Quieres decir que los automotores MAN de Lleida bajan a Barcelona para hacer mantenimiento? Cada cuanto se ve alguno por aqui? Se sabe las fechas por cuando viene? Hay alguna foto de este tren por Sants, o alguna estacion centricas de estas? En donde les realizan el matenimiento, SAC?genissimon wrote:Devia ser algun dels 592 (MAN) de Lleida que ha baixat a Barcelona a fer manteniment.
Un 593 (FIAT), segur que no, perquè ja no en circula cap.
Ambós son gairebé idèntics des de fora: composició de 3 cotxes MRM dièsel. Si bé el cotxe R te un grup electrògen per alimentar la instal·lació d'aire condicionat.
Salut !!
Avistaments curiosos de trens
-
- N8
Re: Avistaments curiosos
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
-
- N3
Es cierto que des de que la linea de la Pobla pertenece a FGC, cuando se tiene que hacer una reparación, o simplemente tornear ruedas a los 592 o 596 los bajan hasta Barcelona-San Andrés Condal.ferroviario_catalan wrote:Quieres decir que los automotores MAN de Lleida bajan a Barcelona para hacer mantenimiento? Cada cuanto se ve alguno por aqui? Se sabe las fechas por cuando viene? Hay alguna foto de este tren por Sants, o alguna estacion centricas de estas? En donde les realizan el matenimiento, SAC?genissimon wrote:Devia ser algun dels 592 (MAN) de Lleida que ha baixat a Barcelona a fer manteniment.
Un 593 (FIAT), segur que no, perquè ja no en circula cap.
Ambós son gairebé idèntics des de fora: composició de 3 cotxes MRM dièsel. Si bé el cotxe R te un grup electrògen per alimentar la instal·lació d'aire condicionat.
Salut !!
Aun así, atendiendo a que no pueden circular por los túneles urbanos de Barcelona siempre los bajan mediante la linea de Vilafranca hasta Martorell donde los meten por la línea Papiol-Mollet hasta Cerdanyola del Vallès y de ahi hasta San Andrés por el ramal de enlace de Montcada Bifurcación a San Andrés ó ramal de les aigües
Estación NO INCLUIDA en el trayecto.
-
- N8
Porque no pueden pasar por los tuneles de Barcelona??
Si que dan vuelta para llegar SAC no??
Espero poder algun dia, ver uno de estos por aqui...
Si que dan vuelta para llegar SAC no??
Espero poder algun dia, ver uno de estos por aqui...
- Guigui
- Administrador
Diesel pels túnels, no
Per la fumarada que hi deixarien. Per això, donen la volta pel Vallès, ja que és l'única opció.ferroviario_catalan wrote:Porque no pueden pasar por los tuneles de Barcelona??
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N8
Re: Diesel pels túnels, no
Cert, no habia caigut... Aveure si algun dia em trobo un d'aquests per aqui...Guigui wrote:Per la fumarada que hi deixarien. Per això, donen la volta pel Vallès, ja que és l'única opció.ferroviario_catalan wrote:Porque no pueden pasar por los tuneles de Barcelona??
-
- N5
les 592 no deixen tant fum per jo un dia vaig estar ha valencia el cabanyal i per aquesta estacio pasa-en TRD I 592 el cabanyal es subterranea que lo que diu aquest noi potser que tingui rao o no si ens ensenyes alguna foto
wertymetrotren via 2 sector A efectuara la sortida en breus moments
Jo crec que una unitat diesel pot circular puntualment pel tunels de Barcelona com a Valencia Cabanyal, 4 trens al dia. Una altre cosa es que sigui habitual. Jo fins hi tot he vist circular la locomotora de de vapor "Mataró" , pel Clot Arago engegada pero remolcada per una 276 fara 4-5 anys.
-
- N5
tens tota la rao del mon per que si no per on pasaria la locomotora del centenari per anar ha bcn estacio de frança o ha vilanovadavida wrote:Jo crec que una unitat diesel pot circular puntualment pel tunels de Barcelona com a Valencia Cabanyal, 4 trens al dia. Una altre cosa es que sigui habitual. Jo fins hi tot he vist circular la locomotora de de vapor "Mataró" , pel Clot Arago engegada pero remolcada per una 276 fara 4-5 anys.
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
Si dieu que passen per la C4, com es que va passar per la C2?
A Internet, vaig veure fa poc una foto d'un 592.200 passant per l'estació de Sitges, porto una estona buscant-la i no la trobo.
A Internet, vaig veure fa poc una foto d'un 592.200 passant per l'estació de Sitges, porto una estona buscant-la i no la trobo.
Algún cop si que hi vist pasar per la C-4 súd un 592, normalment deuen anar a St. Andreu C.
I no fá gaire temps un doble 592 amb peregrins, crec que anaben a Lourdes, va pasar per El Vendrell, tant al anar com al tornar, si no vaig errat venian de Valencia.
I no fá gaire temps un doble 592 amb peregrins, crec que anaben a Lourdes, va pasar per El Vendrell, tant al anar com al tornar, si no vaig errat venian de Valencia.
- canalcole
- N9
Això quan va ser?Enric wrote:I no fá gaire temps un doble 592 amb peregrins, crec que anaben a Lourdes, va pasar per El Vendrell, tant al anar com al tornar, si no vaig errat venian de Valencia.
-
- N8
Haber si encuentras la foto canalcole, yo jamas he visto ni en fotos ni en persona, ningun 592 en Barcelona ni en área metropolitana...canalcole wrote:Si dieu que passen per la C4, com es que va passar per la C2?
Supongo que cuando vienen a SAC, se estaran unos dias, asi que para la proxima ocasion que alguien vea uno en esa direccion, que avise, y nos acercaremos a verlo en perona alli!
- canalcole
- N9
19:47: Civia per la R2 sense servei direcció SVC.
-
- N5
els civies ja estan començan ha circular pe la C-2 pero esveuen molt pocs
- Archie-250
- N6
El Tren de Peregrins va pasar al Juny, no se el dia exacte, però m'enrecordo que va passar quan Espanya va marcar el 3 gol de la final de Campions d'Europa. Aquí us poso unes captures del video. El tren tindría que haver passat a les 19 hores y va passar a les 22:23:
Les fotos son de Granollers-Centre.
Juny 2008.
Salutacions.
Les fotos son de Granollers-Centre.
Juny 2008.
Salutacions.
- canalcole
- N9
Doncs jo no n'he vist cap per Segur... i es la C2 Sud.wertymetrotren wrote:Els civies ja estan començant a circular per la C-2 però es veuen molt pocs.
-
- N8
Hoy, viniendo por la A2, dirección Barcelona, en el tramo de mercancias hacia can tunis, a la altura de Sant feliu-Sant Joan d'Espí, 2 trenes de mercancias, "tirados en plena via" con los pantografos de sus 269 bajados... me resultó curioso y extraño, se quedaron sin tension en catenaria?
- Archie-250
- N6
Jo tampoc n'he vist cap. Nomès en proves .canalcole wrote:Doncs jo no n'he vist cap per Segur... i es la C2 Sud.wertymetrotren wrote:Els civies ja estan començant a circular per la C-2 però es veuen molt pocs.
Salutacions
- canalcole
- N9
A veure si efectivament tornen els Civies a la R2 per el 31/1.
Gràcies per les fotos de la 592.2, Jacob.
Gràcies per les fotos de la 592.2, Jacob.
En el fil d'incidències a FGC es comenta també que hi havien UT tirades a plena línia sense ningú, ja que s'han quedat "aïllades" per la culpa dels arbres i la falta de tensió. Potser al tallar la C4 o més endavant hi ha hagut una incidència i s'han quedat allà "tirades"ferroviario_catalan wrote:Hoy, viniendo por la A2, dirección Barcelona, en el tramo de mercancias hacia can tunis, a la altura de Sant feliu-Sant Joan d'Espí, 2 trenes de mercancias, "tirados en plena via" con los pantografos de sus 269 bajados... me resultó curioso y extraño, se quedaron sin tension en catenaria?
Salutacions,
Oriol
Oriol