TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Millor que segueixin amb Manual, que així els motoristes fan tota la feina, i trigues menys temps a fer la línia sencera.
D'altra banda, un AAC, em va dir que l'ATP està a punt per la línia 1.
D'altra banda, un AAC, em va dir que l'ATP està a punt per la línia 1.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Per tant els 9000 de la L4 sense ATO però amb ATP, i les 6000 sense ATO ni ATP, no?traveller wrote:No, els 9000 a L4 circulen només amb ATP, com deia victorcasta és la única sense ATP.Vox wrote: Els 6000, per altra banda, m'agrada com penquen. Es l'única sèrie nova de TMB que circula en una línea sense ATO,no?
Vox
Per altra banda, avui ha tornat a circular el tercer 4000R, a veure quant dura....
....i el nostre amic 6037-40 s'ha tornat a espatllar en hora punta...
A la L3 que hi havia ja, ATP,no?
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
A la L3, ATP-ATO.Vox wrote:A la L3 que hi havia ja, ATP,no?
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Però el que no fa massa que hi es es l'ATO, oi? Ho dic perque fins fa no massa a la L3 pencaven estil L1 i ara els noto més regulats.victorcasta wrote:A la L3, ATP-ATO.Vox wrote:A la L3 que hi havia ja, ATP,no?
Per tant ja tenim 3 linees de TMB amb ATP/ATO: L2, L3 i L5. O quatre, que suposo que la L11 tambè.
L4 sense ATO i L1 sense ATP i sense ATO.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
L-1: Manual
L-2: ATO
L-3: ATO, excepte el tram Canyelles - Trinitat Nova que s'hi va amb ATP
L-4: ATP
L-5: ATO
L-11: ATO
L-2: ATO
L-3: ATO, excepte el tram Canyelles - Trinitat Nova que s'hi va amb ATP
L-4: ATP
L-5: ATO
L-11: ATO
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Aviam, caldria puntualitzar això, perquè l'ATP és un sistema de seguretat i l'ATO un de conducció. Per tant, si classifiquem sistemes de seguretat:Miquel wrote:L-1: Manual
L-2: ATO
L-3: ATO, excepte el tram Canyelles - Trinitat Nova que s'hi va amb ATP
L-4: ATP
L-5: ATO
L-11: ATO
L1: Tren-Stop
L2: ATP (FM)
L3: ATP (FM)
L4: ATP (AM)
L5: ATP (FM)
L11: ATP (FM)
I si classifiquem sistemes de conducció...
L1: Manual
L2: ATO
L3: ATO (excepte de Canyelles a Trinitat Nova, manual)
L4: Manual
L5: ATO
L11: ATO
-
- N8
- Posts: 727
- Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
- Location: Horta L5
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Refloto el tema, esta tarde he estado en los talleres de Sagrera,por motivos laborales, y comunicaros que el proximo 4000 reformado que entrara en brebe a hacer pruebas en carrusel, sera el 4309 (coche remolque).
Estaba terminado al 100%, a falta de detalles como quitar los empapelados del suelo y asientos, asi que posiblemente el lunes, inicie pruebas.
Decir tambien qeu tenian otro 4000 en proceso de reformas, pero no puede ver el numero, ya que las cajas estavan pintadas, y ls placas del interior las habian quitado,ahora,a ese le queda bastante,estaba completamente desmontado el interior,pero boggies,baterias y demas, ya colocado.
Estaba terminado al 100%, a falta de detalles como quitar los empapelados del suelo y asientos, asi que posiblemente el lunes, inicie pruebas.
Decir tambien qeu tenian otro 4000 en proceso de reformas, pero no puede ver el numero, ya que las cajas estavan pintadas, y ls placas del interior las habian quitado,ahora,a ese le queda bastante,estaba completamente desmontado el interior,pero boggies,baterias y demas, ya colocado.
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
-
- N8
- Posts: 727
- Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
- Location: Horta L5
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Y por chivatazo de mi queridisa primita mia, ha visto sobre las 11:15 de esta mañana el 4309 (coche R) reformado, ya haciendo pruebas con el carrusel de línea 1.
Con estos, son 4 los 4000 reformados que hay: 4302, 4309, 4312 y 4316 (guiado por el coche remolque)
Con estos, son 4 los 4000 reformados que hay: 4302, 4309, 4312 y 4316 (guiado por el coche remolque)
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
-
- N2
- Posts: 15
- Joined: Tuesday 03/02/2009 21:19
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Hola molt bona nit la serie 4000 es la única que no te la megafonia nova com la del 2000 i 3000 aixó ha de cambiar a catalunya no diu enllaç amb rodalies renfe.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Anarquia megafònica
El que trobo aberrant és que la megafonia canviï en funció de la sèrie. Tan incapaços són d'unificar-la? A Viena, el metro (qualsevol sèrie) comparteix el mateix estil de megafonia fins i tot amb l'autobús i el tramvia. A Barcelona, en canvi, cada model tira pel seu cantó. Sembla mentida...Jordi Reverter wrote:Hola molt bona nit la serie 4000 es la única que no te la megafonia nova com la del 2000 i 3000 aixó ha de cambiar a catalunya no diu enllaç amb rodalies renfe.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Des d'aquesta setmana que ve, el carrusel de la L1 passarà de 24 a 26 trens, ja que comença a funcionar l'ATP en alguns dels trens.
- automotorserie 436
- N7
- Posts: 557
- Joined: Sunday 17/08/2008 20:47
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
La cuestión de la megafonía no uniforme es totalmente secundaria, que más da que voz o estilo, lo importante es que la información que se da es la adecuada.Guigui wrote:El que trobo aberrant és que la megafonia canviï en funció de la sèrie. Tan incapaços són d'unificar-la? A Viena, el metro (qualsevol sèrie) comparteix el mateix estil de megafonia fins i tot amb l'autobús i el tramvia. A Barcelona, en canvi, cada model tira pel seu cantó. Sembla mentida...Jordi Reverter wrote:Hola molt bona nit la serie 4000 es la única que no te la megafonia nova com la del 2000 i 3000 aixó ha de cambiar a catalunya no diu enllaç amb rodalies renfe.
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
No sols formalismes
I la informació també va per barris. Per exemple, les 4000 no informen d'enllaços fora de la nomenclatura "L". Tant costa fer les coses amb mètode?automotorserie 436 wrote:La cuestión de la megafonía no uniforme es totalmente secundaria, que más da que voz o estilo, lo importante es que la información que se da es la adecuada.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Home, a mi en fà molta gràcia, que cada sèrie tingui la seua propia veu, em vaig enfadar moltissim quan vaig escoltar la nova veu dels 3000, d'altra banda als 4000 els hi ha de mantenir l'estil, però renovar-la.
Algú sap a quina velocitat haurà d'anar un tren entre St Eulàlia i Torrassa, amb ATP?
Algú sap a quina velocitat haurà d'anar un tren entre St Eulàlia i Torrassa, amb ATP?
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
La velocitat màxima permesa a Metro són 70 km/h en horitzontal i recta, i de 60 en corbes amb radis superiors a 500 m. Cap d'aquestes es podrà superar, tot i que no sé quins codis han fixat en aquest tram.Miquel wrote:Algú sap a quina velocitat haurà d'anar un tren entre St Eulàlia i Torrassa, amb ATP?
- Proastiakos
- N5
- Posts: 147
- Joined: Wednesday 31/01/2007 4:10
- Location: Badalona
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Caram, si que en saps! Aixó em sona a article del reglament de circulació. Pensava que eres un aficionat!victorcasta wrote:La velocitat màxima permesa a Metro són 70 km/h en horitzontal i recta, i de 60 en corbes amb radis superiors a 500 m. Cap d'aquestes es podrà superar, tot i que no sé quins codis han fixat en aquest tram.Miquel wrote:Algú sap a quina velocitat haurà d'anar un tren entre St Eulàlia i Torrassa, amb ATP?
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Però un aficionat també pot tenir el reglament de circulació...Proastiakos wrote:Caram, si que en saps! Aixó em sona a article del reglament de circulació. Pensava que eres un aficionat!victorcasta wrote:La velocitat màxima permesa a Metro són 70 km/h en horitzontal i recta, i de 60 en corbes amb radis superiors a 500 m. Cap d'aquestes es podrà superar, tot i que no sé quins codis han fixat en aquest tram.Miquel wrote:Algú sap a quina velocitat haurà d'anar un tren entre St Eulàlia i Torrassa, amb ATP?
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Aixó vol dir que s'ha acabat veure trens a 80Km/h (o més) entre aquell tram, i d'ençà, calculo que es pot trigar entre 5 i 10 segons més a fer el trajecte, a més suposo que limitaràn també les entrades a les parades i ara ho farà a 45-50 Km/h en comptes de 50-55-60 Km/h.Proastiakos wrote:Caram, si que en saps! Aixó em sona a article del reglament de circulació. Pensava que eres un aficionat!victorcasta wrote:La velocitat màxima permesa a Metro són 70 km/h en horitzontal i recta, i de 60 en corbes amb radis superiors a 500 m. Cap d'aquestes es podrà superar, tot i que no sé quins codis han fixat en aquest tram.Miquel wrote:Algú sap a quina velocitat haurà d'anar un tren entre St Eulàlia i Torrassa, amb ATP?
Per cert algú ha vist algun torn 125 o 126?
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Sí, avui mateix (a hora punta només). A més a Hospital de Bellvitge els trens entren per via 2 i fan el canvi de testera a la maniobra.Miquel wrote: Per cert algú ha vist algun torn 125 o 126?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Torn 125 en circulació
Aquesta tarda (vora les 14 hores) he agafat el 125 entre Catalunya i Glòries. Un 6000, per cert.Miquel wrote:Per cert algú ha vist algun torn 125 o 126?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.