La solució estaria en portar mès trens mès avall de L'Hospitalet,fa ràbia veure molts trens buits a L'Hospitalet mentres que es que van mès avall van plens fins l'ou, clar que llavors és formarien taps a llocs com Molins de Rei o Martorell.wertymetrotren wrote:Tots els problemes de la C-1 , C-3 , C-4 i C-7 es per culpa de l'estacio de hospitalet del llobregat es un tap que colapse tot , jo he vista una vegada cinc trens parats abans de entrar ha l'estacio per aixo volem que treguin aquesta estacio o que posin mes vies per favor es que ja esten farts
L'estació de Molins de Rei,podrien fer és derruir l'andana de les vies 3-5(aquella que practicament no es fa servir mai i es molt baixa i posar-ne una via,i el lloc on hi ha la via 5 fer una nova andana a l'alçada de la resta d'andanes de l'estació,i diguem una reconfiguració de vies,per la nova via passaria els trens cap a Martorell/St.Vicenç,i per les de la via 3 i 1 s'estacionarien trens que acabien allà,i haurien d'acabar allà tots els trens de la C1.D'aquesta manera s'alleuja l'embut de L'Hospitalet.
Una altra manera d'evitar retars seria que hi haguera en qualsevol lloc entre L'Hospitalet i El Papiol un petit tram de via triple,i que la del mig sigui per estacionar trens que acabin recorregut en alguna estació.Per exemple construim un petit tram de via triple entre Sant Feliu i Molins,els trens acabarien el recorregut a Sant Feliu,i anirien de buit fins a aquesta tercera via,i d'alà tornaria quan li toqui la hora a Sant Feliu per inciar servei.Aixó es el que fa FGC,i els retards són mímims.El problema es que RENFE es tan delicada amb el material que ha de circular com ADIF de fer obres per millorar el servei i reduir els retards.
I L'Hospitalet no es l'únic lloc on s'arrosega retards,a Vilanova en hores puntes també déu n'hi do!,i esque surten molts trens a hora punta de les vies mortes de Vilanova que provoca alteracions els trens que passa per allà,i a hora punta del matí els retards de mès de 10 minuts a la C2 son habituals.Aqui també s'hauria de fer alguna cosa.I jo ho he patit.