Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
La solució a sant feliu, sant just, cornellà a falta de un transport ràpid, aques es nou, es una linia circular d'entrada per diagonal i granvia, bueno... carretera de castelldefels
Last edited by Ferrovi on Thursday 16/03/2006 21:11, edited 3 times in total.
no, millor que sigui FGC, que rodalies renfe no l'espatlli amb la seva inpuntualitat, amès vull que sigui un metro no un rodalies, percelt, quan tingui mes espai per posar algo, penjarè altres linies, que consti que aixo l'he fet amb mapes de usos del subsol, es a dir, que no es una linia inposible i alegreuvos que no pasa per sagreraUT596001 wrote:És a dir, que la teva proposta aprofita l'actual infraesctructura de rodalies de Barcelona a Cornellà, no és així?
- Santfeliuenc
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Einnn?
Hola,
Para servir medianamente a Sant Feliu has de tratar de salir del centro de la población, mayormente de la estación actual de RENFE o sus proximidades y así servirías a la ciudad.
Por otro lado no comparto tu optimismo respecto a la idoneidad de semejante línea en la zona ya que ni mejora la actual de cercanías, ni le da mayor rapidez, ya que para en todas partes, ni tampoco penetra por eje viario alguno de gran afluencia masiva como la B-23, la Diagonal, la N-340, etc.
Interesante opción de otros trayectos, pero personalmente tengo otras preferencias. Aun así, toda propuesta, sea la que sea, siempre es bienvenida y seguro que igual hay alguno a quien le gusta eso que has puesto y lo encuentra mejor. Yo por lo menos... pues casi que prefiero alguna otra cosilla antes de hacer algo así.
Gracias Ferrovi.
Saludos,
Sergio
Buen intento, pero a ver si lo colocamos de alguna otra forma porque por lo pronto no sales casi ni de Sant Feliu, ya que el Consell Comarcal está en Sant Just y muy pero que muy a las afueras de Sant Feliu.La solució a sant feliu, sant just, cornellà a falta de un transport ràpid
Para servir medianamente a Sant Feliu has de tratar de salir del centro de la población, mayormente de la estación actual de RENFE o sus proximidades y así servirías a la ciudad.
Por otro lado no comparto tu optimismo respecto a la idoneidad de semejante línea en la zona ya que ni mejora la actual de cercanías, ni le da mayor rapidez, ya que para en todas partes, ni tampoco penetra por eje viario alguno de gran afluencia masiva como la B-23, la Diagonal, la N-340, etc.
Interesante opción de otros trayectos, pero personalmente tengo otras preferencias. Aun así, toda propuesta, sea la que sea, siempre es bienvenida y seguro que igual hay alguno a quien le gusta eso que has puesto y lo encuentra mejor. Yo por lo menos... pues casi que prefiero alguna otra cosilla antes de hacer algo así.
Gracias Ferrovi.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
pero amb el tram si que arribaria a sant feliu, l'intercamviador de consell comarcal seria un petit soterrament de el tram i cau exactament al mateix tunel, com l'intercamviador de trinitat nova, per altre banda aixo l'he fet ràpid i correns, poc a poc l'aniré millorar i en comptes de baixar a cornellà potser va mes adalt, i ultim tram baixa a cormellà i aeroport ah i no puc arribar mes lluny perque nomes puc posar 200 kb i mira l'espai que ocupa
- Santfeliuenc
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Psssssssssssssssse... sí pero no
Hola,
Si yo no digo que eso esté nefasto, que sea muy malo, altamente negativo y fatal... solamente digo que a mi entender se podrían hacer otro tipo de cosas que igual resultaban más positivas.
Las cercanías que pasan por Sant Feliu ya son buenas, solamente hay que soterrar las vías de manera correcta, ofrecer mayores frecuencias, hacer llegar al tranvía y hacer que esas líneas de cercanías entren en BCN por donde debe de ser, ya que el eje de Cornellà es algo irreal completamente. La entrada natural del Llobregat a Barcelona es por donde día tras día se colapsan todas las entradas y salidas y Sant Feliu es precisamente un punto que sale muco en las noticias cuando se conecta con el Servei Català del Trànsit ya que desde aquí o desde El Papiol siempre hay caravana de entrada o salida en horas punta y congestión generalizada en horas valle.
¿El destino de los vehículos de entrada?
La Diagonal y la Gran Vía
¿La procedencia de los vehículos de salida?
La Diagonal y la Gran Vía
Yo creo que la solución está clara ¿no?
Saludos,
Sergio
PD: Pero bueno, que eso que pienso yo no quita para nada que tú propongas eso. Si a ti te parece mejor eso que otra cosa, adelante. A mi me gustaría ver alguna otra actuación.
Si yo no digo que eso esté nefasto, que sea muy malo, altamente negativo y fatal... solamente digo que a mi entender se podrían hacer otro tipo de cosas que igual resultaban más positivas.
Las cercanías que pasan por Sant Feliu ya son buenas, solamente hay que soterrar las vías de manera correcta, ofrecer mayores frecuencias, hacer llegar al tranvía y hacer que esas líneas de cercanías entren en BCN por donde debe de ser, ya que el eje de Cornellà es algo irreal completamente. La entrada natural del Llobregat a Barcelona es por donde día tras día se colapsan todas las entradas y salidas y Sant Feliu es precisamente un punto que sale muco en las noticias cuando se conecta con el Servei Català del Trànsit ya que desde aquí o desde El Papiol siempre hay caravana de entrada o salida en horas punta y congestión generalizada en horas valle.
¿El destino de los vehículos de entrada?
La Diagonal y la Gran Vía
¿La procedencia de los vehículos de salida?
La Diagonal y la Gran Vía
Yo creo que la solución está clara ¿no?
Saludos,
Sergio
PD: Pero bueno, que eso que pienso yo no quita para nada que tú propongas eso. Si a ti te parece mejor eso que otra cosa, adelante. A mi me gustaría ver alguna otra actuación.
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
No estic parlant que qui l'exploti ni el tipus de servei, sinó que veig que aquests metros, almenys per el que es dedueix del plànol, anirien per les mateixes vies per on ara van els trens de RENFE de Pl.Catalunya a Cornellà.Ferrovi wrote:no, millor que sigui FGC, que rodalies renfe no l'espatlli amb la seva inpuntualitat, amès vull que sigui un metro no un rodalies, percelt, quan tingui mes espai per posar algo, penjarè altres linies, que consti que aixo l'he fet amb mapes de usos del subsol, es a dir, que no es una linia inposible i alegreuvos que no pasa per sagreraUT596001 wrote:És a dir, que la teva proposta aprofita l'actual infraesctructura de rodalies de Barcelona a Cornellà, no és així?
La proposta del tramvia a Bellvitge"REMODELADA"
Aqui ve un de nou!!!!!!! "Es una proposta de camvi de proposta", es una variació a la reivindicació del trambaix per part de l'ajuntament de Cornellà, que l'hospitalet ha ampliat, i jo he (segons jo) millorat lo present, amb un tramvia al servei de la comunitat que mes ho necesita, ara veureu els serveis que faria.
Percert, es via doble fins a Almeda, i via unica la resta per poder entrar a petits carrers i passatges com el carrer major de l'hospitalet, i compartint carrer amb els vianants, a Orleans i a Paris es ben eficaç.
Informació i servei de les estacions:
- Martí i Julià: Dona servei als pacients i veins de l'ambulatori Martí i Julià.
- Zona Esportiva: Dona servei a la zona on esta el camp d'entrenament del RCD Espanyol, la Federació Catalana de Tenis, el nou parc esportiu del Llobregat, als instituts Miquel Martí i Pol i Joan Miró i esta a dos carrers de Cornellà Riera.
- RCD Espanyol: Dona servei a l'escola Abat Oliba i al RCD Espanyol.
- WTC Almeda Park, Dona servei al World Trade Center de Almeda, que en un futur contindrà un hotel i i potser centres comercials i de negocis i esta aprop de la fira de Cornellà.
- Almeda, Correspondencia amb FGC L-A i dona servei a Almeda sud
- Can Mercader: Al costat de un parc tan gran com la Ciutadella, Dona servei als habitants de Almeda sud, als visitants del parc i als aficionats del ferrocarril de 5 polzades de Can Mercader.
- Sant Roc: Dona servei als seus habitants i als escasos treballadors de les seves industries.
- Rosend Arús: Dona servei a l'ajuntament de l'Hospitalet, als visitants de la seva bonica esglesia, i als habitants del seu entorn.
- L'Hospitalet avinguda Carrilet: Dona servei a la gran cuantitat d'autobusos que paren allà, a altres i quantiosos serveis propers de la rambla Just Oliveras amb correspondencia amb L1 i FGC L-A i també als seus veins
- Rambla de la Marina: Servei als seus veins i a el mercat de la Mercè, i al mercat de Bellvitge, Tot tipus de carn a bon preu!!!
- Hospital de Bellvitge, correspondencia amb la L1
- Ciutat Sanitaria Princeps d''Asturies, intenta donar un servei als llocs sanitaris del darrere de l'edifici central, molta gent ha de caminar molt per anar allà i el major problema es que la L1 no arriba al lloc de rehabilitació i gent amb la dificultat de caminar li molesta anar desde Feixa Llarga fins tan lluny
No creieu que cada parada esta ben cercada??? si n'hi ha algo, siusplau corregiumelo, digeumelo, GRACIES
Percert, es via doble fins a Almeda, i via unica la resta per poder entrar a petits carrers i passatges com el carrer major de l'hospitalet, i compartint carrer amb els vianants, a Orleans i a Paris es ben eficaç.
Informació i servei de les estacions:
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- Zona Esportiva: Dona servei a la zona on esta el camp d'entrenament del RCD Espanyol, la Federació Catalana de Tenis, el nou parc esportiu del Llobregat, als instituts Miquel Martí i Pol i Joan Miró i esta a dos carrers de Cornellà Riera.
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- WTC Almeda Park, Dona servei al World Trade Center de Almeda, que en un futur contindrà un hotel i i potser centres comercials i de negocis i esta aprop de la fira de Cornellà.
- Almeda, Correspondencia amb FGC L-A i dona servei a Almeda sud
- Can Mercader: Al costat de un parc tan gran com la Ciutadella, Dona servei als habitants de Almeda sud, als visitants del parc i als aficionats del ferrocarril de 5 polzades de Can Mercader.
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- L'Hospitalet avinguda Carrilet: Dona servei a la gran cuantitat d'autobusos que paren allà, a altres i quantiosos serveis propers de la rambla Just Oliveras amb correspondencia amb L1 i FGC L-A i també als seus veins
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- Hospital de Bellvitge, correspondencia amb la L1
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No creieu que cada parada esta ben cercada??? si n'hi ha algo, siusplau corregiumelo, digeumelo, GRACIES
Last edited by Ferrovi on Thursday 16/03/2006 21:16, edited 1 time in total.
- davids_from_liepaja
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Aujdeu-me plis!
Hola,
jo necesitaria un plànol mut de la zona del Baix llobregat (però també amb castelldefels i molins de rei) per fer una proposta d'autobusos, tramvia i L12. gràcies.
jo necesitaria un plànol mut de la zona del Baix llobregat (però també amb castelldefels i molins de rei) per fer una proposta d'autobusos, tramvia i L12. gràcies.
Això és un vell letó que va pel carrer i veu a un mort per culpa d'un totxo caigut al cap. Diu, pobre, havent tants pocs letons i n'ha de morir un. Un altre diu, però si aquest era rus! Llavors el vell crida: Maleït! N'hi han tants rusos aquí que no n'hi han suficients totxos per matar-los a tots!
Sóc bo amb els acudits, oi? això és horrible humor letó.
Sóc bo amb els acudits, oi? això és horrible humor letó.
Re: La proposta del tramvia a Bellvitge"REMODELADA"
Hola Ferrovi. La proposta que planteges exclou totalment el barri de Sant Ildefons, que per cert és el més poblat de Cornellà i el que registra més desplaçaments (és el típic barri ciutat-dormitori dels anys '60). Ara bé, sóc plenament conscient que per aquells carrers és impossible fer-hi passar el tramvia.. Potser tu tens alguna idea ingeniosa.Ferrovi wrote:Aqui ve un de nou!!!!!!! "Es una proposta de camvi de proposta", es una variació a la reivindicació del trambaix per part de l'ajuntament de Cornellà, que l'hospitalet ha ampliat, i jo he (segons jo) millorat lo present, amb un tramvia al servei de la comunitat que mes ho necesita, ara veureu els serveis que faria.
Percert, es via doble fins a Almeda, i via unica la resta per poder entrar a petits carrers i passatges com el carrer major de l'hospitalet, i compartint carrer amb els vianants, a Orleans i a Paris es ben eficaç.
Informació i servei de les estacions:
- Martí i Julià: Dona servei als pacients i veins de l'ambulatori Martí i Julià.
- Zona Esportiva: Dona servei a la zona on esta el camp d'entrenament del RCD Espanyol, la Federació Catalana de Tenis, el nou parc esportiu del Llobregat, als instituts Miquel Martí i Pol i Joan Miró i esta a dos carrers de Cornellà Riera.
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- Almeda, Correspondencia amb FGC L-A i dona servei a Almeda sud
- Can Mercader: Al costat de un parc tan gran com la Ciutadella, Dona servei als habitants de Almeda sud, als visitants del parc i als aficionats del ferrocarril de 5 polzades de Can Mercader.
- Sant Roc: Dona servei als seus habitants i als escasos treballadors de les seves industries.
- Rosend Arús: Dona servei a l'ajuntament de l'Hospitalet, als visitants de la seva bonica esglesia, i als habitants del seu entorn.
- L'Hospitalet avinguda Carrilet: Dona servei a la gran cuantitat d'autobusos que paren allà, a altres i quantiosos serveis propers de la rambla Just Oliveras amb correspondencia amb L1 i FGC L-A i també als seus veins
- Rambla de la Marina: Servei als seus veins i a el mercat de la Mercè, i al mercat de Bellvitge, Tot tipus de carn a bon preu!!!
- Hospital de Bellvitge, correspondencia amb la L1
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No creieu que cada parada esta ben cercada??? si n'hi ha algo, siusplau corregiumelo, digeumelo, GRACIES
Josep
Re: Aujdeu-me plis!
A veure si això et serveix...davids_from_liepaja wrote:Hola,
jo necesitaria un plànol mut de la zona del Baix llobregat (però també amb castelldefels i molins de rei) per fer una proposta d'autobusos, tramvia i L12. gràcies.
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... tcount=105
Re: La proposta del tramvia a Bellvitge"REMODELADA"
Veuràs, si vas a http://www.tramvia.org a l'apartat de reivindicacions, veuras que n'hi ha una que vol una ampliació semblant a aquesta i que no passa per sant ildefons, al carrerí de carrer major, es petit, pero en via unica compartint espai amb els vianants, a montpelier veuris carrers estretos amb tramvia, sant ildefons ja te metro, m'el conec de palm a palm i ames te molts busos a plaça catalunya, a Almeda, te nomes la 95, L12 I FGC, i n'hi ha uns quants busos a can mercader pero no toquen el barri de veritatxussep80 wrote:Hola Ferrovi. La proposta que planteges exclou totalment el barri de Sant Ildefons, que per cert és el més poblat de Cornellà i el que registra més desplaçaments (és el típic barri ciutat-dormitori dels anys '60). Ara bé, sóc plenament conscient que per aquells carrers és impossible fer-hi passar el tramvia.. Potser tu tens alguna idea ingeniosa.Ferrovi wrote:Aqui ve un de nou!!!!!!! "Es una proposta de camvi de proposta", es una variació a la reivindicació del trambaix per part de l'ajuntament de Cornellà, que l'hospitalet ha ampliat, i jo he (segons jo) millorat lo present, amb un tramvia al servei de la comunitat que mes ho necesita, ara veureu els serveis que faria.
Percert, es via doble fins a Almeda, i via unica la resta per poder entrar a petits carrers i passatges com el carrer major de l'hospitalet, i compartint carrer amb els vianants, a Orleans i a Paris es ben eficaç.
Informació i servei de les estacions:
- Martí i Julià: Dona servei als pacients i veins de l'ambulatori Martí i Julià.
- Zona Esportiva: Dona servei a la zona on esta el camp d'entrenament del RCD Espanyol, la Federació Catalana de Tenis, el nou parc esportiu del Llobregat, als instituts Miquel Martí i Pol i Joan Miró i esta a dos carrers de Cornellà Riera.
- RCD Espanyol: Dona servei a l'escola Abat Oliba i al RCD Espanyol.
- WTC Almeda Park, Dona servei al World Trade Center de Almeda, que en un futur contindrà un hotel i i potser centres comercials i de negocis i esta aprop de la fira de Cornellà.
- Almeda, Correspondencia amb FGC L-A i dona servei a Almeda sud
- Can Mercader: Al costat de un parc tan gran com la Ciutadella, Dona servei als habitants de Almeda sud, als visitants del parc i als aficionats del ferrocarril de 5 polzades de Can Mercader.
- Sant Roc: Dona servei als seus habitants i als escasos treballadors de les seves industries.
- Rosend Arús: Dona servei a l'ajuntament de l'Hospitalet, als visitants de la seva bonica esglesia, i als habitants del seu entorn.
- L'Hospitalet avinguda Carrilet: Dona servei a la gran cuantitat d'autobusos que paren allà, a altres i quantiosos serveis propers de la rambla Just Oliveras amb correspondencia amb L1 i FGC L-A i també als seus veins
- Rambla de la Marina: Servei als seus veins i a el mercat de la Mercè, i al mercat de Bellvitge, Tot tipus de carn a bon preu!!!
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No creieu que cada parada esta ben cercada??? si n'hi ha algo, siusplau corregiumelo, digeumelo, GRACIES
Josep
Aquest tram esta en estudi exposat al PDI i ... plaça catalunya i tota la seva zona pot conectarse al TRAM en L5.
Sant Ildefons es el mes poblay i el que te TOTS els busos de cornellà i el que té la L5 qu li comunica plenament amb el tramvia, i es IMPOSIBLE que pugi un tramvia a sant ildefons aixi com aixi, mes endevat et donaré un planol d'acotació de la ciutat de cornellà
De fet no vull que toqui Sant Ildefons perque aixo significaria la unió de 2 siluetes tan aprop i tan lluny, que seria la unió de FGC amb el barri centre. ara que he escrit aixo que et sembla la proposta????
Em sembla una bona proposta. A més, és certa la inviabilitat de la comunicació entre Almeda i Sant Ildefons, des d'on un tramvia a l'Hospitalet només podria continuar cap a Can Serra i d'allà a Les Planes i La Florida, travessant els successius torrents (Can Boixeres, av. Isabel la Católica) amb llarguíssims viaductes. El desnivell és tan gran que dubto que un cremallera hi pogués anar!
El traçat que proposes sembla força ben pensat, tot i que té algun petit problema com és el pas pel carrer Major de l'Hospitalet, que hauria d'ésser en via única. Possiblement seria més pràctic fer-lo passar per l'avinguda del Carrilet, ja que es tracta d'una via molt més ampla, amb força indústries i locals d'oci, i molt propera al carrer major.
Per cert, no sabia que haguessin dedicat l'Hospital Prínceps d'Espanya al Felipe i la Leti...
El traçat que proposes sembla força ben pensat, tot i que té algun petit problema com és el pas pel carrer Major de l'Hospitalet, que hauria d'ésser en via única. Possiblement seria més pràctic fer-lo passar per l'avinguda del Carrilet, ja que es tracta d'una via molt més ampla, amb força indústries i locals d'oci, i molt propera al carrer major.
Per cert, no sabia que haguessin dedicat l'Hospital Prínceps d'Espanya al Felipe i la Leti...
Veuràs, de fet a partir d'almeda seria en via unica i al carrer major, com he dit abans, aniria compartint el transit amb la gent, sense cotxes, a Momtpeiller funciona, i el cremallera si pot pujar, si poden els cotxes el cremallera si, fent ziga zaga, com els cotxes, pero el tramvia, amb poca adherencia al sol aniria perdent velocitat fens que no podria pujar mes endevant posare els trams en via unica i els que no,Platanito wrote:Em sembla una bona proposta. A més, és certa la inviabilitat de la comunicació entre Almeda i Sant Ildefons, des d'on un tramvia a l'Hospitalet només podria continuar cap a Can Serra i d'allà a Les Planes i La Florida, travessant els successius torrents (Can Boixeres, av. Isabel la Católica) amb llarguíssims viaductes. El desnivell és tan gran que dubto que un cremallera hi pogués anar!
El traçat que proposes sembla força ben pensat, tot i que té algun petit problema com és el pas pel carrer Major de l'Hospitalet, que hauria d'ésser en via única. Possiblement seria més pràctic fer-lo passar per l'avinguda del Carrilet, ja que es tracta d'una via molt més ampla, amb força indústries i locals d'oci, i molt propera al carrer major.
Per cert, no sabia que haguessin dedicat l'Hospital Prínceps d'Espanya al Felipe i la Leti...
Mira aquest mapa, el vermell es via doble i el marró es via unica
- Santfeliuenc
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A javi82
Hola,
En el foro al que enlazas se puede leer...
Te tomo la palabra, y a ver cómo queda en Photoshop el entrar por Gran Vía y Diagonal con cercanías dejando la actual infraestructura al AVE y recorridos regionales y de largas distancias, además de la línea "metroDELTA", la línea 2 llegando al aeropuerto y esas cosillas que no te gustan nada.
Por cierto me ha gustado mucho la frase en la que dices que ¿qué propuestas haríais? me encanta esa frase ¿y tú, qué propuestas harías?
Saludos,
Sergio
En el foro al que enlazas se puede leer...
Amb la mort definitiva del projecte fantasma de la L12 queden ara els dubtes de com es resoldrà la connexió entre els municipis del Baix, quines propostes faríeu? Per situar-se, així es com quedaria la zona amb les actuacions del PDI i les novetats q hem conegut aquests últims dies:
L1 fins a l'estació del Prat
L2 fins Fira 2
L9 en la seva nova configuració al Prat i a l'aeroport
Rodalies a l'aeroport en bucle compartit amb l'AVE
Tambaix fins a Sant Feliu i l'Hospital de Bellvitge
Us deixo el mapa en gran, per si algú s'anima a dibuixar com ho faria...
Plànol Baix Llobregat les línies del PDI
Plànol Baix Llobregat totalment net
I si no sou massa amants del Photoshop, sempre ho podeu dir explicar en paraules i ja ho dibuixarem a veure com queda!
Te tomo la palabra, y a ver cómo queda en Photoshop el entrar por Gran Vía y Diagonal con cercanías dejando la actual infraestructura al AVE y recorridos regionales y de largas distancias, además de la línea "metroDELTA", la línea 2 llegando al aeropuerto y esas cosillas que no te gustan nada.
Por cierto me ha gustado mucho la frase en la que dices que ¿qué propuestas haríais? me encanta esa frase ¿y tú, qué propuestas harías?
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
- Santfeliuenc
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Re: Robert
Hola Robert,
Por eso digo que a ver si hay propuestas, porque para ver lo que hay ahora, me voy a la web de las empresas actuales y ya tengo allí el plano y para ver las ampliaciones oficiales que ni llegan a Castellar, ni disponen nada por las principales arterias de la ciudad, ni hacen nada de nada salvo dilapidar fondos públicos en 43 kilómetros que serán muy interesantes y necesarios pero que para nada son prioritarios... para eso, pues me voy a la web oficial de esta gente y veo sus dibujillos de la que van a montar y me ahorro el hacerlos yo.
Discutiendo y cuestionando las paridas, se consiguen aspectos positivos como por ejemplo que la L2 vaya a llegar al aeropuerto por el ramal de la L9 y que exista en el futuro la opción de que dicha línea llegue sola y que la L9 se quede antes. Eso es positivo. Conformarse con lo que decían los estamentos oficiales sin decir nada, sin proponer, etc. pues no servía para nada.
Por eso me gustan a mi las propuestas en cualquier sentido, porque abren la mente, y luego te pueden gustar o no, pero así, haciéndolas, pues cada uno expone lo que piensa y dando razones y motivos, que eso de que "no se puede, es mu caro, es imposible, etc", no son motivos para nada. La respuesta hay que razonarla.
Bueno va, que me voy a mirar tu propuesta.
Saludos,
Sergio
PD: Oye, enlázamelo, que no lo encuentro, que el mensaje al que nos enlaza javi82 es cerrado y de ahí no se sale y estoy buscando el tema en el foro ese y aun no lo he visto.
Pues no sé, ahora voy a ver, pero a mi cuando se proponen cosas en lugar de repetir lo que se dice desde las instituciones oficiales sin cuestionar nada, me parece siempre bien. Lo que me parece mal es que un gobierno inepto diga que va a hacer algo, una línea, un par de paradillas, etc. y que empecemos todos a alabarlo sin cuestionar si hace falta o no, si es necesario o no, si está bien, si antes de hacer eso (aunque sea positivo) no haría falta poner los esfuerzos en otra cosa más urgente... que lo dibujemos en mapillas como si eso fuesen propuestas, que no lo son porque esos gobiernos no dejan lugar al debate, simplemente dicen que lo harán, lo hacen y se acabó (a ver qué propuesta hay ahí). Y que vayamos y nos conformemos, que encima digamos que eso es estupendo y que cualquier cosa diferente a eso se tache como que no se puede, cuando por ejemplo por este sistema vamos a gastar cerca de 4.000 M€ en una L9/L10 en lugar de en las prioridades que de verdad tiene la ciudad.Sergio, en el hilo al cuál enlaza Javi82 está mi propuesta más adelante. No sé qué te parecerá.
Por eso digo que a ver si hay propuestas, porque para ver lo que hay ahora, me voy a la web de las empresas actuales y ya tengo allí el plano y para ver las ampliaciones oficiales que ni llegan a Castellar, ni disponen nada por las principales arterias de la ciudad, ni hacen nada de nada salvo dilapidar fondos públicos en 43 kilómetros que serán muy interesantes y necesarios pero que para nada son prioritarios... para eso, pues me voy a la web oficial de esta gente y veo sus dibujillos de la que van a montar y me ahorro el hacerlos yo.
Discutiendo y cuestionando las paridas, se consiguen aspectos positivos como por ejemplo que la L2 vaya a llegar al aeropuerto por el ramal de la L9 y que exista en el futuro la opción de que dicha línea llegue sola y que la L9 se quede antes. Eso es positivo. Conformarse con lo que decían los estamentos oficiales sin decir nada, sin proponer, etc. pues no servía para nada.
Por eso me gustan a mi las propuestas en cualquier sentido, porque abren la mente, y luego te pueden gustar o no, pero así, haciéndolas, pues cada uno expone lo que piensa y dando razones y motivos, que eso de que "no se puede, es mu caro, es imposible, etc", no son motivos para nada. La respuesta hay que razonarla.
Bueno va, que me voy a mirar tu propuesta.
Saludos,
Sergio
PD: Oye, enlázamelo, que no lo encuentro, que el mensaje al que nos enlaza javi82 es cerrado y de ahí no se sale y estoy buscando el tema en el foro ese y aun no lo he visto.
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
- Santfeliuenc
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- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Re: mira aquí
Hola Robert,
¿Qué tal? hombre pues hay cositas que me gustan bastante de esa propuesta tuya. En general la veo más o menos bien y me gusta:
- L1 > le colocas la ampliación a la L2 y la dejas en el Hospital de Bellvitge. Bueno, también se podría ampliar hacia Sant Boi por donde metes una línea de tranvía y hacia el emplazamiento de los nuevos terrenos de la nueva terminal de contenedores. Hacia este último lugar tiendo yo siempre a llevarla.
- L2 > completamente de acuerdo en que esta sea la línea que llegue por esta zona al aeropuerto y sin compartir ramales con nadie. Tú le das un nuevo trazado bajo Gran Vía y la enlazas con la ampliación de la L1 hasta El Prat donde la vuelves a enlazar con el ramal previsto para la L9. Bien, no me parece mal, yo la llevaría directamente desde la zona de Foc-Cisell por ese ramal previsto para la L9 y me ahorraría el tramo ese al sur de Gran Vía, pero bueno, son variantes, la idea general la comparto.
- L3 > totalmente de acuerdo en que ha de ser prolongada de esa forma. Además se crea un muy buen intercambiador en Sant Joan de Déu con la L6 y se sirve al aislado Sant Just y Sant Feliu pasando transversalmente por la estación de RENFE donde se genera un intercambiador con el tranvía y desde donde se facilita acceso a las poblaciones del otro lado del río a la vez que se da acceso también a las líneas de FGC comunicándolas con las de RENFE.
- L5 > hasta Sant Boi, que podría acabar donde tú la terminas o incluso seguir por el eje del corredor de Castelldefels por Gavà, Viladecans, etc.
- L6 > con este trazado no estoy muy de acuerdo, aunque veo lo que quieres hacer. Como ya habrás visto mi esquema "metroDELTA" ya verás tú también que haciendo esa línea no sería tan relevante ese tramo de L6 hacia El Prat desde Cornellà. De todas formas, yo al llegar a la zona de Sarrià vería mejor, por ejemplo, bajar hasta Francesc Macià en vertical y desde allí y bajo la calle Urgell llegar hasta Paral·lel utilizando el ramal que va a quedar de la L2 como de maniobras.
- L8 > no le haría nunca el bucle de Francesc Macià para llevarla a Glòries por Sagrada Familia. Pero nunca, yo llevaría esa línea por toda la Gran Vía longitudinalmente.
- L9/L10 > Ya imaginas que para mi lo más positivo es reconvertirla aprovechando todos sus tramos en línea circular del núcleo de Barcelona.
- L12 > es completamente estúpido por parte de Nadal y sus compis el haber defenestrado el proyecto en cuanto al tramo ya consensuado desde Castelldefels y hasta Sant Boi. Eso debería estar ya en construcción. Si el problema era luego la entrada a BCN, que hubiesen pospuesto esto último, aquí entrarían ya la prolongación de la L6 como posible entrada a esa L12, la propia L5, etc.
- "metroDELTA" > no la colocas, y para mi es básica una línea de estas características.
Y respecto al tranvía... pues prácticamente donde sea que lo pongas siempre ofrece algún beneficio.
Las cercanías para mi son básicas por los ejes que ya conoces: Gran Vía, Diagonal, Frente Litoral y Meridiana. Además de una vertical de desahogo a la actual línea de FGC pero que baje por Pg. de Gràcia a otro nivel y que pase por Lesseps, ya que es el intercambiador de referencia en la zona norte de la ciudad.
En cualquier caso, es una propuesta y contando con muchas de ese estilo, pues se puede decidir.
Saludos,
Sergio
PD: A ver si te pongo yo sobre ese mapa otra cosilla.
¿Qué tal? hombre pues hay cositas que me gustan bastante de esa propuesta tuya. En general la veo más o menos bien y me gusta:
- L1 > le colocas la ampliación a la L2 y la dejas en el Hospital de Bellvitge. Bueno, también se podría ampliar hacia Sant Boi por donde metes una línea de tranvía y hacia el emplazamiento de los nuevos terrenos de la nueva terminal de contenedores. Hacia este último lugar tiendo yo siempre a llevarla.
- L2 > completamente de acuerdo en que esta sea la línea que llegue por esta zona al aeropuerto y sin compartir ramales con nadie. Tú le das un nuevo trazado bajo Gran Vía y la enlazas con la ampliación de la L1 hasta El Prat donde la vuelves a enlazar con el ramal previsto para la L9. Bien, no me parece mal, yo la llevaría directamente desde la zona de Foc-Cisell por ese ramal previsto para la L9 y me ahorraría el tramo ese al sur de Gran Vía, pero bueno, son variantes, la idea general la comparto.
- L3 > totalmente de acuerdo en que ha de ser prolongada de esa forma. Además se crea un muy buen intercambiador en Sant Joan de Déu con la L6 y se sirve al aislado Sant Just y Sant Feliu pasando transversalmente por la estación de RENFE donde se genera un intercambiador con el tranvía y desde donde se facilita acceso a las poblaciones del otro lado del río a la vez que se da acceso también a las líneas de FGC comunicándolas con las de RENFE.
- L5 > hasta Sant Boi, que podría acabar donde tú la terminas o incluso seguir por el eje del corredor de Castelldefels por Gavà, Viladecans, etc.
- L6 > con este trazado no estoy muy de acuerdo, aunque veo lo que quieres hacer. Como ya habrás visto mi esquema "metroDELTA" ya verás tú también que haciendo esa línea no sería tan relevante ese tramo de L6 hacia El Prat desde Cornellà. De todas formas, yo al llegar a la zona de Sarrià vería mejor, por ejemplo, bajar hasta Francesc Macià en vertical y desde allí y bajo la calle Urgell llegar hasta Paral·lel utilizando el ramal que va a quedar de la L2 como de maniobras.
- L8 > no le haría nunca el bucle de Francesc Macià para llevarla a Glòries por Sagrada Familia. Pero nunca, yo llevaría esa línea por toda la Gran Vía longitudinalmente.
- L9/L10 > Ya imaginas que para mi lo más positivo es reconvertirla aprovechando todos sus tramos en línea circular del núcleo de Barcelona.
- L12 > es completamente estúpido por parte de Nadal y sus compis el haber defenestrado el proyecto en cuanto al tramo ya consensuado desde Castelldefels y hasta Sant Boi. Eso debería estar ya en construcción. Si el problema era luego la entrada a BCN, que hubiesen pospuesto esto último, aquí entrarían ya la prolongación de la L6 como posible entrada a esa L12, la propia L5, etc.
- "metroDELTA" > no la colocas, y para mi es básica una línea de estas características.
Y respecto al tranvía... pues prácticamente donde sea que lo pongas siempre ofrece algún beneficio.
Las cercanías para mi son básicas por los ejes que ya conoces: Gran Vía, Diagonal, Frente Litoral y Meridiana. Además de una vertical de desahogo a la actual línea de FGC pero que baje por Pg. de Gràcia a otro nivel y que pase por Lesseps, ya que es el intercambiador de referencia en la zona norte de la ciudad.
En cualquier caso, es una propuesta y contando con muchas de ese estilo, pues se puede decidir.
Saludos,
Sergio
PD: A ver si te pongo yo sobre ese mapa otra cosilla.
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"