Trens L4 amb veu, pantalles i senyals de llum

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Trens L4 amb veu, pantalles i senyals de llum

Post by victorcasta »

Busman wrote:És ben bé així, crec que ja ho havíem comentat. El sistema anterior cantava les parades comptant la distància recorreguda des dels terminals (una xapussa), per això en algunes estacions les cantava quasi quan estava entrant (la qual cosa suggereix que, a més, van calcular malament aquéstes distàcnies).

Ara quan arribi el segle XXXV instal.laran també l' ATP, i aleshores començarà a tenir una freqüència de metro, no com ara que, si se te n' escapa un, vol dir que arribaràs tard a la feina perquè el següent pot arribar a trigar 6 minuts.
Ja n'hi ha d'ATP. De fet, va ser la primera línia en tenir-ne.
User avatar
Proastiakos
N5
N5
Posts: 147
Joined: Wednesday 31/01/2007 4:10
Location: Badalona

Re: Trens L4 amb veu, pantalles i senyals de llum

Post by Proastiakos »

Busman wrote:És ben bé així, crec que ja ho havíem comentat. El sistema anterior cantava les parades comptant la distància recorreguda des dels terminals (una xapussa), per això en algunes estacions les cantava quasi quan estava entrant (la qual cosa suggereix que, a més, van calcular malament aquéstes distàcnies).

Ara quan arribi el segle XXXV instal.laran també l' ATP, i aleshores començarà a tenir una freqüència de metro, no com ara que, si se te n' escapa un, vol dir que arribaràs tard a la feina perquè el següent pot arribar a trigar 6 minuts.
Pixes fora de test. La línia 4 va ésser la primera en tenir ATP de tota la xarxa de metro. Les distàncies estaven ben calculades.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Trens L4 amb veu, pantalles i senyals de llum

Post by Miquel »

Per tenir ATP (tot i que se que va ser la primera), no és nota, tenir 30 o més trens disponibles i fer-ne servir 19 a hora punta, altres coses relacionades amb els 1100 que ja vaig xplicar anteriorment, etc.
Sobre la distància, va com ho vulguis mirar, si és just al sortir de l'estació no està bé, si és avans de que s'aturi està bé.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Busman
N7
N7
Posts: 430
Joined: Friday 14/09/2007 1:04
Location: Barcelona

Re: Trens L4 amb veu, pantalles i senyals de llum

Post by Busman »

Oh, pitjor m' ho poseu doncs:

Si jo no havia notat que la L4 té ATP, imagineu l' ús que en deuen fer. Tenint, doncs, ATP, ¿com és que només hi ha 19 trens (que a la pràctica són 16) per cobrir una distància inferior a la de la L2 que en té entre 21 i 23? ¿Per què és la única línia (tret de la 11) que en hora punta té una freqüència superior als 3 (i de vegades 4) minuts?

Per la demanda? Oh, igualem el servei de la L4 al de les altres línies i poder pujarà la demanda: a més qualitat del servei, més gent disposada a fer-lo servir.

Sobre les distàncies, desconec el mètode usat (a mí, així a bot aviat se me n' acuden uns quants); però trobo erroni que en els 9000 cantessin algunes estacions quan ja frenaven. Ara, als 2100, es canten pràcticament només arrencar.
Image

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Trens L4 amb veu, pantalles i senyals de llum

Post by victorcasta »

Si no és per l'estat de la via és pel mateix traçat massa sinuós de la línia, que no permet agafar grans velocitats. A més, que es van posar els 2100 i els 9000 sense canviar res d'una senyalització que estava pensada per als 1100.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Trens L4 amb veu, pantalles i senyals de llum

Post by Miquel »

Aii, s'ha dit molt d'una millora impresionant quan els 1100 marxesin, i que han fet? rés o gairebé rés, seguim amb la mateixa precarietat que fa 1 any, dos anys, etc...
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Busman
N7
N7
Posts: 430
Joined: Friday 14/09/2007 1:04
Location: Barcelona

Re: Trens L4 amb veu, pantalles i senyals de llum

Post by Busman »

Jo no he percebut cap millora, això per suposat. El que fan amb 19 trens ho poden fer amb 21. Ja ni tan sols en demano 25, que seria el mínim raonable.

Ara bé, jo el que veig és que la L4 pateix un dels problemes més absurds que la enginyeria pot arribar a concebir: el fet de compartir estació amb la L11, en un error garrafal (i poder antològic) de previsió, inutil.litza una via a Trinitat Nova, que es podria fer servir per agilitzar el canvi de sentit dels trens i afegir-ne un parell o tres més.

Penso que això s'ha de solucionar, però la única via que hi veig és obrir un passadís fins a Casa de l' Aigua (que poder seria massa larg) i canviar el nom d' aquesta estació pel de Trinitat Nova (eliminant-la, tècnicament); i deixar la via per a ús exclusiu de la L4.

També podríen obrir una estació de la L11 més abaix i així obrir una possible via d' ampliació de la línia cap a Torres i Bages per la Via Favència i, més endavant, cap al sud del Besòs.
Image

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Trens L4 amb veu, pantalles i senyals de llum

Post by Miquel »

Busman wrote:Jo no he percebut cap millora, això per suposat. El que fan amb 19 trens ho poden fer amb 21. Ja ni tan sols en demano 25, que seria el mínim raonable.
Ja peró si ho fesin, s'haurien de gretar les neurones per fer-les pensar.....
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Trens L4 amb veu, pantalles i senyals de llum

Post by wefer »

Busman wrote: ¿Per què és la única línia (tret de la 11) que en hora punta té una freqüència superior als 3 (i de vegades 4) minuts?
Per la demanda?
Sí, per la "poca" demanda de la L4.
Aquesta baixa demanda ve donada, a la vegada, pel nefast disseny del seu traçat. Es va planificar com una línia circular, i al final, nyap rera nyap, ha acabat feta un nus absurd, una de les línies més mal planificades (per dir-ho d'alguna manera) de les que existeixen actualment a Europa i el món.
User avatar
122-042-132
N9
N9
Posts: 1659
Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Re: Trens L4 amb veu, pantalles i senyals de llum

Post by 122-042-132 »

El divendres a les dotze de la nit aproximadament, el torn 404, amb el cotxe 9125, direcció Trinitat Nova, amb veu i termòmetres en funcionament. Ara, amb arrencades i frenades, al mig del túnel. Salut
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”