Fil d'errors del Fòrum
-
- N10
Re: Fil d'errors del Fòrum
Jo crec que deu ser degut a això
Ara entenc tot això...
I estará aíxi durant tot el dia d'avui?
Salutacions
I estará aíxi durant tot el dia d'avui?
Salutacions
A mi també m'ha passat. Si teclejes http://www.transport.cat et redirecciona a aquella pàgina, en canvi ai afegeixes /index.php et porta aquí.
No sé si està relacionat amb el dia dels innocents
No sé si està relacionat amb el dia dels innocents
Salutacions,
Oriol
Oriol
- wefer
- Administrador
victorcasta wrote:Jo crec que deu ser degut a això
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- cristian26
- N7
No és força important, però al banner on desitgeu bones festes a dalt de tot, en castellà les exclamacions comencen pel signe (¡), a diferència del català.
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
Renfe451 wrote:Hola a tots,
Primer de tot no se si aqui és el lloc adequat, en cas contrari, demanaria als administradors que moguin el missatge en el subfòrum corresponent.
Bé, vaig al gra:
Fa pocs minuts he entrat al FTC des de Trenscat, i m'ha passat una cosa ben estranya. Primer ha sortit una pagina que deia "Benvingut a la nova web del Fòrum del Transport Català" i després m'ha redirigit a una pàgina que diu "el tuning japonés" d'un sopusat alumne valencià de 4t d'ESO. Algú sap de que va tot això?? O no será una innocentada??
Salutacions
http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.
- cristian26
- N7
Amb el canvi de servidor, la meva imatge de l'avatar s'ha perdut, i quan he anat a tornar a pujar-la, em sortia que ja en tenia una i només tenia la opció d'activar la casella per esborrar-la, l'he activada i ara no em deixa pujar cap imatge...
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
Bé, ja ho he comentat a un altre fil, però em surt un avatar que vaig treure temps enrere...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Fil d'errors del Fòrum
Que a pasat amb alguns avatars (per exemple el meu) ???
Ah, i una altra errada es que no em se m'en conten les entrades
Ara tincs 116, escric una i s'en queda en 116...
-
- N10
No estiguis tan pendent de les teves entrades.MetroBCN wrote:Ah, i una altra errada es que no em se m'en conten les entrades
- Guigui
- Administrador
Error o esborrat?
No m'estranyaria gens que, en lloc d'un error, es tractés de l'esborrada d'un missatge que no complia els mínims per ser publicat.MetroBCN wrote:Ah, i una altra errada es que no em se m'en conten les entrades
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Error o esborrat?
No, no. Era error. No hi havia borrat cap missatge aquell dia.Guigui wrote:No m'estranyaria gens que, en lloc d'un error, es tractés de l'esborrada d'un missatge que no complia els mínims per ser publicat.MetroBCN wrote:Ah, i una altra errada es que no em se m'en conten les entrades
PD: Lo del avatar ja està solucionat .
- Guigui
- Administrador
Esborrat per administració
Em referia a que algun administrador te l'hagués esborrat.MetroBCN wrote:No, no. Era error. No hi havia borrat cap missatge aquell dia.
Escolteu, el fòrum no em deixa publicar cap missatge al fil de l'avís de nova wiki del Transport Català.
Ho dic, ja que volia avisar qué he posat informació (o més bé corregir) a les estacions entre Vallcarca i Trinitat Nova de L3.
Ho dic, ja que volia avisar qué he posat informació (o més bé corregir) a les estacions entre Vallcarca i Trinitat Nova de L3.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- wefer
- Administrador
En principi no veig que hi hagi cap problema per publicar missatges en el fil d'avís de la "Nova wiki del transport català".Miquel wrote:Escolteu, el fòrum no em deixa publicar cap missatge al fil de l'avís de nova wiki del Transport Català.
Si us plau, torna a provar-ho i si no pots diga'ns exactament què fas perquè et doni l'error, i especifica'ns quin és l'error exacte que et dona.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Si, sembla que ara si qué funciona.
Primer em va sortir un missatge dient que no podia respondre un missatge allà, i després el qudrat de Respon, i les icones del quote, reportar i l'altre van desaparèixer.
Primer em va sortir un missatge dient que no podia respondre un missatge allà, i després el qudrat de Respon, i les icones del quote, reportar i l'altre van desaparèixer.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Hi ha un error gravíssim, intolerable: el missatge que indica que a un subfòrum no hi ha cap entrada és una successió d'adverbis i pronoms, sense cap verb:
Si això és una errada del qui va traduïr l'estructura del fòrum al català (Isaac Garcia Abrodos?), algú li hauria d'explicar la diferència entre la preposició a i la forma verbal ha.No hi a cap entrada
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Efectivament, és cosa de la traducció del fòrum, ja ho vam veure fa dies, però no podem canviar-ho. Potser és una errada de picada del traductor, aquestes coses passen.
- Guigui
- Administrador
De traductors
Aiiiiiiii, els que desprestigien la professió!metring wrote:Efectivament, és cosa de la traducció del fòrum, ja ho vam veure fa dies, però no podem canviar-ho. Potser és una errada de picada del traductor, aquestes coses passen.