Quin és el teu petit plaer friki transportil?

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Post Reply

Quin és el vostre petit plaer friki transportil?

Agafar el metro en hora punta
2
9%
Agafar Renfe i anotar les incidències que passin
1
4%
Agafar bitllets esgotats de terra (i si tenen encara viatges, millor!)
0
No votes
Apuntar els trens que aneu veient
1
4%
Anar a la inauguració d'alguna estació/línia, i si pot ser, que surti la teva foto al diari
1
4%
Informar a algú que vagi perdut de quin tren ha d'agafar
1
4%
Quedar-vos a l'andana durant hores, mirant trens
10
43%
Comptar la gent que es cola al vostre transport habitual
0
No votes
Mirar a les MAE'S si surten estacions que ja no estan en servei
0
No votes
Baixar a la darrera estació de la línia, per estar més estona, i després tornar cap enrrera, per baixar a l'estació que us toca
2
9%
Buscar sortides, passadissos, portes estranyes, a l'estació a on sigueu
3
13%
Altres (expliqueu)
2
9%

Total votes: 23

metring
Administrador

Quin és el teu petit plaer friki transportil?

Post by metring »

Inspirat en una enquesta que apareix avui a La Vanguardia: http://www.lavanguardia.es/lv24h/200903 ... 50587.html us presentem una enquesta, a on podeu votar per aquells petits plaers frikis, cotidians o no :D
megapauer
N8
N8

Re: Quin és el teu petit plaer friki transportil?

Post by megapauer »

Una debilitat és mirar els tirafons de les vies a veure si n'hi ha algun d'una altra companyia ferroviària.
Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com
davida
N9
N9

Post by davida »

Jo crec que la molt il.lustrisima senyora Administrador m'ha posat un opció pensant en mi:
- Anar a la inauguració d'alguna estació/línia, i si pot ser, que surti la teva foto al diari
Per una vegada a la vida que ho vaig fer...
Aixo si nomes vaig sortir a Tv3, Antena3, Cuatro, Catalunya Informació, La Cope, Com Radio, El Mundo, Adn, Metro, etc...
metring
Administrador

Post by metring »

davida wrote:Jo crec que la molt il.lustrisima senyora Administrador m'ha posat un opció pensant en mi:
- Anar a la inauguració d'alguna estació/línia, i si pot ser, que surti la teva foto al diari
Per una vegada a la vida que ho vaig fer...
Aixo si nomes vaig sortir a Tv3, Antena3, Cuatro, Catalunya Informació, La Cope, Com Radio, El Mundo, Adn, Metro, etc...
:sant

Home, potser ho ha fet algú més :riure
canalcole
N9
N9
Facebook: XavierMartinezVidal

Post by canalcole »

Doncs jo, com que no puc votar més d'una, les trio aqui:

-Agafar Renfe i anotar les incidències que passin -> AIxò ho faig molt sovint, però també sense agafar el tren.

-Agafar bitllets esgotats de terra (i si tenen encara viatges, millor!) -> De petit ho feia molt; agafava els bitllets que em trobava a l'anadana de l'estació de Segur, els guardava, els intentava passar per la màquina cancel·ladora, etc.

-Apuntar els trens que aneu veient -> Quan era petit (de dos a sis anys, aproximadament), ho feia molt; anava a la terrassa de la meva veïna, que donava a la via, agafava una llibreta i començava a escriure els trens que passaven, però llavors, no em savia els numeros de les series, i llavors ficava coses com: "normal doble" (450/451), "tren de l'aeroport" o "tren nou" (440R), "tren vell" o "tren de els seients trencats" (440 original), "tren de l'estiu" (448 i 470 en colors "pitufo"), "intercity" (448 i vagons "Estrella"), "tren normal" o "tren d'un pis" (447), etc.

-Informar a algú que vagi perdut de quin tren ha d'agafar -> Això sempre m'agradat fer-ho, es clar, tenint els horaris en mà, o veient els teleindicadors... També ho he fet informant a la gent on parara el tren, depen de la marca de l'andana.

-Quedar-vos a l'andana durant hores, mirant trens -> Això ho he fet de petit, i encara ho continuo fent. Sentarme en un banc de l'estació, estar desde la terrassa de casa meva...

-Baixar a la darrera estació de la línia, per estar més estona, i després tornar cap enrrera, per baixar a l'estació que us toca -> Això m'agrada fer-ho. Ho he fet, per exemple, agafant un C2 cap a Calafell, anar fins a SVC, i tornar enrere, o també vull anar a Clot-Aragó i agafo un C1 fins Arc de Triomf, cambio a un C3 fins a SAA, i torno cap a Arc de Triomf, i agafo un C1 fins a Clot.
aim
N9
N9

Post by aim »

De les que hi ha a la llista la que he fet més cops i durant més temps és sens dubte la de quedar-me a l'andana (o on sigui) veient passar trens. Si aquesta activitat es pot fer amb una càmera en mà doncs millor que millor :D
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

Jo voto per les inauguracions, m'encanten, i m'encanten els trens nous com les 213 amb olor a orina, els Civia sense vandalitzar, aquesta suavitat i silenci que els caracteritza. Clar que vivint a Barcelona això no succeeix tots els dies, ni tots els anys, ja que aquí... "el terreny és molt difícil"
Trobo que falta una altra opció (jo és que sóc d'extrems) aprofitar les sortides de trens històrics!
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
metring
Administrador

Post by metring »

Lluita1714 wrote:Jo voto per les inauguracions, m'encanten, i m'encanten els trens nous com les 213 amb olor a orina, els Civia sense vandalitzar, aquesta suavitat i silenci que els caracteritza. Clar que vivint a Barcelona això no succeeix tots els dies, ni tots els anys, ja que aquí... "el terreny és molt difícil"
Trobo que falta una altra opció (jo és que sóc d'extrems) aprofitar les sortides de trens històrics!
Cert, quina badada! :cop

Sobre els nous trens, els 3000 i 4000, feien "aroma" d'"efluvis" de gat, vas ben encaminat! xD
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

metring wrote:
Cert, quina badada! :cop

Sobre els nous trens, els 3000 i 4000, feien "aroma" d'"efluvis" de gat, vas ben encaminat! xD
No passa res,
Això em duu a la pregunta, perquè fan olor a orina moltes unitats noves? és un plàstic amb el qual es fabriquen els components?

Tot i que he de dir, el tren que més olor a pixum he sentit dins no és pas un tren nou, és una granota, que hi ha al pàrquing de l'EPC a Mollet, que està en un estat deplorable, abandonat amb portes obertes i on tot ésser viu pixa allà dins.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Guigui
Administrador

Veure trens en viu i en directe

Post by Guigui »

Tot i que no el practiqui gaire, el meu plaer és quedar-me a l'andana mirant trens. Tot i que prefereixo indrets més panoràmics, com ponts sobre les platges de vies de grans estacions de terme (Munic, Viena Westbf). Vivint a Àustria, també havia arribat a fer quilòmetres en bicicleta per anar a caçar trens de línies diferents.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
automotorserie 436
N7
N7

Post by automotorserie 436 »

Arqueología ferroviaria, fotografiar estaciones y cazar trenes :x
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
Miquel
Administrador

Post by Miquel »

Coi, n'hagues triat més d'una.
Apuntar trens.
Mirar trens a l'estació, a dalt d'un pont.
Anar fins al final de línia.
Gastarme el diners inutilment al Metro.
Fer tarjectes per l'Àrea Metropolitana combinant-lo tot si pot ser.
Aquesta és extranya: Enxampar una averia al metro i ser desviat per nassos per canviar d'aires.
Aquesta igual però amb autobus, qué es més divertit ja que els veus pasar per llocs que no passen (algu ha vist autobusos de la línia 86 i 87 pel Passeig de la Vall d'Hebron, Arenys)
I moltes més.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Platanito
N9
N9

Post by Platanito »

(X) Escriure a un fòrum de frikis transportils.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
metring
Administrador

Post by metring »

M'hauria agradat afegir a la resposta d'agafar targetes, "per les ofertes", però com fa anys que no n'hi han...Tamps enrera, hi havien de les allargades, que tenien oferta de 2 entrepans al preu d'un al Pans & Company, i jo "patejava" el carrer, per cercar-les, quins temps...!! :'(
UT440_132M
N10
N10
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152

Estar hores a l'andana

Post by UT440_132M »

Jo he votat per la de passar hores a l'andana, però també en tinc d'altres de la llista:
  • Apuntar els trens que aneu veient: Si però no els apunto, memoritzo les numeracions.
  • Ajudar algú que vagi perdut de quin tren ha d'agafar: Alguna vegada m'ha passat, i molt amablement, els he indicat quin tren han d'agafar.
  • Baixar a la darrera estació de la línia, per estar més estona, i després tornar cap enrrera, per baixar a l'estació que us toca: Alguna vegada, ho he fet, tenia temps, i no volia baixar a l'estació que em tocava, i anava fins a Vic a esperar el següent tren de baixada.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
Renfe451
N9
N9

Post by Renfe451 »

El meu plaer friki transportil sens dubte es quedar-me a l'andana durant hores, mirant els trens que passen i si tinc la càmera doncs els caço.

Salutacions
Mortadel·lo
N9
N9

Post by Mortadel·lo »

jo compto mils : :boig
també miro la marca dels vidres dels fars dels mils (Cibié o Kinby?) :x
també miro el número a les plaquetes de les caixes de connexions entre els cotxes dels mils :martell1

així que ara ja sóc una persona normal :bleah
ES PELIGROSO ASOMARSE
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

El major plaer és viatjar a l'estranger i demanar bitllets per a trens espanyols, si pot ser per a trajectes estranys.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
tintin
N6
N6

Post by tintin »

Hola,

doncs a mi m'encanta quedar-me mirant com passen els trens a l'andana i l'altre que també m'agrada anar fins al final de la línia i després tornar.

Salut!
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”