Estic pensant de fer un petit programa (en realitat un "widget" per l'escriptori) que et digui els horaris dels transports propers allà on estàs. Per exemple si estàs a Manresa t'hauria de dir quins seran els propers trens que surtiran de FGC i RENFE i quins seran els propers busos que passaran aprop del teu carrer.
El problema ve en la manera d'aconseguir els horaris. Tinc dues opcions. La primera seria passar-los a mà a format xml i treballar a partir d'aquí. L'altre seria intentar accedir cada cop que es fa una consulta a la web dels diferents operadors i baixar-los d'allà cosa força més complicada a no ser que disposin d'un format estandaritzat o d'un webservices. Pel que he vist no és el cas ni de RENFE ni de FGC.
Algú em podria ajudar? Ha fet alguna cosa semblant? Té els horaris en xml o sap com aconseguir-los? Sap alguna manera de parsejar els webs dels operadors esmentats?
Gràcies.
Accedir als horaris online des d'un programa
Re: Accedir als horaris online des d'un programa
Bé, de moment he aconseguit que el programa consulti a la pàgina de RENFE els horaris i en reculli el resultat.
Ara he d'investigar amb la pàgina de ferrocarrils.
Ara he d'investigar amb la pàgina de ferrocarrils.
- cristian26
- N7
Re: Accedir als horaris online des d'un programa
És una idea original i interessant. A veure com va tot
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.