Accedir als horaris online des d'un programa

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Post Reply
pukyxd
N6
N6

Accedir als horaris online des d'un programa

Post by pukyxd »

Estic pensant de fer un petit programa (en realitat un "widget" per l'escriptori) que et digui els horaris dels transports propers allà on estàs. Per exemple si estàs a Manresa t'hauria de dir quins seran els propers trens que surtiran de FGC i RENFE i quins seran els propers busos que passaran aprop del teu carrer.

El problema ve en la manera d'aconseguir els horaris. Tinc dues opcions. La primera seria passar-los a mà a format xml i treballar a partir d'aquí. L'altre seria intentar accedir cada cop que es fa una consulta a la web dels diferents operadors i baixar-los d'allà cosa força més complicada a no ser que disposin d'un format estandaritzat o d'un webservices. Pel que he vist no és el cas ni de RENFE ni de FGC.

Algú em podria ajudar? Ha fet alguna cosa semblant? Té els horaris en xml o sap com aconseguir-los? Sap alguna manera de parsejar els webs dels operadors esmentats?

Gràcies.
pukyxd
N6
N6

Re: Accedir als horaris online des d'un programa

Post by pukyxd »

Bé, de moment he aconseguit que el programa consulti a la pàgina de RENFE els horaris i en reculli el resultat.

Ara he d'investigar amb la pàgina de ferrocarrils.
cristian26
N7
N7

Re: Accedir als horaris online des d'un programa

Post by cristian26 »

És una idea original i interessant. A veure com va tot ;)
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
Post Reply

Return to “Transport en general / Transporte en general”