt de temps, fins que al final obtindrem un bon acord i les rodalies seràn catalanes.
Si s'haguès acceptat la primera proposta del ZPSOE llavors sí que haguès set un traspàs ple d'esvorancs.
EDITO: Error d'interpretació, disculpeu les molèsties^^
Last edited by erbuki on Tuesday 13/01/2009 0:42, edited 1 time in total.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Igual, igual
En Guigui parlava irònicament...erbuki wrote:No és això el que volia dir l'amic canalcole. Ell es refereix que va costar moltíssim que arribés l'AVE a Bcn (amb tots els esvorancs que hi va haver), però ha acabat arribant, i ara ofereix un servei molt útil per molta gent.Guigui wrote:Exacte. Ens encolomaran un traspàs de rodalia ple d'esvorancs.canalcole wrote:Això també pensavem de l'AVE BCN-Madrid, que no arribaria, i va arribar, amb molts esvorancs, però ho va fer. Espero que això sigui el mateix.
Penso que rodalies acabarà sent el mateix. Costarà moltíssima feina, dures negociacions, molt de temps, fins que al final obtindrem un bon acord i les rodalies seràn catalanes.
Si s'haguès acceptat la primera proposta del ZPSOE llavors sí que haguès set un traspàs ple d'esvorancs.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
"Ecco lì qua"
Àngela Maria. I metafòricament.victorcasta wrote:En Guigui parlava irònicament...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Remodelació de la xarxa ferroviària del Camp de Tarragon
El Govern vol implantar les rodalies al Camp de Tarragona en dos anys per 22 MEUR
El director general de Transport i Mobilitat, Ricard Font, anuncia el projecte durant una conferència a Tarragona
El Camp de Tarragona pot tenir l'esperat servei de rodalies al 2012-2013 amb un cost d'explotació de 22 milions d'euros. Així ho ha anunciat el director general de Transport i Mobilitat, Ricard Font, durant una ponència aquest divendres al matí a la Cambra de Comerç de Tarragona. Responent a una pregunta del públic sobre la manca de connexió entre les principals poblacions tarragonines, Font ha avançat que en el termini de dos anys, depenent, però, de les "disponibilitats pressupostàries", es posaran en marxa els trens rodalies a través de dues línies, de Valls a Vilanova i de Vilanova a Reus, aprofitant vies ja existents. A finals d'any es presentarà un estudi que detallarà aquest servei de rodalies.
PD: Gràcies per reubicar els missatges, no havia trobat aquest tema.
El director general de Transport i Mobilitat, Ricard Font, anuncia el projecte durant una conferència a Tarragona
El Camp de Tarragona pot tenir l'esperat servei de rodalies al 2012-2013 amb un cost d'explotació de 22 milions d'euros. Així ho ha anunciat el director general de Transport i Mobilitat, Ricard Font, durant una ponència aquest divendres al matí a la Cambra de Comerç de Tarragona. Responent a una pregunta del públic sobre la manca de connexió entre les principals poblacions tarragonines, Font ha avançat que en el termini de dos anys, depenent, però, de les "disponibilitats pressupostàries", es posaran en marxa els trens rodalies a través de dues línies, de Valls a Vilanova i de Vilanova a Reus, aprofitant vies ja existents. A finals d'any es presentarà un estudi que detallarà aquest servei de rodalies.
PD: Gràcies per reubicar els missatges, no havia trobat aquest tema.
Last edited by jEiiK0b on Friday 14/10/2011 18:00, edited 1 time in total.
Re: Remodelació de la xarxa ferroviària del Camp de Tarragon
Dues línies amb origen a Vilanova? Això vol dir que els actuals R2 a Sant Vicenç de Calders s'escurçaran fins a Vilanova? O hi haurà tres línies de rodalies en aquest tram?jEiiK0b wrote:El Govern vol implantar les rodalies al Camp de Tarragona en dos anys per 22 MEUR
El director general de Transport i Mobilitat, Ricard Font, anuncia el projecte durant una conferència a Tarragona
El Camp de Tarragona pot tenir l'esperat servei de rodalies al 2012-2013 amb un cost d'explotació de 22 milions d'euros. Així ho ha anunciat el director general de Transport i Mobilitat, Ricard Font, durant una ponència aquest divendres al matí a la Cambra de Comerç de Tarragona. Responent a una pregunta del públic sobre la manca de connexió entre les principals poblacions tarragonines, Font ha avançat que en el termini de dos anys, depenent, però, de les "disponibilitats pressupostàries", es posaran en marxa els trens rodalies a través de dues línies, de Valls a Vilanova i de Vilanova a Reus, aprofitant vies ja existents. A finals d'any es presentarà un estudi que detallarà aquest servei de rodalies.
Re: La Generalitat crearà quatre línies de Rodalies a Tarrag
Bones!
O els periodistes no s'han aclarit amb el que ha dit Ricard Font, o es que aquest o ha explicat molt malament:
Notícia a Tarragona Ràdio (a lamalla.cat també diuen més o menys el mateix)
I de Vilanova a Reus per l'interior??'
O els periodistes no s'han aclarit amb el que ha dit Ricard Font, o es que aquest o ha explicat molt malament:
Notícia a Tarragona Ràdio (a lamalla.cat també diuen més o menys el mateix)
De Valls a Vilanova passant per Reus i Tarragona? Com ho pensen fer?El sistema de Rodalies del Camp de Tarragona entrarà en funcionament entre finals de 2012 i principis de 2013.
Estarà integrat per dues línies. Una enllaçarà Valls amb Vila-nova, passant per Reus i Tarragona, és a dir, per l’actual línia de la costa.
L’altra farà el recorregut Vila-nova - Reus, aprofitant el traçat ja existent que passa per l’interior del territori.
Així ho ha anunciat aquest divendres el director general de Transports i Mobilitat de la Generalitat, durant una conferència que ha pronunciat a la Cambra de Comerç.
Ricard Font ha explicat que abans que acabi l’any es presentarà l’estudi definitiu del sistema de Rodalies del Camp de Tarragona. Aquest concretarà les freqüències de pas, els horaris i les parades per cadascuna de les línies.
Font no ha volgut avançar gaire detalls, només que el cost d’explotació per posar-ho en marxa, actualment, s’ha fixat en 22 milions d’euros.
El director general de Transports i Mobilitat diu, però, que estudiaran abaixar l’import i que la seva entrada en funcionament està condicionada a la disponibilitat econòmica.
I de Vilanova a Reus per l'interior??'
Re: La Generalitat crearà quatre línies de Rodalies a Tarrag
Potser volen dir "Valls" quan volen dir "terme municipal de Valls", o sigui "Picamoixons".reusenc2 wrote:Bones!
O els periodistes no s'han aclarit amb el que ha dit Ricard Font, o es que aquest o ha explicat molt malament:
Notícia a Tarragona Ràdio (a lamalla.cat també diuen més o menys el mateix)De Valls a Vilanova passant per Reus i Tarragona? Com ho pensen fer?El sistema de Rodalies del Camp de Tarragona entrarà en funcionament entre finals de 2012 i principis de 2013.
Estarà integrat per dues línies. Una enllaçarà Valls amb Vila-nova, passant per Reus i Tarragona, és a dir, per l’actual línia de la costa.
L’altra farà el recorregut Vila-nova - Reus, aprofitant el traçat ja existent que passa per l’interior del territori.
Perquè no m´empasso que un rodalies faci inversió de marxa a Picamoixons, i si ens hem de guiar pel "calendari d´execució d´obres", en un any no poden tenir enllestit un by-pass a Picamoixons que forçosament inclouria un viaducte molt gros sobre el Francolí.
Només pot ser per Picamoixons i Valls.I de Vilanova a Reus per l'interior??'
Perquè no ens faran creure que en un obrir i tancar d´ulls reobriran Reus-Camp de Tarragona-Roda, no?
Per cert, d´això i de les famoses rodalies Girona, Renfe no ha dit ni piu, ni mu, ni res de res.
Com veieu, els polítics es segueixen pensant que la gent som idiotes.
Tot això em porta a considerar que aquesta notícia és fullaraca, com de costum.
-
- N6
- Posts: 299
- Joined: Friday 20/05/2011 20:27
Re: La Generalitat crearà quatre línies de Rodalies a Tarrag
Dos anys de fullaraca, hores d'ara. Res canvia.
-
- N3
- Posts: 36
- Joined: Saturday 19/09/2009 17:56
Re: La Generalitat crearà quatre línies de Rodalies a Tarrag
Algú s'ha preguntat perquè no entra en els plans de fer arribar els Rodalies de Tarragona a Tortosa???, cada dues hores un tren, quan Tortosa és una Ciutat important dintre de les Comarques Tarragonines...!!!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Rodalia implica demanda
Perquè Tortosa no es pot considerar a cap efecte "rodalia" de Tarragona.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Rodalia implica demanda
Jo crec Guigui que no estaria malament fer una xarxa de rodalies a les terres del Ebre, perquè jo crec que les terres del Ebre estan bastant malament amb la matèria dels ferrocarrils.Guigui wrote:Perquè Tortosa no es pot considerar a cap efecte "rodalia" de Tarragona.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Més enllà de simples etiquetes
Però per fer què? Quants desplaçaments regulars hi ha entre les Terres de l'Ebre i el Camp de Tarragona? Millorar el servei no implica automàticament crear una xarxa de rodalia, de la mateixa manera que una xarxa de rodalia no és cap garant perquè el servei millori.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.