metring wrote:Un aplaudiment a FGC per organitzar, conjuntament amb l'AAFCB un viatge de comiat com cal d'una sèrie de trens, tot i no ser gaire antiga, cosa que no van fer amb el metro amb les sèries 1000 i 1100
Comiat 211
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re: Comiat 211
Tots Movem Barcelona.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
Per allà ens veurem. Als qui no conec, presenteu-vos, em coneixereu per ser el més friqui de tots.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Aquesta tarda he anat a buscar el bitllet. Ens veiem diumenge, si no passa res....
Per cert, al missatge inicial es parla de que durant la parada a Martorell es visitarà el "Museu del Vapor".... Què és exactament?
Per cert, al missatge inicial es parla de que durant la parada a Martorell es visitarà el "Museu del Vapor".... Què és exactament?
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Jo he anat aquesta tarda a comprar el billet. Molt maco per cert.
Fins demà a qui hi vagi, jo aniré amb sandalies, segur que em reconeixeu.
Fins demà a qui hi vagi, jo aniré amb sandalies, segur que em reconeixeu.
El metro de Barcelona amb motoristes!
No és diumenge?
- Lluita1714
- N9
Sí, era diumenge, bé, a tot arreu diu diumenge, de fet vist el que ha dit Miquel m'he posat nerviós pensant que potser m'equivocava, era avui, i feia tard. Bé, en realitat si surto ara vaig bé de temps, arribaria amb 24 hores d'antelació. XDmetring wrote:No és diumenge?
De fet aquesta tarda encara vendran bitllets!PDF dels horaris wrote:Cit200901BV Creació i anunci de trens AAFB 22/03/2009
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Lluita1714 wrote:Sí, era diumenge, bé, a tot arreu diu diumenge, de fet vist el que ha dit Miquel m'he posat nerviós pensant que potser m'equivocava, era avui, i feia tard. Bé, en realitat si surto ara vaig bé de temps, arribaria amb 24 hores d'antelació. XDmetring wrote:No és diumenge?De fet aquesta tarda encara vendran bitllets!PDF dels horaris wrote:Cit200901BV Creació i anunci de trens AAFB 22/03/2009
Ai cert, cert, m'hi he oblidat de posar "passat" (volia posar demà passat).metring wrote:No és diumenge?
Fico dades del viatge, ja que,com dieu, encara hi ha temps per comprar els bitllets commemoratius!
Sortida de Barcelona-Pl.Espanya a les 9 del matí.
Arribada a Olesa a les 10:03 i estada fins a les 12:40.
Sortida d'Olesa a les 12:40 i arribada a Barcelona-Pl.Espanya a les 13:41.
El viatge es farà amb la unitat 211.06
Preu del bitllet: 10 euros per els adults, 3 euros per els adolescents.
Venta de bitllets a la Soci.
- Lluita1714
- N9
o.O, no arribarà a Monistrol? quina llàstima!tren250 wrote:Fico dades del viatge, ja que,com dieu, encara hi ha temps per comprar els bitllets commemoratius!
No entenc, segons els horaris passarà per les 11:01 i continuarà a monistrol després d'una parada d'una hora a Martorell-Enllaç
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Són les informacións que jo tinc: Del butlletí de la Soci i d'altra gent que he anat preguntant, per això quan parlàveu de Monistrol .
Ara, que hagin pogut canviar les dades del viatge, possiblement, hi ha gent molt més informada que jo sobre aquest tema .
Ara, que hagin pogut canviar les dades del viatge, possiblement, hi ha gent molt més informada que jo sobre aquest tema .
- Lluita1714
- N9
Bé, tant fa, l'important és poder dir adéu a aquestes unitats, i espero que abans que desballestar-les, avisin!.tren250 wrote:Són les informacións que jo tinc: Del butlletí de la Soci i d'altra gent que he anat preguntant, per això quan parlàveu de Monistrol .
I que per fi poguem veure almenys alguna unitat recent de FGC preservada, cosa que ara mateix amb els MAN no passa, i almenys conservin una unitat .
A la primera pàgina del fil, hi ha un arxiu on posa els horaris, allà hi posa que surt a les 09:15, i arriba a Espanya a les 13:10.
-
- N10
Cal comentar que FGV ha preservat de cara al futur museu del transport valencià (perdoneu: ) un dels dos MANs ex-FGC que circulaven per l'Alacant-Dénia.
tren250 wrote:I que per fi poguem veure almenys alguna unitat recent de FGC preservada, cosa que ara mateix amb els MAN no passa, i almenys conservin una unitat .
- Lluita1714
- N9
I dos, jo demanaria dos, una de dos cotxes i altra de trestren250 wrote:I que per fi poguem veure almenys alguna unitat recent de FGC preservada, cosa que ara mateix amb els MAN no passa, i almenys conservin una unitat .
-
- N10
Preservar una unitat 211 de dos cotxes és imprescindible; és el primer tren modern que va circular per Catalans, reflex d'una etapa molt interessant de reconversió d'un carrilet moribund cap a un servei de rodalies prou eficaç.
D'igual forma caldrà preservar una 213 quan desapareguin, per ser el reflex del primer tren de via mètrica amb ample de caixa internacional.
D'igual forma caldrà preservar una 213 quan desapareguin, per ser el reflex del primer tren de via mètrica amb ample de caixa internacional.
-
- N10
POdríem allargar el recorregut fins a Monistrol-Vila?
- Lluita1714
- N9
Dubto molt que ara... canviar les planificacions del trafic tan tard... bé tu sabràs més que jo al respecte però m'extranya que estiguin a temps. D'altra banda, si la 213 va passar amb prou feines i poc a poc pel pont del centenari, no crec que es pugui.liniadelRipollés wrote:POdríem allargar el recorregut fins a Monistrol-Vila?
D'altra banda, ja m'agrada així, la 211 pel camí que ha fet sempre, tot i que Igualada també hagués tingut la seva part curiosa no és l'original.
Ostres quina ''putada'' hi hauria anat, llàstima que estic plè d'exàmens
Bueno, que us ho passeu molt bé.
Salut!!!
Bueno, que us ho passeu molt bé.
Salut!!!
El metro de Barcelona amb conductors!!!!
Visita--- http://www.livestream.com/metropolitantelevision i http://www.worldtv.com/metropolitan_television
Visita--- http://www.livestream.com/metropolitantelevision i http://www.worldtv.com/metropolitan_television