Un dubte que tinc, quina es la millor opció i més econòmica per anar desde Bcn a Alcazar de San Juan? Per valència? Per Madrid?
Gràcies per anticipat!
Per anar a Alcazar de San Juan?
-
- N8
Re: Per anar a Alcazar de San Juan?
Per València. Crec que es pot fer en Grandes Líneas i, amb paciència, amb regionals.Alex_C4 wrote:Un dubte que tinc, quina es la millor opció i més econòmica per anar desde Bcn a Alcazar de San Juan? Per valència? Per Madrid?
Gràcies per anticipat!
Per Madrid ho veig difícil de fer-ho en regionals en 24 hores. SInó tens el caríssim AVE.
-
- N10
No està de menys mirar la web de Renfe per mirar les combinacions.Alex_C4 wrote:Un dubte que tinc, quina es la millor opció i més econòmica per anar desde Bcn a Alcazar de San Juan? Per valència? Per Madrid?
Gràcies per anticipat!
Tens l'Arco García Lorca, que sortint de Sants a les 8 arribes allà a les 14.30. La tarifa general són 52 euros, 31,20 tarifa estrella i 20,80 tarifa web.
També tens el Trenhotel de Granada, que surt de Sants a les 21.30 i arriba a Alcázar a les 3.46 de la matinada. Els preus varien en funció de si vas en gran classe, preferent o butaca.
gracies víctor, el cas es que la web de la renfe es força liosa i mes que res era per si em podieu recomanar ^^ graciesvictorcasta wrote:No està de menys mirar la web de Renfe per mirar les combinacions.
Tens l'Arco García Lorca, que sortint de Sants a les 8 arribes allà a les 14.30. La tarifa general són 52 euros, 31,20 tarifa estrella i 20,80 tarifa web.
També tens el Trenhotel de Granada, que surt de Sants a les 21.30 i arriba a Alcázar a les 3.46 de la matinada. Els preus varien en funció de si vas en gran classe, preferent o butaca.
És comprensiu, de vegades no hi ha qui s'aclari a la web
Los Viernes y Domingos tienes opción de ir en Regionales desde Barcelona a Valencia (9:19-14:12), de aquí coger el Lince a Albacete (14:33-17:02) y aquí coger después un REX que va a Madrid y para en Alcázar (17:40-18:53). Todos los enlaces están garantizados, tanto el Barcelona-Albacete en Valencia como el Valencia-Alcázar (o Madrid incluso) en Albacete. Es un coñazo, pero si no tienes prisa y quieres ahorrarte un dinero, pues siempre puedes tirarte un día en el tren
pues me parece interesante aunque me debería traer mucha comida porque el trayecto es para amantes del ferrocaril, muchas horas pero gracias594-001-0 wrote:Los Viernes y Domingos tienes opción de ir en Regionales desde Barcelona a Valencia (9:19-14:12), de aquí coger el Lince a Albacete (14:33-17:02) y aquí coger después un REX que va a Madrid y para en Alcázar (17:40-18:53). Todos los enlaces están garantizados, tanto el Barcelona-Albacete en Valencia como el Valencia-Alcázar (o Madrid incluso) en Albacete. Es un coñazo, pero si no tienes prisa y quieres ahorrarte un dinero, pues siempre puedes tirarte un día en el tren