Autobusos de Lleida
Re: Autobusos de Lleida
Les tarifes de l'autobús pujaran un 4% i el preu del bitllet senzill ja arriba a un euro
• Sarbus rep 290 peticions per efectuar la recàrrega de targetes a través d'Internet
Les tarifes de l'autobús urbà pujaran aquest any una mitjana del 4%, més del doble que l'IPC actual. L'increment del preu del bitllet senzill serà més gran, d'un 5,26%, i arribarà a l'euro, cinc cèntims més que en l'actualitat. El 2008 van pujar deu cèntims més i el 2007 i 2006 van estar congelades a 0,85. L'augment en les diferents modalitats de targetes multiviatge serà molt menor, del 2,63% en la T-10, del 2,20% en la T-Estudiant i d'1,89% en la de jubilats. D'altra banda, Sarbus ha rebut 290 peticions per recarregar les targetes a través d'Internet.
La comissió d'Economia de la setmana que ve debatrà l'actualització de tarifes de l'autobús urbà, que després seran aprovades pel ple del dia 30. La proposta de la Paeria és incrementar-les una mitjana del 4 per cent, encara que el preu del bitllet senzill pujarà més, un 5,26%, i arribarà a costar un euro, cinc cèntims més que en l'actualitat. L'any 2008, la Paeria ja va incrementar el bitllet en deu cèntims (va passar a 0,95). El 2007 i el 2006 costava 0,85 euros.
L'ajuntament argumenta que l'increment del 4 per cent per al 2009 és menor que el que s'aplicarà en les ordenances fiscals, un 4,3 per cent, ja que l'ajuntament les aprova al mes de juliol amb una mitjana dels IPC de Lleida i Catalunya. Llavors, la recessió econòmica no era tan accentuada i l'IPC era molt més alt que l'índex amb què va acabar l'any (un 1,4%) i que serveix de base, entre altres coses, per incrementar els salaris.
En canvi, l'increment del preu de les diferents targetes multiviatges serà molt menor. D'aquesta manera, la T-10 pujarà un 2,63% i se situarà en 5,85 euros (ara en costa 5,70), la T-Estudiant augmentarà un 2,20% i valdrà 4,65 euros (deu cèntims més) i l'abonament per a jubilats passarà de 2,65 a 2,70 euros, un 1,89% més. La proposta d'augment de preus autoritzada per la Generalitat era més elevada, ja que permetia apujar les targetes fins 6, 4,80 i 2,80 euros, respectivament. El màxim permès per al bitllet simple és un euro.
D'altra banda, Sarbus ha rebut 290 peticions per donar-se d'alta en el servei de recàrrega de les targetes de bus per Internet. Així mateix, 145 persones ja utilitzen aquest sistema. Per activar aquest servei, els interessats s'han de dirigir a l'oficina d'atenció al client de Sarbus i registrar-se com a usuari a través de l'adreça electrònica http://www.autobusoslleida.com. Es pot efectuar la recàrrega de deu, vint o trenta viatges introduint-hi un codi i el número imprès al revers de la targeta.
L'ús del transport públic va créixer un 6,5% el 2008. Un total de 7,3 milions de passatgers van utilitzar els autobusos urbans, davant dels 6,8 de l'any 2007. La L-2 Ronda va ser la més usada, amb 1,122 milions de viatgers (un 3,65% més), seguida de prop de la L-5 Bordeta amb 1,120 (descendeix un 0,8% per l'entrada en funcionament de la L-17 Bordeta Ciutat Jardí).
http://www.segre.com/
• Sarbus rep 290 peticions per efectuar la recàrrega de targetes a través d'Internet
Les tarifes de l'autobús urbà pujaran aquest any una mitjana del 4%, més del doble que l'IPC actual. L'increment del preu del bitllet senzill serà més gran, d'un 5,26%, i arribarà a l'euro, cinc cèntims més que en l'actualitat. El 2008 van pujar deu cèntims més i el 2007 i 2006 van estar congelades a 0,85. L'augment en les diferents modalitats de targetes multiviatge serà molt menor, del 2,63% en la T-10, del 2,20% en la T-Estudiant i d'1,89% en la de jubilats. D'altra banda, Sarbus ha rebut 290 peticions per recarregar les targetes a través d'Internet.
La comissió d'Economia de la setmana que ve debatrà l'actualització de tarifes de l'autobús urbà, que després seran aprovades pel ple del dia 30. La proposta de la Paeria és incrementar-les una mitjana del 4 per cent, encara que el preu del bitllet senzill pujarà més, un 5,26%, i arribarà a costar un euro, cinc cèntims més que en l'actualitat. L'any 2008, la Paeria ja va incrementar el bitllet en deu cèntims (va passar a 0,95). El 2007 i el 2006 costava 0,85 euros.
L'ajuntament argumenta que l'increment del 4 per cent per al 2009 és menor que el que s'aplicarà en les ordenances fiscals, un 4,3 per cent, ja que l'ajuntament les aprova al mes de juliol amb una mitjana dels IPC de Lleida i Catalunya. Llavors, la recessió econòmica no era tan accentuada i l'IPC era molt més alt que l'índex amb què va acabar l'any (un 1,4%) i que serveix de base, entre altres coses, per incrementar els salaris.
En canvi, l'increment del preu de les diferents targetes multiviatges serà molt menor. D'aquesta manera, la T-10 pujarà un 2,63% i se situarà en 5,85 euros (ara en costa 5,70), la T-Estudiant augmentarà un 2,20% i valdrà 4,65 euros (deu cèntims més) i l'abonament per a jubilats passarà de 2,65 a 2,70 euros, un 1,89% més. La proposta d'augment de preus autoritzada per la Generalitat era més elevada, ja que permetia apujar les targetes fins 6, 4,80 i 2,80 euros, respectivament. El màxim permès per al bitllet simple és un euro.
D'altra banda, Sarbus ha rebut 290 peticions per donar-se d'alta en el servei de recàrrega de les targetes de bus per Internet. Així mateix, 145 persones ja utilitzen aquest sistema. Per activar aquest servei, els interessats s'han de dirigir a l'oficina d'atenció al client de Sarbus i registrar-se com a usuari a través de l'adreça electrònica http://www.autobusoslleida.com. Es pot efectuar la recàrrega de deu, vint o trenta viatges introduint-hi un codi i el número imprès al revers de la targeta.
L'ús del transport públic va créixer un 6,5% el 2008. Un total de 7,3 milions de passatgers van utilitzar els autobusos urbans, davant dels 6,8 de l'any 2007. La L-2 Ronda va ser la més usada, amb 1,122 milions de viatgers (un 3,65% més), seguida de prop de la L-5 Bordeta amb 1,120 (descendeix un 0,8% per l'entrada en funcionament de la L-17 Bordeta Ciutat Jardí).
http://www.segre.com/
- Glac58
- N8
- Posts: 813
- Joined: Wednesday 06/08/2008 0:29
- Location: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi
Re: Autobusos de Lleida
Les rampes dels busos que tenim son totes automatiques . Jo els 2 citaros els vaig veure junts per un carrer dela Bordeta (Pla D'urgell) i el 5058 anava amb fora de servei i a continuacio venia el 4057 el 4058 el portava un noia nova i quan va arribar a l'estacio d'autobusos l'esperava un inspector per donar-li un avis
- Evalleida
- N7
- Posts: 589
- Joined: Thursday 25/09/2008 16:35
- Location: L11 Llivia-Caparrella, 11B Llivia-Caparrella-Butsenit
Re: Autobusos de Lleida
M'asembla que amb aquesta noia no la renovaran perque si no pot complir els horaris
- Glac58
- N8
- Posts: 813
- Joined: Wednesday 06/08/2008 0:29
- Location: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi
Re: Autobusos de Lleida
No crec que paso dels 2 anys, a la ultima convicatoria per les borses de sarbus es van presentar prop de 80 conductors, cada vegada ho estan posan mes dificil per entrar a l'enpresa aixi que si voleu entrar ja us ho podeu agafar amb molta paciencia
Re: Autobusos de Lleida
ERC reivindica congelar el preu del bus a Lleida
Les tarifes de l'autobús urbà de la ciutat de Lleida augmentaran enguany un 3,3% de mitjana, dada que es desprèn de la comissió d'Economia de la Paeria, reunida aquest dimarts. El bitllet senzill, per exemple, passarà de 95 cèntims a un euro, i la T10, de 5,70 euros, a 5,85.
Això ja ha generat la reacció del grup municipal d'Esquerra, a l'oposició, que ha demanat que es congelin les tarifes i que es creïn nous títols per universitaris i usuaris amb ingressos iguals o inferiors al salari mínim. ERC critica que l'equip de govern (PSC) hagi trencat amb la tònica de pujar les tarifes només cada dos anys -l'any passat van augmentar un 6,9% de mitjana.
La portaveu del grup, Montse Bergés, creu que enguany és possible una congelació. A més, Esquerra creu que caldria crear una targeta pels universitaris a 21 cèntims el viatge. Bergés ha detallat que podria costar 80 euros per 380 viatges durant tot un any, en comparació amb l'actual T-Estudiant, que té un cost mitjà per viatge de 46 cèntims.
També aposta per una Targeta Social destinada als usuaris amb ingressos iguals o menors als 624 euros, és a dir, al salari mínim interprofessional. A més, el grup republicà proposa un conveni amb els comerciants perquè puguin regalar vals o targetes de bus als clients, sobretot a la Zona Alta, per compensar les pèrdues derivades de les obres de la plaça Ricard Vinyes. A banda, Montse Bergés ha proposat que s'augmenti l'actual límit de recàrrega de 30 viatges per la T-10.
Esquerra denuncia especialment l'augment d'un 17% del preu del bitllet senzill en tant sols un any i dos mesos. Segons el grup, amb la T-10, una persona que faci dos viatges diaris pagarà enguany gairebé 4 euros més al mes, respecte el 2004.
http://www.bondia.cat/index.php?option= ... &Itemid=53
Les tarifes de l'autobús urbà de la ciutat de Lleida augmentaran enguany un 3,3% de mitjana, dada que es desprèn de la comissió d'Economia de la Paeria, reunida aquest dimarts. El bitllet senzill, per exemple, passarà de 95 cèntims a un euro, i la T10, de 5,70 euros, a 5,85.
Això ja ha generat la reacció del grup municipal d'Esquerra, a l'oposició, que ha demanat que es congelin les tarifes i que es creïn nous títols per universitaris i usuaris amb ingressos iguals o inferiors al salari mínim. ERC critica que l'equip de govern (PSC) hagi trencat amb la tònica de pujar les tarifes només cada dos anys -l'any passat van augmentar un 6,9% de mitjana.
La portaveu del grup, Montse Bergés, creu que enguany és possible una congelació. A més, Esquerra creu que caldria crear una targeta pels universitaris a 21 cèntims el viatge. Bergés ha detallat que podria costar 80 euros per 380 viatges durant tot un any, en comparació amb l'actual T-Estudiant, que té un cost mitjà per viatge de 46 cèntims.
També aposta per una Targeta Social destinada als usuaris amb ingressos iguals o menors als 624 euros, és a dir, al salari mínim interprofessional. A més, el grup republicà proposa un conveni amb els comerciants perquè puguin regalar vals o targetes de bus als clients, sobretot a la Zona Alta, per compensar les pèrdues derivades de les obres de la plaça Ricard Vinyes. A banda, Montse Bergés ha proposat que s'augmenti l'actual límit de recàrrega de 30 viatges per la T-10.
Esquerra denuncia especialment l'augment d'un 17% del preu del bitllet senzill en tant sols un any i dos mesos. Segons el grup, amb la T-10, una persona que faci dos viatges diaris pagarà enguany gairebé 4 euros més al mes, respecte el 2004.
http://www.bondia.cat/index.php?option= ... &Itemid=53
- Evalleida
- N7
- Posts: 589
- Joined: Thursday 25/09/2008 16:35
- Location: L11 Llivia-Caparrella, 11B Llivia-Caparrella-Butsenit
Re: Autobusos de Lleida
Avui el 4115 a tornat a apareixer circulant a la L10 Exterior, sembla que cada vegada es fa mes notable la falta d'autobusos, ahir mateix el 4056 estava a la L14 per la tarda, hi tantes coses sense sentit a sarbus
- Evalleida
- N7
- Posts: 589
- Joined: Thursday 25/09/2008 16:35
- Location: L11 Llivia-Caparrella, 11B Llivia-Caparrella-Butsenit
Re: Autobusos de Lleida
Avui cap a les 18:30 he vist els 3 L10 junts primer anaba el 4150 despres el 4148 i segit del 4128, que no hi ha ningu que controli aixo, que fan els inspectors per a algo els pagen no?
- Glac58
- N8
- Posts: 813
- Joined: Wednesday 06/08/2008 0:29
- Location: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi
Re: Autobusos de Lleida
En teoria tindrien de fer algo els inspectors per parar aquests problemes, pero cada inspector treballa a la seva manera.
Re: Autobusos de Lleida
Més de 30.000 lleidatans gaudeixen de bonificacions en el servei d'autobús
• En l'actualitat hi ha 2.237 usuaris de la T-NOSTRA A, 12.808 de la targeta T-NOSTRA B, 9.163 utilitzen la T-JOVE ESCOLAR , que permet realitzar fins a 4 viatges al dia gratuïts durant el curs escolar i 8.314 utilitzen la T-ESTUDIANT amb una bonificació del 20%
Més de 30.000 lleidatans gaudeixen de bonificacions del servei de autobusos: 2.237 han obtingut la targeta T-NOSTRA A, que permet fer ús del servei de forma gratuïta, 12.808 són titulars de la targeta T-NOSTRA B, amb el 50% de bonificació, 9.163 utilitzen la T-JOVE ESCOLAR , que permet realitzar fins a 4 viatges al dia gratuïts durant el curs escolar i 8.314 fan servir la T-ESTUDIANT amb una bonificació del 20%. A més, tots els usuaris de targes bus gaudeixen de la possibilitat de fer transbordaments entre línies de forma gratuïta. Més de 280.000 viatgers van realitzar aquests transbordaments durant l'any 2008.
Fidelització transport públic
En analitzar les dades dels primers mesos d'apliació de la T-JOVE ESCOLAR gratuïta s'observa una tendència a la fidelització del servei del transport públic, un cop finalitzada l'edat en què es pot gaudir del servei gratuït. A tall d'exemple, de 200 estudiants que tenien la tarja gratuïta T-JOVE ESCOLAR i al 2009 han superat l'edat per acollir-se aquesta bonificació, 180 s'han passat a la tarja T-ESTUDIANT.
L’Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC) de l’Ajuntament de Lleida ha tramitat 1.544 sol·licituds de targetes de transport bonificat durant l'any 2008. La mitjana mensual és de 128 peticions, de les quals un 76% són per a la T-NOSTRA B i la resta, un 24%, per a la T-NOSTRA A. El mes de gener és quan es realitza el major nombre de sol·licituds de transport, amb 217, i el que menys, el mes de juliol, amb 79 peticions.
Cal destacar també que de les sol·licituds de targetes T-NOSTRA A (servei gratuït) tramitades al 2008, el 65% es resolen positivament i els ciutadans i ciutadanes que han fet aquestes sol·licituds poden gaudir immediatament del servei gratuït del transport urbà.
http://www.paeria.es/cat/ajuntament/...s.asp&Pagina=1
• En l'actualitat hi ha 2.237 usuaris de la T-NOSTRA A, 12.808 de la targeta T-NOSTRA B, 9.163 utilitzen la T-JOVE ESCOLAR , que permet realitzar fins a 4 viatges al dia gratuïts durant el curs escolar i 8.314 utilitzen la T-ESTUDIANT amb una bonificació del 20%
Més de 30.000 lleidatans gaudeixen de bonificacions del servei de autobusos: 2.237 han obtingut la targeta T-NOSTRA A, que permet fer ús del servei de forma gratuïta, 12.808 són titulars de la targeta T-NOSTRA B, amb el 50% de bonificació, 9.163 utilitzen la T-JOVE ESCOLAR , que permet realitzar fins a 4 viatges al dia gratuïts durant el curs escolar i 8.314 fan servir la T-ESTUDIANT amb una bonificació del 20%. A més, tots els usuaris de targes bus gaudeixen de la possibilitat de fer transbordaments entre línies de forma gratuïta. Més de 280.000 viatgers van realitzar aquests transbordaments durant l'any 2008.
Fidelització transport públic
En analitzar les dades dels primers mesos d'apliació de la T-JOVE ESCOLAR gratuïta s'observa una tendència a la fidelització del servei del transport públic, un cop finalitzada l'edat en què es pot gaudir del servei gratuït. A tall d'exemple, de 200 estudiants que tenien la tarja gratuïta T-JOVE ESCOLAR i al 2009 han superat l'edat per acollir-se aquesta bonificació, 180 s'han passat a la tarja T-ESTUDIANT.
L’Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC) de l’Ajuntament de Lleida ha tramitat 1.544 sol·licituds de targetes de transport bonificat durant l'any 2008. La mitjana mensual és de 128 peticions, de les quals un 76% són per a la T-NOSTRA B i la resta, un 24%, per a la T-NOSTRA A. El mes de gener és quan es realitza el major nombre de sol·licituds de transport, amb 217, i el que menys, el mes de juliol, amb 79 peticions.
Cal destacar també que de les sol·licituds de targetes T-NOSTRA A (servei gratuït) tramitades al 2008, el 65% es resolen positivament i els ciutadans i ciutadanes que han fet aquestes sol·licituds poden gaudir immediatament del servei gratuït del transport urbà.
http://www.paeria.es/cat/ajuntament/...s.asp&Pagina=1
- Evalleida
- N7
- Posts: 589
- Joined: Thursday 25/09/2008 16:35
- Location: L11 Llivia-Caparrella, 11B Llivia-Caparrella-Butsenit
Re: Autobusos de Lleida
Avui el 4056 que feia la L5 presentava un estat molt penos, a la part on esta la goma de la articulacio estava tapada amb cinta aillant per cobrir un forat i lo mes llogic no seria portarlo a arreglar? i despres la part del darrere hi havia una de bruticia de no pasar el drap i tambe m'ha cridat la tensio que per la part del darrere per sobre de una de les portes hi havia penjades, quin tipus de persones hi pugen amb aquests busos? animals o persones?
- Glac58
- N8
- Posts: 813
- Joined: Wednesday 06/08/2008 0:29
- Location: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi
Re: Autobusos de Lleida
Hola eva: el 4056 lo que dius lo de la articulacio va ser un dia fent la linia de la wonder que un indesitjat es va dedicar a perfolar la lona de la articulacio i van decidir posarli cinta i lo del assupte neteja a tingut molta polemica perque varies vegades s'hacanviat la empresa de la neteja i les penjades porten desde el dilluns segurament es van fer dissabte a la linia nocturna que fa aquest vehiche a la wonder.
Re: Autobusos de Lleida
L'altre dia vaig tenir el "plaer" de presenciar l'entrada del 4056 a wonder per la carretera d'Alcarras i va fotre una fregada amb el terra terrible amb l'articulació. Si això ho fa cada cop que entra alli... durarà ben poc. I la del 4055 també deu ni dó...
- Glac58
- N8
- Posts: 813
- Joined: Wednesday 06/08/2008 0:29
- Location: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi
Re: Autobusos de Lleida
Aquestos articulats estan mes xafats el 4056 porta moltes reparacions de la articulaciö i el molor fot un sorolls molt estanys com si tingues alguna peça que no estigues a lloc i el 4055 es normal que toqui a terra esta mes fet pols el pobret, sol resem per a que no vagui cap citaro articulat alla
Ahir va ser un bon dia per la L5 lo que van canviar els citaros de ordre al A anava el 4058 al B el 4138 i al C el 5057 i el 4056 estava a la L14 al mati i a la tarda estava reposant, segurament avui tornara a fer la wonder, tambe m'hi vaig parar a mirar i tambe tenien el 4134 espatllat com de costum i va ser substituit pel 4142 a ala LP
Ahir va ser un bon dia per la L5 lo que van canviar els citaros de ordre al A anava el 4058 al B el 4138 i al C el 5057 i el 4056 estava a la L14 al mati i a la tarda estava reposant, segurament avui tornara a fer la wonder, tambe m'hi vaig parar a mirar i tambe tenien el 4134 espatllat com de costum i va ser substituit pel 4142 a ala LP
Re: Autobusos de Lleida
Els treballadors d'Autobusos de Lleida denuncien que l'empresa incompleix el conveni col·lectiu
El comitè d'empresa d'Autobusos de Lleida ha convocat una assemblea de treballadors per aquest dissabte per decidir quines són les mesures a adoptar per aconseguir que l'empresa apliqui el conveni col·lectiu.
En principi, el comitè d'empresa ha interposat una demanda al Tribunal Laboral de Catalunya perquè intercedeixi.
Els treballadors han explicat que observen amb indignació els incrments de tarifes als usuaris per damunt de l'IPC mentre que l'empresa manté congelats els salaris dels treballadors."Autobusos de Lleida no és una empresa en crisi i, per tant, no pot esgrimir cap causa econòmica per despenjar-se del conveni", asseguren.
El comitè d'empresa no descarta, si compta amb el vistiplau de l'assemblea de treballadors, prendre altres mesures en cas de no arribar a cap acord al Tribunal Laboral.
La plantilla de treballadors no està disposada a cedir i lamenta que un cop més l'actitud "prepotent" d'una empresa de servei públic, que perjudica de nou els ciutadans que no tenen altre remei que fer ús dels seus serveis.
http://www.bondia.cat/index.php?option= ... &Itemid=53
El comitè d'empresa d'Autobusos de Lleida ha convocat una assemblea de treballadors per aquest dissabte per decidir quines són les mesures a adoptar per aconseguir que l'empresa apliqui el conveni col·lectiu.
En principi, el comitè d'empresa ha interposat una demanda al Tribunal Laboral de Catalunya perquè intercedeixi.
Els treballadors han explicat que observen amb indignació els incrments de tarifes als usuaris per damunt de l'IPC mentre que l'empresa manté congelats els salaris dels treballadors."Autobusos de Lleida no és una empresa en crisi i, per tant, no pot esgrimir cap causa econòmica per despenjar-se del conveni", asseguren.
El comitè d'empresa no descarta, si compta amb el vistiplau de l'assemblea de treballadors, prendre altres mesures en cas de no arribar a cap acord al Tribunal Laboral.
La plantilla de treballadors no està disposada a cedir i lamenta que un cop més l'actitud "prepotent" d'una empresa de servei públic, que perjudica de nou els ciutadans que no tenen altre remei que fer ús dels seus serveis.
http://www.bondia.cat/index.php?option= ... &Itemid=53
Re: Autobusos de Lleida
Apa... ja tenim vaga a la cantonada...
- Glac58
- N8
- Posts: 813
- Joined: Wednesday 06/08/2008 0:29
- Location: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi
Re: Autobusos de Lleida
No crec que faigon vaga perque amb la majoria de conductors son de contracte temporal i en cas de que es fes amb els conductors nous que hi ha podrien fer el servei amb tranquilitat, tambe si els hi fes falta agafarien treballadors de la borsa.
- Glac58
- N8
- Posts: 813
- Joined: Wednesday 06/08/2008 0:29
- Location: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi
Re: Autobusos de Lleida
Avui a la L17 hi havia un citaro 4153 ver para creer:o
Re: Autobusos de Lleida
Auba?Glac58 wrote:Avui a la L17 hi havia un citaro 4153 ver para creer:o
Joder i aqui a Balafia ens passejem amb el 4115, 4130 i 4132...
I a la L7 encara mantenen el 4154...
Re: Autobusos de Lleida
Avui cap a les 12:30 del migdia hi havie un grup de conductors d'Autobusos de Lleida vestits de carrer (la majoria veterans) davant la oficina d'atenció al client de l'ATM a Avinguda de Madrid. Estaven concedint una entrevista a una redactora de Lleida Televisió. Per tant, és possible que surti alguna notícia sobre aquest conflicte al Telenoticies de les 14:00 i a les 20:00 d'aquest canal local. Estarem atents a veure què pot passar finalment.
Re: Autobusos de Lleida
He vist la noticia. Avui s'han reunit directius de Sarbus amb els representants del comité d'empresa per arribar a un acord. Com era d'esperar, no ha set així. A més, un dels membres del comité d'empresa destacava la prepotència en què s'han dirigit a ells els directius de Sarbus durant la reunió.
Ara s'ha de reunir el comité per valorar la situació i per fer possibles movilitzacions. No descarten res, ni tan sols la vaga.
Ara s'ha de reunir el comité per valorar la situació i per fer possibles movilitzacions. No descarten res, ni tan sols la vaga.