Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
canalcole
N9
N9
Posts: 2074
Joined: Friday 03/10/2008 19:23
Facebook: XavierMartinezVidal
Location: PENEDÈS
Contact:

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by canalcole »

oriolp13 wrote:
ferroviario_catalan wrote:
sergio300792 wrote:Yo vaig veure un civia per la C-3 y la C-7 que es la línia que agafo,crec que van a la C3 o a Moncada bifurcació no estic segur
Donde viste el civia, en que estación y sobre que hora era? Es muy posible que fuese a Montcada a mantenimiento.
A la C3 sólo se ha visto un civia cuando subio uno de prueba hasta Puigcerdà y la Tor.
Aqui s'hi pot veure un especial fotografic a trenscat.cat:
http://www.trenscat.com/renfe/circesp070214_ct.html
Last edited by canalcole on Tuesday 10/02/2009 20:14, edited 2 times in total.
User avatar
canalcole
N9
N9
Posts: 2074
Joined: Friday 03/10/2008 19:23
Facebook: XavierMartinezVidal
Location: PENEDÈS
Contact:

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by canalcole »

18:50: Civia 463~465, sense servei, per la C2 Sud direcció SVC, passant per Segur de C.
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Re: Nova línia de rodalies R10 (EDF-Aeroport)

Post by EUKibo »

Nota de l'administració: els següents missatges provenen del fil http://transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=3041&start=340

cristian26 wrote:
EUKibo wrote:Que la R1 sea (lo acepto) la línia de Rodalies más cuidada no significa ni de lejos que el servicio sea aceptable y tenga mínimos de salubridad, accesibilidad, frecuencia, puntualidad y todo aquello que renfe se encarga tanto de cuidar.
¿Entonces por qué dices que es la más cuidada? :x
Porque almenos tiene Civia y los retrasos són menos que en otras línias por lo que parece además de unos horarios más homogeneos.

Todo ello no implica que los trenes y estaciones den asco de la suciedad y grafitis que tienen.
No hay prácticamente ninguna estación accesible.
Los trenes van a rebentar y la frecuencia en fin de semana y verano es insuficiente especialmente.
Y delante de R1 tiene el logotipo del operador del buen servicio y los detalles (ironía).

En definitiva, ahora no aceptemos por bueno algo que no es sólo porque la línea de Cercanías que pasa por tu casa tiene algo peor, como puede ser en la R2 compartir via con Regionales.

En definitiva, un refuerzo de la R1 de trenes que hagan recorrido Mareme-EDF seria (una vez abran Sagrera) un servicio eficiente que permitiria reforzar el servicio deplorable que existe actualmente facilitando conexiones directas con todo el Barcelonès Norte, Barcelona Centro y Vallès via Badalona Centre, St. Adrià Centre, Sagrera, Clot, Glòries, EDF.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Discutible

Post by Guigui »

EUKibo wrote:Porque almenos tiene Civia y los retrasos són menos que en otras línias por lo que parece además de unos horarios más homogeneos.
Almenys si ens atenim al fil d'incidències, diria que totes les línies de rodalia reben més o menys per igual; en tot cas, la R1 no pas menys que d'altres. I, pel que fa als Civia, faig la pregunta de sempre: i què?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Re: Civia vs. 447

Post by Trenscat »

Guigui wrote:
EUKibo wrote:Exacte, és això, i què? Tenen pantalles d'informació però de que serveixen si no funcionen correctament. I que siguin més lluminosos si les finestres estan tapades de grafitis i per dins ja no són blancs de la neteja rutinària de renfe... I que siguin accessibles per una porta si les estacions no ho són... I que accelerin més si total fan els horaris a velocitat-acceleració 440...
Tant si Renfe manté els seus trens en un estat lamentable, com és el cas majoritari a Rodalia, com si cuidés impecablement tots els seus trens, la qüestió segueix sent la mateixa: quins avantatges ofereix un Civia respecte d'una 447? Capacitat? Comoditat? Velocitat comercial?

D'aquí la meva pregunta.
Major accessibilitat, major acceleració, se suposa que més fiabilitat... Ara clar, tampoc són la "panacea".
User avatar
canalcole
N9
N9
Posts: 2074
Joined: Friday 03/10/2008 19:23
Facebook: XavierMartinezVidal
Location: PENEDÈS
Contact:

Re: Civia vs. 447

Post by canalcole »

Guigui wrote:la qüestió segueix sent la mateixa: quins avantatges ofereix un Civia respecte d'una 447? Capacitat? Comoditat? Velocitat comercial?
Comoditat: Civia
Capacitat: 447
Velocitat comercial: Els 2 van al mateix ritme, encara que puguin correr més...
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by Mako448 »

Avui hi havia una doble de 464 a la C2,ha sortit de Sant Celoni cap a l'Aeroport en el servei que comença en la primera cap a les 17.05,aquesta doble de 464 eren la 464.205+464.206.Per tant a la C2 també circulen les 464.

El STC-AER que surt de les 17.35 servida per la 465-210+463-211,i el que surt a les 18.05 per la 465-212+463.214 i el que surt de les 18.35 la 463 no m'he fixat peró la 465 era la 206.

A mès sembla que a la C1 la presència de les 447 esta sent major,avui mateix una fent un L'Hospitalet-Mataró.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Accessibilitat als Civia

Post by Guigui »

Mentre la immensa majoria de les estacions del nucli de rodalia estiguin com estan, el tema de l'accessibilitat no passa de broma de mal gust.

PD: Potser seria millor traslladar tot aquest debat sobre els Civia al fil corresponent.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by Renfe451 »

Ara fa una setmana vaig veure a Montcada Bifurcació, el 465-219. Suposo que aquest anirá destinat a la C2.


Salutacions
ferroviario_catalan
N8
N8
Posts: 727
Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
Location: Horta L5

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by ferroviario_catalan »

Renfe451 wrote:A Montcada Bifurcació, el 465-219. Suposo que aquest anirá destinat a la C2. Salutacions
Tant a la R2, com a la R1, els civies van cambiant de linia constantment, no hi es cap d'ells adjudicat fixe a cap linia.
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
User avatar
canalcole
N9
N9
Posts: 2074
Joined: Friday 03/10/2008 19:23
Facebook: XavierMartinezVidal
Location: PENEDÈS
Contact:

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by canalcole »

A les 19.35 ha pasat un Civia 463+464 per Segur, sense servei, direcció Sant Vicenç de Calders.
wertymetrotren
N5
N5
Posts: 106
Joined: Tuesday 11/11/2008 16:49

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by wertymetrotren »

una pregunta per on circulen els civia 462 i una altre cosa prefereixo mes una ut 447 a un civia les ut 447 son mes amples i mes rapides
wertymetrotren via 2 sector A efectuara la sortida en breus moments
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by pol »

wertymetrotren wrote:una pregunta per on circulen els civia 462 i una altre cosa prefereixo mes una ut 447 a un civia les ut 447 son mes amples i mes rapides
Les 462, es va convertir en 462, però circulaven per Sevilla hem sembla.
User avatar
canalcole
N9
N9
Posts: 2074
Joined: Friday 03/10/2008 19:23
Facebook: XavierMartinezVidal
Location: PENEDÈS
Contact:

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by canalcole »

pol wrote:
wertymetrotren wrote:una pregunta per on circulen els civia 462 i una altre cosa prefereixo mes una ut 447 a un civia les ut 447 son mes amples i mes rapides
Les 462, es va convertir en 462, però circulaven per Sevilla hem sembla.
Les 462 eren "prototips" (si se li pot dir així) que després es van transformar en 463, i van començar a circular a Sevilla.
Actualment el 462-001 ara es el 463-004 (Sevilla), el 462-002 es el 463-005 (Asturias) i el 462-003 ara es el 463-006 (Asturias).
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Civia vs. 447

Post by Guigui »

wertymetrotren wrote:una pregunta per on circulen els civia 462 i una altre cosa prefereixo mes una ut 447 a un civia les ut 447 son mes amples i mes rapides
447: vmax 120 km/h, amplada exterior 2.940 mm
Civia: vmax 120 km/h (pot augmentar a 140 amb petites modificacions), amplada exterior 2.940 mm

Dades de la web de Renfe
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
BCN2008
N8
N8
Posts: 738
Joined: Monday 18/02/2008 20:31

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by BCN2008 »

canalcole wrote:
pol wrote:
wertymetrotren wrote:una pregunta per on circulen els civia 462 i una altre cosa prefereixo mes una ut 447 a un civia les ut 447 son mes amples i mes rapides
Les 462, es va convertir en 462, però circulaven per Sevilla hem sembla.
Les 462 eren "prototips" (si se li pot dir així) que després es van transformar en 463, i van començar a circular a Sevilla.
Actualment el 462-001 ara es el 463-004 (Sevilla), el 462-002 es el 463-005 (Asturias) i el 462-003 ara es el 463-006 (Asturias).
Encara queda un 462, es tracta del prototiu de CAF, el 462-099.
oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by oriolp13 »

wertymetrotren wrote:una pregunta per on circulen els civia 462 i una altre cosa prefereixo mes una ut 447 a un civia les ut 447 son mes amples i mes rapides
Les 462 van ser convertides a 463 excepte una, que és el tren que fa servir CAF per fer proves.
Un civia accelera més ràpid que una 447, i tenen major velocitat, encara que no hi puguin arribar, ja que estan limitades a 120 km/h
Salutacions,

Oriol
User avatar
Archie-250
N6
N6
Posts: 208
Joined: Thursday 17/04/2008 18:16
Location: La Roca del Vallès

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by Archie-250 »

Els 462, van arribar a circular amb normalitat, o sigui que de prototips no ho eren gaire. Desprès els hi van afegir el cotxe de PMR, per així entrar els discapacitats i altre gent que o pot pujar molta escala.

Salutacions. :hola
Image
tren250

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by tren250 »

Continuant amb el seguiment, diria que a Montcada-Bif. ja i a el 465-220. Diria, perquè la 447 que anava va passar ràpid i estava una mica distret.
Tema dels 462: Van ésser trasformats en 463, i els 464 de la primera entrega van ser convertits en 465. Per qüestió d'adaptabilitat a la demanda, om ja sabem, per la falta de places sentades dels civia.
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Post by mikado »

Avistada entrando en L'Hospitalet la 464-223 sin el portón delantero que cubre los enganches. No es que lo llevara levantado, simplemente no lo llevaba.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”