LLOP porfa tinc ganes de tremolar je je jeEl LLOP wrote:Perquè? les cotxeres s'han de buidar perquè els trens donin servei al tram llarg. Però les cotxeres no es veuran afectades en cap moment. Per cert, tinc unes fotos dels fusibles de fusta dels 100, del combinador, de les commutacions dels motors i de l'enganxall Tomlinson que fan tremolar.
Propers talls del metro
Re: Propers talls de la L5
Re: Propers talls de la L5
No hace falta que me contesteis,he encontrado la respuesta en esta página de la gene :
http://www10.gencat.net/ptop/AppJava/ca ... idalet.jsp
"El Departament ha adjudicat les obres de construcció del nou vestíbul de l’estació de Can Vidalet de l'L5. L’obra també preveu el perllongament de les andanes i la millora dels seus accessos."
Si se van a prolongar los andenes,entonces está justificado el corte de la línea.
Saludos.
http://www10.gencat.net/ptop/AppJava/ca ... idalet.jsp
"El Departament ha adjudicat les obres de construcció del nou vestíbul de l’estació de Can Vidalet de l'L5. L’obra també preveu el perllongament de les andanes i la millora dels seus accessos."
Si se van a prolongar los andenes,entonces está justificado el corte de la línea.
Saludos.
Re: Propers talls de la L5
Idem, per cert El Llop, creu que algun d'aquest 5000 sobrants pot anar a parar algun altre línia?BRILL 18 wrote:LLOP porfa tinc ganes de tremolar je je jeEl LLOP wrote:Perquè? les cotxeres s'han de buidar perquè els trens donin servei al tram llarg. Però les cotxeres no es veuran afectades en cap moment. Per cert, tinc unes fotos dels fusibles de fusta dels 100, del combinador, de les commutacions dels motors i de l'enganxall Tomlinson que fan tremolar.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
No entenc quina falta fa prolongar les andanes. Que no son totes les de la línia igual de llargues?sergi wrote:"El Departament ha adjudicat les obres de construcció del nou vestíbul de l’estació de Can Vidalet de l'L5. L’obra també preveu el perllongament de les andanes i la millora dels seus accessos."
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
A la web de gencat diu això:
Però continuo sense entendre res. Se suposa que amb una andana més llarga la distància caminant en un dels dos extrems encara serà mes llarga, no?
Perllongament de l’andana
El projecte consisteix a perllongar les andanes existents 46 m en sentit Horta. D’aquesta manera, es milloren les condicions de seguretat, en reduir-se el recorregut màxim dins l'andana fins a una sortida a 50 m. La sortida de les andanes es realitzarà per escales laterals, mecàniques en sentit ascendent i fixes en el descendent.
Però continuo sense entendre res. Se suposa que amb una andana més llarga la distància caminant en un dels dos extrems encara serà mes llarga, no?
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Propers talls de la L5
El tema de si les andanes són prou llargues o no, el tractarem en un nou fil: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=8686
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re:
Potser cal prolongar-la per poder construir el nou vestíbul.Ecomobisostrans wrote:No entenc quina falta fa prolongar les andanes. Que no son totes les de la línia igual de llargues?sergi wrote:"El Departament ha adjudicat les obres de construcció del nou vestíbul de l’estació de Can Vidalet de l'L5. L’obra també preveu el perllongament de les andanes i la millora dels seus accessos."
Re:
Com diu el victorcasta, cal perllongar l'andana direcció Horta per construir el nou vestíbul de manera que cada andana tingui dos entrades/sortides. Suposo que el faran es tancar els mateixos metres d'andana existent direcció Cornellà, de manera que el metro que va cap a Horta pari més endavant d'on ho fa ara i el que va sentit Cornellà pari abans, és així con es redueixen els metres de recorregut fins la sortida més propera.Ecomobisostrans wrote:A la web de gencat diu això:
Perllongament de l’andana
El projecte consisteix a perllongar les andanes existents 46 m en sentit Horta. D’aquesta manera, es milloren les condicions de seguretat, en reduir-se el recorregut màxim dins l'andana fins a una sortida a 50 m. La sortida de les andanes es realitzarà per escales laterals, mecàniques en sentit ascendent i fixes en el descendent.
Però continuo sense entendre res. Se suposa que amb una andana més llarga la distància caminant en un dels dos extrems encara serà mes llarga, no?
Salutacions
Re: Propers talls de la L5
Encara no se'n parla dels talls de la línia, però si d'obres al carrer:
http://www.canal-h.net/inc/noticia.php? ... 0121144034
Tallat al trànsit el carrer Maladeta per les obres de l’estació de Can Vidalet
Posteriorment es veurà afectat el carrer Hierbabuena
El carrer Maladeta, al barri de Pubilla Cases, s'ha tallat al trànsit, entre el carrer Molí i Hierbabuena, com a conseqüència de les obres de construcció del nou vestíbul de Can Vidalet de la línia 5 del Metro. Aquest tall serà efectiu entre el 21 i el 28 de gener. Els vehicles es desviaran a l’altura del carrer Molí.
Posteriorment, a partir del dia 28 i fins a la tardor, uns altres carrers es veuran afectats per aquestes obres. En concret, el mateix carrer Maladeta es tallarà entre el carrer Mina i el carrer Hierbabuena. El carrer Hierbabuena quedarà tallat entre el carrer Mina i el carrer de Pubilla Cases. D’altra banda, el carrer Rosa d’Alexandria passarà a tenir doble sentit de circulació, entre el carrer de Maladeta i el carrer de Marcel•lí Esquius, per a facilitar els moviments a l’entorn de les obres.
Per evitar la zona d’obres, se senyalitzarà l’itinerari alternatiu que discorre pels carrers de Marcel•lí Esquius, Pere Pelegrí, Molí (Esplugues) i Pubilla Cases, fins a enllaçar de nou amb el carrer Menta.
L’ocupació d’aquests carrers permetrà iniciar els treballs en superfície necessaris per a executar els murs pantalla, mitjançant pilots, que conformaran el perímetre del recinte del nou vestíbul de l’estació, amb l’objectiu d’ampliar l’espai actual, adaptar els accessos a persones amb mobilitat reduïda i dotar l’estació de sortides d’emergència.
En aquest sentit, actualment aquesta estació, situada al límit entre les poblacions de l’Hospitalet de Llobregat i Esplugues de Llobregat, disposa d’un únic vestíbul de dimensions reduïdes, amb un únic accés situat al carrer d’Hortènsia, sense ascensors.
El nou vestíbul, amb una superfície d’uns 300 m2, serà independent a l’actual i s’emplaçarà a la cruïlla dels carrers de la Menta / Hierbabuena i de Maladeta. L’estació disposarà d’un accés al nou vestíbul, ubicat al carrer de Maladeta, amb escales fixes i un nou ascensor.
Tres nous ascensors
Per tal de millorar l’accés a l’estació s’instal•laran un total de 3 ascensors: dos que comunicaran les andanes i el nou vestíbul, i un altre que connectarà el vestíbul i l’exterior, ubicat al nou accés del carrer de Maladeta. D’aquesta manera, l’estació de l’L5 quedarà completament adaptada a persones amb mobilitat reduïda.
Així mateix, es crearà una sortida d’emergència a l’extrem sud de l’estació per augmentar la capacitat d’evacuació de l’estació. Finalment, s’ampliaran les voreres del carrer de Maladeta, per tal d’adaptar l’entorn als nous accessos i als ascensors que s’hi instal•laran.
Les obres comptaran amb un pressupost de 8,3 MEUR, i està previst que el nou vestíbul entri en servei durant el 2010.
http://www.canal-h.net/inc/noticia.php? ... 0121144034
Tallat al trànsit el carrer Maladeta per les obres de l’estació de Can Vidalet
Posteriorment es veurà afectat el carrer Hierbabuena
El carrer Maladeta, al barri de Pubilla Cases, s'ha tallat al trànsit, entre el carrer Molí i Hierbabuena, com a conseqüència de les obres de construcció del nou vestíbul de Can Vidalet de la línia 5 del Metro. Aquest tall serà efectiu entre el 21 i el 28 de gener. Els vehicles es desviaran a l’altura del carrer Molí.
Posteriorment, a partir del dia 28 i fins a la tardor, uns altres carrers es veuran afectats per aquestes obres. En concret, el mateix carrer Maladeta es tallarà entre el carrer Mina i el carrer Hierbabuena. El carrer Hierbabuena quedarà tallat entre el carrer Mina i el carrer de Pubilla Cases. D’altra banda, el carrer Rosa d’Alexandria passarà a tenir doble sentit de circulació, entre el carrer de Maladeta i el carrer de Marcel•lí Esquius, per a facilitar els moviments a l’entorn de les obres.
Per evitar la zona d’obres, se senyalitzarà l’itinerari alternatiu que discorre pels carrers de Marcel•lí Esquius, Pere Pelegrí, Molí (Esplugues) i Pubilla Cases, fins a enllaçar de nou amb el carrer Menta.
L’ocupació d’aquests carrers permetrà iniciar els treballs en superfície necessaris per a executar els murs pantalla, mitjançant pilots, que conformaran el perímetre del recinte del nou vestíbul de l’estació, amb l’objectiu d’ampliar l’espai actual, adaptar els accessos a persones amb mobilitat reduïda i dotar l’estació de sortides d’emergència.
En aquest sentit, actualment aquesta estació, situada al límit entre les poblacions de l’Hospitalet de Llobregat i Esplugues de Llobregat, disposa d’un únic vestíbul de dimensions reduïdes, amb un únic accés situat al carrer d’Hortènsia, sense ascensors.
El nou vestíbul, amb una superfície d’uns 300 m2, serà independent a l’actual i s’emplaçarà a la cruïlla dels carrers de la Menta / Hierbabuena i de Maladeta. L’estació disposarà d’un accés al nou vestíbul, ubicat al carrer de Maladeta, amb escales fixes i un nou ascensor.
Tres nous ascensors
Per tal de millorar l’accés a l’estació s’instal•laran un total de 3 ascensors: dos que comunicaran les andanes i el nou vestíbul, i un altre que connectarà el vestíbul i l’exterior, ubicat al nou accés del carrer de Maladeta. D’aquesta manera, l’estació de l’L5 quedarà completament adaptada a persones amb mobilitat reduïda.
Així mateix, es crearà una sortida d’emergència a l’extrem sud de l’estació per augmentar la capacitat d’evacuació de l’estació. Finalment, s’ampliaran les voreres del carrer de Maladeta, per tal d’adaptar l’entorn als nous accessos i als ascensors que s’hi instal•laran.
Les obres comptaran amb un pressupost de 8,3 MEUR, i està previst que el nou vestíbul entri en servei durant el 2010.
Re: Propers talls de la L5
Hola,
La visió del mateix fet des de l'Ajuntament d'Esplugues de Llobregat:
http://www.esplugues.cat/portal%5Cajinf ... %BA959.pdf
Si no fos perque en tots dos escrits es parla de l'estació de Can Vidalet semblaria que son temes diferents.
Salutacions
La visió del mateix fet des de l'Ajuntament d'Esplugues de Llobregat:
http://www.esplugues.cat/portal%5Cajinf ... %BA959.pdf
Si no fos perque en tots dos escrits es parla de l'estació de Can Vidalet semblaria que son temes diferents.
Salutacions
Re: Propers talls de la L5
Doncs, jo cada dia tinc que agafar el metro de Can Boixeres a Can Vidalet, per anar al insti
http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Rialla compulsiva
Veig que anar a l'escola et posa molt content.MetroBCN wrote:Doncs, jo cada dia tinc que agafar el metro de Can Boixeres a Can Vidalet, per anar al insti
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Rialla compulsiva
Doncs no, la veritat es que no, llàstima que sigui a juliol...Guigui wrote:Veig que anar a l'escola et posa molt content.MetroBCN wrote:Doncs, jo cada dia tinc que agafar el metro de Can Boixeres a Can Vidalet, per anar al insti
http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.
-
- N1
- Posts: 8
- Joined: Wednesday 04/02/2009 19:44
- Location: Las Corts - Collblanc
Re: Propers talls de la L5
Si además le juntamos los cortes de la carretera desde ya hasta la primavera de 2010, los recorridos en bus-metro van a ser una delicia en esta zona.Miquel wrote:Apa!!!! Festival d'obres a la línia 5, la de juliol a octubre farà molt mal sbretot a hora punta.
......
Añado aquí que el 26 de febrero se corta totalmente la carretera de Collblanc, sin que se haya informado de la fecha de recuperación. El embudo Tram + Buses + coches en la rotonda de Av.Chile-Av.Manuel Azaña promete ser de aúpa.
Re: Propers talls de la L5
http://www.adn.es/local/lleida/20090514 ... ivada.html
Comité denuncia que TMB ceda la lanzadera de la línea 5 a una empresa privada
El comité de convenio de Transportes de Barcelona (TB) ha denunciado que Transportes Metropolitanos de Barcelona (TMB) haya cedido a una empresa privada la explotación de la lanzadera de la línea 5 cuando "TB tiene material y personal suficiente para realizar este servicio".
En un comunicado hecho público hoy, el comité ha recordado que TB, la compañía pública de autobuses, "tiene la obligación de" prestar servicio a FMB, la compañía publica del metro, cuando esta última interrumpe su servicio, sea por causa de una avería, incidente o cierre temporal de un tramo.
"A pesar de esta obligación", según el comunicado, TMB ha cedido a una empresa privada la explotación de la lanzadera que tiene que cubrir durante tres meses el tramo que estará en obras con motivo de la construcción de la nueva estación Ernest Lluch.
2 coses, una O.T.: Ningú no els hi pot dir als d'ADN que per què posen les notícies de Barcelona a la secció de Lleida?
L'altre: Quan el tall de l'intercanviador de Sagrera, no van trobar suficients conductors de bus per l'agost, per això van haver de recòrrer a Sarbus.
Comité denuncia que TMB ceda la lanzadera de la línea 5 a una empresa privada
El comité de convenio de Transportes de Barcelona (TB) ha denunciado que Transportes Metropolitanos de Barcelona (TMB) haya cedido a una empresa privada la explotación de la lanzadera de la línea 5 cuando "TB tiene material y personal suficiente para realizar este servicio".
En un comunicado hecho público hoy, el comité ha recordado que TB, la compañía pública de autobuses, "tiene la obligación de" prestar servicio a FMB, la compañía publica del metro, cuando esta última interrumpe su servicio, sea por causa de una avería, incidente o cierre temporal de un tramo.
"A pesar de esta obligación", según el comunicado, TMB ha cedido a una empresa privada la explotación de la lanzadera que tiene que cubrir durante tres meses el tramo que estará en obras con motivo de la construcción de la nueva estación Ernest Lluch.
2 coses, una O.T.: Ningú no els hi pot dir als d'ADN que per què posen les notícies de Barcelona a la secció de Lleida?
L'altre: Quan el tall de l'intercanviador de Sagrera, no van trobar suficients conductors de bus per l'agost, per això van haver de recòrrer a Sarbus.
Re: Propers talls de la L5
A la pàgina web del comité de descansos dels conductors d'autobusos informen que també hi haurà un altre tall a la L5 i deixaran sense servei el tram entre Vilapiscina i Horta.
http://comitedescansos.blogspot.com/200 ... adera.html
http://comitedescansos.blogspot.com/200 ... adera.html
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Re: Propers talls de la L5
Sobre el tall de la L5 per obres Ernest Lluch i Can Vidalet en principi es tallarà la línia de Collblanc a Can Boixeres els mesos d'agost i setembre i de Collblanc a Pubilla Cases l'octubre i primera setmana de novembre. Els serveis alternatius de bus estan ja plantejats però s'elaboraran alternatives per millorar-los i potenciar l'efecte xarxa.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Re: Propers talls de la L5
L'agost començarà el tall a la L5, però acaben de dir a Barcelona TV que durant aquest mes tallaran la L2 entre La Pau i Pep Ventura, i la L11. Lo de tallar Horta i Vilapicina per què ho fan?
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Propers talls de la L5
Per fer el cale i connectar el túnel existent amb el de la prolongació fins a Vall d'Hebron.metring wrote:Lo de tallar Horta i Vilapicina per què ho fan?
Re: Propers talls del metro
I la L2, per algun tema d'adaptació d'estacions?