Quins títols feu servir?
- Lluita1714
- N9
Quins títols feu servir?
Se m'ha acudit una enquesta per saber quins títols de transport fan servir més els aficionats al ferrocarril per als "passeigs".
Quins títols de transport soleu fer servir a l'àrea metropolitana de Barcelona?
En el meu cas faig servir diversos bitllets, T-Mes si és zona 1, Zona 2 T10 i la resta bitllets senzills. Jo voto que diversos.
Salut!
Quins títols de transport soleu fer servir a l'àrea metropolitana de Barcelona?
En el meu cas faig servir diversos bitllets, T-Mes si és zona 1, Zona 2 T10 i la resta bitllets senzills. Jo voto que diversos.
Salut!
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Guigui
- Administrador
Faig servir...
T-50/30 si és a la zona 1. T-10 si vaig a altres zones i preveig que faré prou viatges en un any, o en períodes on la T-50/30 no em surti previsiblement a compte. Bitllet senzill si és en zones que utilitzo molt de tant en tant.
Però per freqüència, he votat T-50/30.
Però per freqüència, he votat T-50/30.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Quins títols feu servir?
Per anar a l'escola i al club on entreno, utilitzo metro i FGC 1 zona, avegades faig fins a 6 validacions en un dia, i només em sortia a compte, tot i l'elevat preu, la T-JOVE
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Lluita1714
- N9
Em sorprèn molt que a un fòrum d'aficionats al ferrocarril algú hagi votat "Jo no pago" espero que sigui per la seva qualitat de treballador d'alguna companyia ferroviària, hehe i no pas per saltar les barreres.
Mira que la vaig posar i no m'esperava cap vot, hehe
Mira que la vaig posar i no m'esperava cap vot, hehe
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- UT440_132M
- N10
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Bitllets senzills
Jo els que utilitzo més, són els bitllets de Rodalia o MD (per anar al tram nord de la R3) de RENFE, ja siguin senzills, o d'anada o tornada, a vegades faig servir la T-10, amb un màxim de 3 zones. Però aquesta última, molt esporàdicament, si no he de fer molts viatges en un dia.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Jo faig servir el títol d'altesa, però només quan sóc amb gent més baixa que jo.
Pel que fa al transport, l'últim títol que he estrenat és un bonobús de Tussam sense enllaç (6 euros).
Pel que fa al transport, l'últim títol que he estrenat és un bonobús de Tussam sense enllaç (6 euros).
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Jo faig servir la T-10 de 1 i 2 zones.
Salutacions
Salutacions
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
T-10 i Bitllet senzill
Doncs jo, normalment, faig servir la T-10, i en casos excepcionals, el bitllet senzill.
Jo porto a la cartera habitualment:
- T50/30 1 zona
- Bonotren 2 zones
- T10 2 zones
- T10 3 zones
- Tarjeta 10 viatges de Funicular de Gelida.
La primera la faig servir quasi diarimente, les 2 de 2 zones setmanalment (depenen si necesito transbord o no), i les 3 zones de i el Funi 2-3 cops al mes.
- T50/30 1 zona
- Bonotren 2 zones
- T10 2 zones
- T10 3 zones
- Tarjeta 10 viatges de Funicular de Gelida.
La primera la faig servir quasi diarimente, les 2 de 2 zones setmanalment (depenen si necesito transbord o no), i les 3 zones de i el Funi 2-3 cops al mes.
- automotorserie 436
- N7
T-10 1 zona siempre
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
T-30/50, utilitzo molt el metro i el TRAM.
http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.
- Trenscat
- N10
Habitualment utilitzo la T-50/30 de 3 zones per anar a la feina perquè em resulta més que 4 T-10 de 3 zones i així em sobren viatges per anar a fer el friki por ahi. Sempre valido el primer viatge a Barcelona per poder anar fins a qualsevol punt de la zona 3 amb la mateixa targeta. Quan tinc vacances durant les 4 setmanes en què haig de fer servir la T-50/30 aleshores tiro de T-10.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Per els 5 viatges que faig cada dia (incloent la família), em va millor la Tfamiliar.
També utilitzo la T10 d'una zona.
També utilitzo la T10 d'una zona.
- wefer
- Administrador
És curiós que, mentre a moltes ciutats el que més més normal és fer servir un abonament mensual... aquí de moment ningñú ha votat com a usuari d'aquest títol de transport.
Realment, caldria replantejar la T-Mes, ja que el preu que té atualment no la fa en absolut atractiva ja que per amortitzar-la obliga a fer un mínim de 3 trajectes diaris en la mateixa zona, o 4 si només comptem els dies laborables. I, sortosament, la majoria d'usuaris, amb dos trajectes al dia et tenim més que suficient.
Realment, caldria replantejar la T-Mes, ja que el preu que té atualment no la fa en absolut atractiva ja que per amortitzar-la obliga a fer un mínim de 3 trajectes diaris en la mateixa zona, o 4 si només comptem els dies laborables. I, sortosament, la majoria d'usuaris, amb dos trajectes al dia et tenim més que suficient.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Torno a pujar el tema, per preguntar:
Té gaire sentit la T-Dia i següents, donat que avui en dia, els turistes tenen informació per internet, i poden saber que amb una T-10 en tenen més que suficient i és més econòmic?
Té gaire sentit la T-Dia i següents, donat que avui en dia, els turistes tenen informació per internet, i poden saber que amb una T-10 en tenen més que suficient i és més econòmic?
-
- N10
El percentatge d'ús de títols integrats, per tipus de títol, l'any 2008 va ser el següent:
T-10: 69,42 %
T-50/30: 18,31%
T-Mes: 9,47%
T-Jove: 1,12 %
T-Familiar (70/30): 0,79 %
T-Trimestre: 0,63 %
T-Dia: 0,22 %
T-Esdeveniment: 0,04 %
T-2 Comerç: 0,01 %
i des del 2001, l'ús de la T-10 ha caigut un 2,38 %, l'ús de la T-Mes ha caigut un 6,85 %, però en canvi l'ús de la T-50/30 ha crescut un 6,61 %.
i des del 2001, l'ús de la T-10 ha caigut un 2,38 %, l'ús de la T-Mes ha caigut un 6,85 %, però en canvi l'ús de la T-50/30 ha crescut un 6,61 %.
- Lluita1714
- N9
Home, que 2 de cada 1.000 bitllets que es venguin siguin T-Dia... em sembla una dada força raonable per mantenir un bitllet. El que penso és que és injust. No només és injust ja el sistema tarifari implantat a Barcelona, que margina tot territori fora de la primera corona, també ho és, que depenent de l'ús que facis del transport públic paguis més o menys. Es paga per un servei, no un negoci, no hauria d'haver qui paga més qui paga menys, tot hauria de ser proporcional, els bitllets senzills, si valguessin 60 cèntims, la T10, hauria de valdre 6 euros, i una T-50 (el 30 dies sobra) 30 euros. Ha de ser proporcional, no una estafa, almenys mentre no es pugui fer una forma de pagament proporcional als quilòmetres fets.
-
- N9
Jo es pot dir que faig servir la T-10 tot i que a FGC i Renfe no pago des de fa poc menys d'un any i com que són els operadors que més faig servir es pot dir que ben pocs títols compro ja.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- 593Dromedario
- N6
Uso T-10. Pràcticament només vaig i torno de la facultat, i per tant la T-50/30 només em surt a compte si no hi ha festes en un mes (com al febrer-març) i no em dóna per colar-me al metro.
Falta la T-Bescanvi! (ok, nota d'humor)
L'ús de la T-Dia, com comenta Lluita1714, és/era (2008) força alt pel que m'esperava, ja que és difícil que et surti a compte i és substituible per la T-10 per molts trajectes en un/dos dies i la T-Mes per molts trajectes durant molts dies.
Per últim, realment hi ha molts títols aquí. En altres fils això ja s'ha comentat, però, per al cas dels viatges il·limitats, no es podrien reduir la T-Mes, la T-Trimestre i la T-Jove a una sola T-Mes amb important descompte (20 o 25% en lloc de 15%) pels joves? [I, evidentment, TOTS els títols una mica més barats en general]
Comentar-ne vàries coses:victorcasta wrote:El percentatge d'ús de títols integrats, per tipus de títol, l'any 2008 va ser el següent:
Falta la T-Bescanvi! (ok, nota d'humor)
L'ús de la T-Dia, com comenta Lluita1714, és/era (2008) força alt pel que m'esperava, ja que és difícil que et surti a compte i és substituible per la T-10 per molts trajectes en un/dos dies i la T-Mes per molts trajectes durant molts dies.
Per últim, realment hi ha molts títols aquí. En altres fils això ja s'ha comentat, però, per al cas dels viatges il·limitats, no es podrien reduir la T-Mes, la T-Trimestre i la T-Jove a una sola T-Mes amb important descompte (20 o 25% en lloc de 15%) pels joves? [I, evidentment, TOTS els títols una mica més barats en general]