Sabeu com anar a la Pobla de Cèrvoles?
L'estació de tren de RENFE més propera és L'Espluga del Francolí, sabeu quines línies hi paren, per la númeració?
Desde allà, sabeu algun autobus que pasi per aquella població?, aquest poble està a la carretera LP-7013.
Per anar a la Pobla de Cèrvoles Renfe+??
Per anar a la Pobla de Cèrvoles Renfe+??
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N8
Re: Per anar a la Pobla de Cèrvoles Renfe+??
Buffff!!!!!!!
Jo crec que hi ha algun bus que surt de Lleida, para a Borges Blanques i passa per La Pobla. Sigui quina sigui o serà l'empresa Perellada o l'Alsina Graells.
Jo vaig estar-hi fa dos estius i realment està ben perdut. Per cert, crec que està més prop Vinaixa.
Jo crec que hi ha algun bus que surt de Lleida, para a Borges Blanques i passa per La Pobla. Sigui quina sigui o serà l'empresa Perellada o l'Alsina Graells.
Jo vaig estar-hi fa dos estius i realment està ben perdut. Per cert, crec que està més prop Vinaixa.
-
- N10
Al portal de Mobilitat del Gencat només hi he trobat una línia.
Només circula de dilluns a divendres.
Només hi ha una expedició de Lleida a La Pobla de Cérvoles, que surt a les 18h00 i arriba a les 19h33.
En sentit invers, surt de La Pobla a les 07h20 i arriba a la capital del Segrià a les 08h53.
Només hi ha una expedició de Lleida a La Pobla de Cérvoles, que surt a les 18h00 i arriba a les 19h33.
En sentit invers, surt de La Pobla a les 07h20 i arriba a la capital del Segrià a les 08h53.
Moltes gràcies Victorcasta .victorcasta wrote:Al portal de Mobilitat del Gencat només hi he trobat una línia.
El metro de Barcelona amb motoristes!