Accessos de metro antics per recuperar...
Accessos de metro antics per recuperar...
...i d'altres de nous, que caldrien per algunes estacions. Aquesta és la proposta d'aquest fil. Jo tornaria a obrir, per exemple, els antics accessos de Catalunya línia 3, aquell que hi ha tancat al vestíbul de Renfe, i que dona a parar als dos costats del túnel cantó muntanya, i també el que anava de Catalunya Renfe a Universitat. Què en penseu vosaltres?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Fontana
Cal urgentment una sortida a Fontana pel costat mar. Sortiria, més o menys, a l'alçada del carrer Montseny.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Barceloneta
En tot cas, cauria cap a l'alçada del Port Vell. El metro segueix la continuació de la Via Laietana abans de fer la corba que segueix el costat muntanya de la Pl. Pau Vila i enfilar per Dr. Aiguader.iluro wrote:Estació Barceloneta, crec que un accès al costat Jaume I quedaría mes o menys devant de la delegació del Govern, amb accès mes directe a l' estació de França i al barri del Born.
Ara, que una boca pel Pla de Palau no aniria malament, no...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
A Tetuan L2, obrir l'accés costat Glòries que actiualment només s'utilitza com a sortida d'emergència i que donaria millor servei a aquella zona.
A Universitat L2 el mateix: obrir l'accés directe a la L2 des del costat Pl. Goya per evitar fer una volta absirda i de pas descongestionar l'intercanviador amb la L1, que igualment s'hauria de remodelar perquè està pensat amb el (...)
A Universitat L2 el mateix: obrir l'accés directe a la L2 des del costat Pl. Goya per evitar fer una volta absirda i de pas descongestionar l'intercanviador amb la L1, que igualment s'hauria de remodelar perquè està pensat amb el (...)
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
(...)
El "meuca", el "bagassa", el "prostituta"...? Això és gramàtica cruyffiana!wefer wrote:perquè està pensat amb el (...)
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Alfredo_21
- N6
- Posts: 220
- Joined: Sunday 29/07/2007 19:32
- Location: La Verneda//Sant Martí, Barcelona[L-2/L-4,T-5] [B-10-C-31]
Yo creo que se debería de hacer una salida más cercana a la Estació de França en L4 Barceloneta. Y tambien sería interesante abrir el vestíbulo de RENFE en Universitat.
Habland de aprovechar salidas de emergencia en la Línea 2 aprovecharía para abrir otra boca en Artigues|Sant Adrià ya que es una estacióm que da servicio a muchísima gente y mejoraria la conexión con la zona de Llefia Sur.
Habland de aprovechar salidas de emergencia en la Línea 2 aprovecharía para abrir otra boca en Artigues|Sant Adrià ya que es una estacióm que da servicio a muchísima gente y mejoraria la conexión con la zona de Llefia Sur.
Electrificacions en Trainz, quina cosa més bella
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Accessos de metro antics per recuperar...
Pujo el tema, perquè crec que seria bona idea recuperar l'accés de Catalunya-Renfe amb el metro Universitat, per reforçar l'enllaç de Renfe i metro, i més ara que hi han obres a l'intercanviador d'Arc de Triomf.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Accessos de metro antics per recuperar...
Sí, el que és més bo d'aquest accés és que ja està fet però tancat. Únicament amb unes mínimes obres de reforma (canviar terres i parets, il·luminació, validadores i escala mecànica nova), podríem tenir l'accés novament en funcionament i donar connexió directe entre Renfe Pl. Catalunya i L2 TMB.metring wrote:Pujo el tema, perquè crec que seria bona idea recuperar l'accés de Catalunya-Renfe amb el metro Universitat, per reforçar l'enllaç de Renfe i metro, i més ara que hi han obres a l'intercanviador d'Arc de Triomf.
És realment absurd que es tanqués aquest accés per considerar-lo massa llarg, quan per exemple l'actual enllaç entre L2 Pg. de Gràcia i Renfe Pg. de Gràcia fa el doble de longitud!!
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- cristian26
- N7
- Posts: 544
- Joined: Saturday 24/11/2007 20:00
- Location: Granollers
Re: Accessos de metro antics per recuperar...
No seria bo fer un enllaç des de Plaça Catalunya cap a la L2 però per sota el Passeig de Gracia fins a la Gran via? El d'Universitat ja està fet, i seria molt bo que l'obrissin, però potser si que és massa llarg...
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Estava previst
De fet, estava previst fer-ho amb el projecte de macrointercanviador. I tampoc seria tant, en tot cas, menys que el passadís de Pg. de Gràcia entre la L3 i la L4.cristian26 wrote:No seria bo fer un enllaç des de Plaça Catalunya cap a la L2 però per sota el Passeig de Gracia fins a la Gran via? El d'Universitat ja està fet, i seria molt bo que l'obrissin, però potser si que és massa llarg...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Estava previst
Amb el que els agrada posar tapissos rodants...Guigui wrote:De fet, estava previst fer-ho amb el projecte de macrointercanviador. I tampoc seria tant, en tot cas, menys que el passadís de Pg. de Gràcia entre la L3 i la L4.cristian26 wrote:No seria bo fer un enllaç des de Plaça Catalunya cap a la L2 però per sota el Passeig de Gracia fins a la Gran via? El d'Universitat ja està fet, i seria molt bo que l'obrissin, però potser si que és massa llarg...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Accessos de metro antics per recuperar...
Aquí deixo una foto que vaig poder fer ahir d'aquest antic passadís avui dia tancat, i que connecta directament el vestíbul de Renfe amb les andanes de la L3. Perdoneu la mala qualitat, però és de mòbil i amb poca llum.metring wrote:Jo tornaria a obrir, per exemple, els antics accessos de Catalunya línia 3, aquell que hi ha tancat al vestíbul de Renfe, i que dona a parar als dos costats del túnel cantó muntanya,
- Attachments
-
- Imagen162.jpg
- Passadís antic Renfe-L3
- (313.35 KiB) Downloaded 90 times
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Accessos de metro antics per recuperar...
Amb aquest accés, seria infinítament més fàcil passar de la L1 i sobretot, de la Renfe, a la L3. Potser, al ser tant estret, i amb les escales que van a parar a les andanes, difícilment es podria adaptar, però facilitaria la vida a molta gent. I és que de vegades, tenim recursos qie no sabem aprofitar!!!! Idem amb el passadís de Catalunya a Universitat.
Re: Accessos de metro antics per recuperar...
Pel que es veu a la foto sembla de les mateixes característiques que el que comunica el metro amb la Renfe a Passeig de Gràcia, andana sentit França. Canviant les escales per rampa, clarmetring wrote:Amb aquest accés, seria infinítament més fàcil passar de la L1 i sobretot, de la Renfe, a la L3. Potser, al ser tant estret, i amb les escales que van a parar a les andanes, difícilment es podria adaptar, però facilitaria la vida a molta gent. I és que de vegades, tenim recursos qie no sabem aprofitar!!!! Idem amb el passadís de Catalunya a Universitat.
Re: Accessos de metro antics per recuperar...
A http://www.transport.cat/wiki/index.php/Catalunya_L3 teniu fotos de quan es passadís funcionava, i un cop tancat.
Re: Accessos de metro antics per recuperar...
A mi em sona que si, però i a algú més?