Efectivament, però ordenat com jo he volgut.Guigui wrote:Canalcole, tot això és extret de la web renovada d'Adif?
He anat mirant aquestes estacions i ho he apuntat.
Efectivament, però ordenat com jo he volgut.Guigui wrote:Canalcole, tot això és extret de la web renovada d'Adif?
És que això és el que passa moltes vegades quan es parla de problemes en el transport. No és només que arribis una mica més tard a dinar i punt: moltes vegades són negocis perduts, gent que l'acomiaden per no complir l'horari, etc.metring wrote:Que la gent perdi oportunitats de negoci ha de ser sancionable!!!!
Guigui wrote:Segur que hi haurà qui digui que veig fantasmes on no n'hi ha, però fins que no es demostri el contrari, no deixaré de creure que tot això no és fruit de la casualitat, sinó que forma part d'una estratègia ben engreixada ...
I, fora d'aquest comentari tan edificant, tens algun argument per rebatre la meva suposició?Ecomobisostrans wrote:
M'encanten les teves expressionsGuigui wrote:Segur que hi haurà qui digui que veig fantasmes on no n'hi ha, però fins que no es demostri el contrari, no deixaré de creure que tot això no és fruit de la casualitat, sinó que forma part d'una estratègia ben engreixada des de ja sabem on perquè es quedin amb tot el pes econòmic, que altrament no aconseguirien per mitjans legítims, i ens degradin a una simple província perifèrica perquè acatem, d'una vegada per totes, el poder diví de la metròpoli mesetària. Perquè no m'explico que s'hagin adonat del problema ja fa anys i siguin incapaços de solucionar-lo.
I els nostres polítics, o s'ho miren panxacontents o hi suquen directament.