Evidenment, no hi ha res que disculpar, conec personalment, per altres temas la situacio en la que us troveo , paciencia i andevantwefer wrote:Ok, vaig prenent nota de tots aquests errors.
Estem treballant per solucionar-los, però això porta temps i esforç que hem de treure d'on podem (feina, amics, casa, etc).
Espero que sigueu comprensius amb nosaltres i us reitero les nostres diculpes
Canvi de servidor els propers dies
Re: Canvi de servidor els propers dies
- wefer
- Administrador
Continuo fent recompte dels problemes derivats del canvi de servidor.
I esperem també que no haguem de tornar a canviar de servidor en una llarga temporada.
- Alguns avatars "nous" s'han perdut.
- Els arxius adjunts dels últims mesos també s'han perdut.
- Els missatges dels darrers dies de la setmana passada també s'han perdut. Si us plau, qui recordi els seus missatges estaria bé que els tornés a publicar.
- Encara hi ha problemes per al registre de nous usuaris. De moment, es fa manualment ja que l'enllaç entre el fòrum i el servidor de correu encara no està configurat correctament.
I esperem també que no haguem de tornar a canviar de servidor en una llarga temporada.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Fins aquest matí, sortia el meu avatar nou, i ara, em surt un antic
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
Ja em funciona l'avatar!!! De pas ja me l'he canviat i he ficat una foto d'una 447 a Blanes.