Seguiment de les obres Badalona-Pompeu Fabra (L2)
Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)
"Des d’octubre de 2005 el DPTOP està duent a terme obres per tal de perllongar l’L2 des de l’estació Pep Ventura"
Si finalmente se inaugura en 2010...
! 5 años para construir 700 metros de túnel y una estación !
Si finalmente se inaugura en 2010...
! 5 años para construir 700 metros de túnel y una estación !
Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)
Es el primer cop que veiem un render del nou vestíbul, no?
Vejam si faig algunes fotografies properament.
Vox
Vejam si faig algunes fotografies properament.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)
i els que ens ha costat $$$$$$$$$$$$$$$$$$!!!!!!!!!!!!sergi wrote:"Des d’octubre de 2005 el DPTOP està duent a terme obres per tal de perllongar l’L2 des de l’estació Pep Ventura"
Si finalmente se inaugura en 2010...
! 5 años para construir 700 metros de túnel y una estación !
Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)
És vergonyós que portin cinc anys amb les obres!!!
JA lis pot quedar maco perque sinó... al final és més important que millorin les freqüències de pas de la L2, s'espavilin per ferla d'una vegada automàtica com la L9 i ampliin l'horari de Metro. Extendre la xarxa és important però la que ja està extesa cal cuidarla.
JA lis pot quedar maco perque sinó... al final és més important que millorin les freqüències de pas de la L2, s'espavilin per ferla d'una vegada automàtica com la L9 i ampliin l'horari de Metro. Extendre la xarxa és important però la que ja està extesa cal cuidarla.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
- Rafa Monty
- N6
- Posts: 167
- Joined: Sunday 12/08/2007 21:01
- Location: Próxima Estació: Vallparadís UPC
Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)
És el que Passa quan es construeix estacions de Pernollogament. La L-2 Arribará a Badalona quan s' hagi Inaugurat la L9, I Sempre es Tiren Massa Temps a les Construccions, com la L5 Horta - Vall d' Hebron, al 1995 Ja hi havien queixes per que estaven esperant que Arribessi... I Encara s' está Construïnt...sortrens wrote: És vergonyós que portin cinc anys amb les obres!!!
JA lis pot quedar maco perque sinó... al final és més important que millorin les freqüències de pas de la L2, s'espavilin per ferla d'una vegada automàtica com la L9 i ampliin l'horari de Metro. Extendre la xarxa és important però la que ja està extesa cal cuidarla.
Pregunta Teórica, Qué será Abans a Badalona? La L2 o L10?
PER QUÉ LI DIUEN "BARCELONA SANTS" SI ESTÁ A TOCAR DE L' INFERN DE PROFUND?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Abans a Badalona
Resposta pràctica: la L2, que ja hi arriba des del 2002 (en versió L4, des del 1985). I si et refereixes a Badalona Centre, la L10 no hi arribarà mai.Rafa Monty wrote:Pregunta Teórica, Qué será Abans a Badalona? La L2 o L10?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Rafa Monty
- N6
- Posts: 167
- Joined: Sunday 12/08/2007 21:01
- Location: Próxima Estació: Vallparadís UPC
Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)
Jo em Referia la L2 A Badalona Centre o la L10 Desde Gorg.
PER QUÉ LI DIUEN "BARCELONA SANTS" SI ESTÁ A TOCAR DE L' INFERN DE PROFUND?
Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)
Home està clar la L10 i de tirada, si diuen que a la Primavera estarà en proves.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)
No només €€€€€, també problemes pels veins, pel trànsit, pels busos... cal recordar que Badalona ja per si sola, no és una ciutat per circular sense problemes, només faltaven 5 o 6 anys d'obres en ple centre.El LLOP wrote: i els que ens ha costat $$$$$$$$$$$$$$$$$$!!!!!!!!!!!!
Per a mi, és una vergonya el que triguen a fer 700 metres de túnel
Us imagineu el que podria ser que travessessin tot Badalona fins el polígon de Can Ribó, per exemple? Un kaos
Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)
No vull ni pensar que passarà quan l'hagin de fer passar (tal i com està previst) per sota de la Via Augusta i comencin a trobar restes i fosses romanes.escursso wrote:Us imagineu el que podria ser que travessessin tot Badalona fins el polígon de Can Ribó, per exemple? Un kaos
Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)
Gent, si es fa aquest túnel més enllà de Badalona Centre, probablement serà amb tuneladora i bastant profund, precisament per les restes romanes, la zona en concret n'està PLENA (no hi ha construcció que no en trovin, i parlem d'edificis normalets). El que passa es que per on arribarà el túnel fins Badalona Centre sembla estar bastant amunt, però vaja, ni idea.
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)
Segons els plànols de GISA la L2 queda encarada directament al museu de Badalona; epicentre de les runes romanes de la ciutat. A més, no està gens profunda la línia a Badalona Centre i amb tuneladora pel bé del patrimoni no es podria fer aquest tram.
De fet el tram comprès entre Badalona Centre L2 (Hospital municipal) i el museu de Badalona - Oficines de l'ajuntament té una gran quantitat de runes romanes a sota descobertes i tornades a tapar (l'ajuntament de Badalona va dir que no tenia pressupost per museitzar la muralla romana de Baetvlo que es van trobar amb les obres de les oficines municipals) i moltes cases velles hi ha rumors populars que diuen que no es tiren a terra perquè se sap que si s'edifica allà es trobaran runes.
De fet el tram comprès entre Badalona Centre L2 (Hospital municipal) i el museu de Badalona - Oficines de l'ajuntament té una gran quantitat de runes romanes a sota descobertes i tornades a tapar (l'ajuntament de Badalona va dir que no tenia pressupost per museitzar la muralla romana de Baetvlo que es van trobar amb les obres de les oficines municipals) i moltes cases velles hi ha rumors populars que diuen que no es tiren a terra perquè se sap que si s'edifica allà es trobaran runes.
Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- uriol108
- N8
- Posts: 919
- Joined: Sunday 30/12/2007 21:04
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Location: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contact:
Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)
Els operaris que es veuen són els que estan excavant el jaciment arqueològic ?
Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)
Oleeeeeeeeee!!!!!!!! Veig que la cosa està força avançada! Ara falta escollir el projecte de la plaça a on es trobarà la boca, no?
Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)
Exacte, però per sort l'arribada del metro no depen d'això. Se suposa que per l'estiu del 2010 ha d'estar llest. 4 anys per fer una estació. Es deprimentmetring wrote:Oleeeeeeeeee!!!!!!!! Veig que la cosa està força avançada! Ara falta escollir el projecte de la plaça a on es trobarà la boca, no?
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)
I esperat, que ho inauguraran a "bombo y platillo", com si haguessin obert una línia sencera. Jo si visqués a Badalona, estaria tant emprenyada que no aniria a cap acte conmemoratiu com a protesta.
Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)
Sí, són de l'empresa d'arqueologia a la qual la Generalitat va encarregar l'excavació de les restes. El de la foto era el jaciment on anirà l'aparcament, on vaig estar treballant. A l'altra banda del mur hi havia (i encara hi és) el túnel del metro, on també hi havia restes. Les excavacions van acabar a finals de març i ara només hi ha obrers.uriol108 wrote:Els operaris que es veuen són els que estan excavant el jaciment arqueològic ?
Cahorniverns, nicarons, magas è garuns
I Morera-Pomar??
No és sobre l'estació en si, però si sobre la que hauria de seguir-la:
http://www.elpunt.cat/noticia/article/1 ... pomar.html
ERC demana a la Generalitat que no s'oblidi de l'estació de metro de Morera-Pomar
24/07/09 02:00 - Badalona - m.membrives
Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) de Badalona ha presentat al·legacions al pla territorial metropolità de Barcelona (PTMB), entre les quals en destaca una de referida a la prolongació de la línia 2 del metro cap als barris de Morera i Pomar, que no apareix en aquest planejament, tot i que sí que figurava en l'avantprojecte i en el pla director d'infraestructures del 2001-2010. El president local d'ERC, Jordi Albaladejo, assegura que es tracta d'«una infraestructura essencial per millorar la mobilitat de les 15.000 persones que viuen als barris de Morera i Pomar i per a tots els que treballen als polígons industrials de les Guixeres, Pomar de Dalt i Bonavista». El fet que aquesta ampliació de la línia fins a aquests dos barris i després en metro lleuger fins a l'hospital de Can Ruti no estigui explicitat al PTMB planteja, segons els responsables d'ERC, «seriosos dubtes sobre la materialització de l'estació de Casagemes», que sí que hi apareix.
L'allargament de la línia del tramvia centra una altra de les al·legacions, segons la qual es proposa que la línia T4 del Trambesòs comuniqui Sant Adrià amb Montgat passant per l'espai que deixaria lliure el trasllat de la via del tren cap a l'interior. En aquest sentit, Francesc Ribot, de la direcció local d'ERC, assegura que hi ha «un greuge comparatiu amb el creixement de les línies de tramvia al Baix Llobregat, ja que sembla que no tinguin en compte el Barcelonès Nord». El conjunt d'al·legacions presentades també fan referència al canvi de denominació de la C-31 «com a primer pas per procedir al soterrament parcial» i fa referència a la millora d'algun dels accessos i la creació d'un de nou a l'alçada de les Guixeres. De la B-500 demanen que es concreti que no serà de peatge i que es garanteixi «un impacte ambiental mínim al parc de la Serralada de Marina».
Acte conjunt d'ICV-EUiA
Els representants d'ICV-EUiA de la comarca han unit esforços i ahir van anunciar les al·legacions al PTMB. Pel que fa a Sant Adrià, l'agrupació demana el trasllat de la línia C1 de ferrocarril a l'interior de Badalona i Sant Adrià i que el nou traçat sigui de quatre vies per tal «d'augmentar el nombre d'estacions i s'apropi a les zones més poblades de Badalona i Sant Adrià». El portaveu del grup, Gregorio Belmonte, va demanar «reduir l'impacte que provoca la C-31 i la ronda Litoral al seu pas pels municipis. «Cal esmenar el greuge que representen els traçats d'aquestes infraestructures», va dir Belmonte. El dirigent ecosocialista va demanar «potenciar i protegir el sòl econòmic i industrial de Sant Adrià i Badalona». En el cas de Badalona, l'única novetat que s'ha inclòs a les que ja es van anunciar és el «remodelatge del nus de la Trinitat». Carles Sagués, president del grup d'ICV-EUiA a Badalona, va dir que cal «repensar» l'actual nus, perquè «no es converteixi en un tap» i pugui suportar la demanda de mobilitat entre el Maresme i el Barcelonès Nord amb el Vallès.
http://www.elpunt.cat/noticia/article/1 ... pomar.html
ERC demana a la Generalitat que no s'oblidi de l'estació de metro de Morera-Pomar
24/07/09 02:00 - Badalona - m.membrives
Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) de Badalona ha presentat al·legacions al pla territorial metropolità de Barcelona (PTMB), entre les quals en destaca una de referida a la prolongació de la línia 2 del metro cap als barris de Morera i Pomar, que no apareix en aquest planejament, tot i que sí que figurava en l'avantprojecte i en el pla director d'infraestructures del 2001-2010. El president local d'ERC, Jordi Albaladejo, assegura que es tracta d'«una infraestructura essencial per millorar la mobilitat de les 15.000 persones que viuen als barris de Morera i Pomar i per a tots els que treballen als polígons industrials de les Guixeres, Pomar de Dalt i Bonavista». El fet que aquesta ampliació de la línia fins a aquests dos barris i després en metro lleuger fins a l'hospital de Can Ruti no estigui explicitat al PTMB planteja, segons els responsables d'ERC, «seriosos dubtes sobre la materialització de l'estació de Casagemes», que sí que hi apareix.
L'allargament de la línia del tramvia centra una altra de les al·legacions, segons la qual es proposa que la línia T4 del Trambesòs comuniqui Sant Adrià amb Montgat passant per l'espai que deixaria lliure el trasllat de la via del tren cap a l'interior. En aquest sentit, Francesc Ribot, de la direcció local d'ERC, assegura que hi ha «un greuge comparatiu amb el creixement de les línies de tramvia al Baix Llobregat, ja que sembla que no tinguin en compte el Barcelonès Nord». El conjunt d'al·legacions presentades també fan referència al canvi de denominació de la C-31 «com a primer pas per procedir al soterrament parcial» i fa referència a la millora d'algun dels accessos i la creació d'un de nou a l'alçada de les Guixeres. De la B-500 demanen que es concreti que no serà de peatge i que es garanteixi «un impacte ambiental mínim al parc de la Serralada de Marina».
Acte conjunt d'ICV-EUiA
Els representants d'ICV-EUiA de la comarca han unit esforços i ahir van anunciar les al·legacions al PTMB. Pel que fa a Sant Adrià, l'agrupació demana el trasllat de la línia C1 de ferrocarril a l'interior de Badalona i Sant Adrià i que el nou traçat sigui de quatre vies per tal «d'augmentar el nombre d'estacions i s'apropi a les zones més poblades de Badalona i Sant Adrià». El portaveu del grup, Gregorio Belmonte, va demanar «reduir l'impacte que provoca la C-31 i la ronda Litoral al seu pas pels municipis. «Cal esmenar el greuge que representen els traçats d'aquestes infraestructures», va dir Belmonte. El dirigent ecosocialista va demanar «potenciar i protegir el sòl econòmic i industrial de Sant Adrià i Badalona». En el cas de Badalona, l'única novetat que s'ha inclòs a les que ja es van anunciar és el «remodelatge del nus de la Trinitat». Carles Sagués, president del grup d'ICV-EUiA a Badalona, va dir que cal «repensar» l'actual nus, perquè «no es converteixi en un tap» i pugui suportar la demanda de mobilitat entre el Maresme i el Barcelonès Nord amb el Vallès.