Fil permanent: bitllets de transport

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
metring
Administrador

Re: Fil permanent: bitllets de transport

Post by metring »

pol wrote:Per a ona va circular?, per que el trambaix ja estava fet?
Aquí tens informació: http://transport.cat/viewtopic.php?f=23&t=8566
pol
N7
N7

Post by pol »

metring wrote:
Gràcies
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

D'aquelles proves vaig ser el viatger número 1 amb el primer bitllet venut al públic, tot i que a mi els trams moderns no m'han acabat mai de fer el pes complet, si bé en determinades zones acompleixen una bona funció.
pol wrote:
metring wrote:
Gràcies
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
automotorserie 436
N7
N7

billete metro antiguo

Post by automotorserie 436 »

No puedo dar fecha de este billete
metro billete.jpg
metro billete.jpg (56.84 KiB) Viewed 6482 times
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
iluro
N5
N5

Post by iluro »

automotorserie 436 wrote:No puedo dar fecha de este billete
metro billete.jpg
Es de començaments dels 80, aquest bitllet el venien els festius que feien circular el 100 restaurat. Jo tinc un com aquest, quan ho trobi :oops: podré donar una data mes exacta.
tren250

Post by tren250 »

Al ser bitllets de transport no sé si inclou horaris :? . En tot cas fico un de la British Rail dels anys 80:
scottrail.jpg
scottrail.jpg (71.27 KiB) Viewed 5917 times
PD: Edito perquè no em sortia la direcció de la fotografia.
automotorserie 436
N7
N7

billete metro años 80

Post by automotorserie 436 »

En el documento veréis tres billetes de metro de los años 80, el de arriba y el de abajo a la derecha era cuando había taquilleros despachando billetes.
El billete cuadrado de la izquierda fue de los primeros billetes expedidos con máquina en el metro de Barcelona, del año 87 como podéis observar.
:D :plas
billetes metro.jpg
billetes metro.jpg (99.77 KiB) Viewed 6196 times
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
Lluita1714
N9
N9

Re: "Si no valides, no funciona"

Post by Lluita1714 »

Jo es que fa temps que no agafo el tram, i disculpeu la meva ignorància, però, quins bitllets son aquests de T-2, T-3, T-4 i T-5?
Fa molts anys si no m'equivoco si que estava la T2, però ara és la T10
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
metring
Administrador

Post by metring »

Lluita1714 wrote:Jo es que fa temps que no agafo el tram, i disculpeu la meva ignorància, però, quins bitllets son aquests de T-2, T-3, T-4 i T-5?
No, no són bitllets, sino línies del Tram.
El LLOP
N9
N9

Post by El LLOP »

metring wrote:
Lluita1714 wrote:Jo es que fa temps que no agafo el tram, i disculpeu la meva ignorància, però, quins bitllets son aquests de T-2, T-3, T-4 i T-5?
No, no són bitllets, sino línies del Tram.
Sí, però tots aquests bitllets van exisitir.

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Last edited by El LLOP on Saturday 21/03/2009 10:24, edited 1 time in total.
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

Aleshores no entenc perquè surten com a bitllets, i ATM

Percert, algú sap on es poden aconseguir els nous model de targeta d'ATM? A FGC encara perduren els antics, segur que tenen moltes bobines per gastar.
Imatge de les targetes que hi han al PDF
Imatge de les targetes que hi han al PDF
TR.jpg (21.73 KiB) Viewed 6294 times
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
oriolp13
N9
N9

Post by oriolp13 »

Lluita1714 wrote:Aleshores no entenc perquè surten com a bitllets, i ATM

Percert, algú sap on es poden aconseguir els nous model de targeta d'ATM? A FGC encara perduren els antics, segur que tenen moltes bobines per gastar.
TR.jpg
A la majoria d'estacions de metro ja hi ha el nou model, i als centres d'atenció al client.
Per altra banda, nosé si vaig errat, però pot ser que aquestes T-2/3/4/5 no són targetes tipus T-Dia però per 2, 3, 4, 5; és a dir, la T-2 nombre de desplaçaments il.limitats durant dos dies¿?

M'autoedito. Defet encara existeixen, però amb un disseny diferent al de l'ATM: http://www.tmb.cat/ca_ES/barcelona/mout ... 2_dies.jsp
Salutacions,

Oriol
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

oriolp13 wrote:
Lluita1714 wrote:Aleshores no entenc perquè surten com a bitllets, i ATM

TR.jpg
A la majoria d'estacions de metro ja hi ha el nou model, i als centres d'atenció al client.
Per altra banda, nosé si vaig errat, però pot ser que aquestes T-2/3/4/5 no són targetes tipus T-Dia però per 2, 3, 4, 5; és a dir, la T-2 nombre de desplaçaments il.limitats durant dos dies¿?

M'autoedito. Defet encara existeixen, però amb un disseny diferent al de l'ATM: http://www.tmb.cat/ca_ES/barcelona/mout ... 2_dies.jsp
No, no les T2/3/4/5 dies ja durten al PDF, la segona pàgina, al costat, però apart, es tracta d'una altra targeta diferent,
Ja sabia que existien abans, de fet en tinc unes quantes a casa, especialment T-2 (actual T10) del 96, que portaven imatges antigues en vermell, o les T2 dels 125 anys de tramvia, o el C1 de la Línia Catalans de la mateixa època, però, actualment, no existeixen, i m'extranya, les que estan, estan apart i son les T2DIES, T3DIES, etc.
Miquel
Administrador

Post by Miquel »

Coi les targetes antigues, quins records, curios que les targetes dugin el logo de Transports de Barcelona i Ferrocarril Metropolità de Barcelona per separat, havent-hi ja TMB.
El metro de Barcelona amb motoristes!
EUKibo
N9
N9

Post by EUKibo »

la T2 s'ha arribat a emetre a comerços.

Suposo que la T2 T3 T4 T5 son targetes de caire especial i aïllat que les validadores estan programades per acceptar però no es troben a la venta.
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

Les T2, T3, T4 i T5 que diu el PDF són les T-2 Dies, 3 Dies, 4 Dies i 5 Dies. Les que hi ha al costat, són les targes Barcelona Card, diferents de les anteriors. Que al tríptic tinguin disseny ATM és una cagada de qui ha fet aquest tríptic.
liniadelRipollés
N10
N10

He aconseguit 400 bitllets edmonson francesos de mostra. M'han agradat aquests trajectes:
Attachments
NordCatalans014.jpg
NordCatalans014.jpg (18.19 KiB) Viewed 6149 times
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
liniadelRipollés
N10
N10

La Vallesana, un bitllet per cada dia de l'any!
Attachments
Vallesana015.jpg
Vallesana015.jpg (57.18 KiB) Viewed 6146 times
pol
N7
N7

Post by pol »

EUKibo wrote:la T2 s'ha arribat a emetre a comerços.
La T10 no es pot comprar també en comerços? aquí a la Vila Olímpica hi ha un quiosc que encara te el cartellet: es venen T-2.
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

victorcasta wrote:Les T2, T3, T4 i T5 que diu el PDF són les T-2 Dies, 3 Dies, 4 Dies i 5 Dies. Les que hi ha al costat, són les targes Barcelona Card, diferents de les anteriors. Que al tríptic tinguin disseny ATM és una cagada de qui ha fet aquest tríptic.
Gràcies per l'aclaració.
pol wrote:
EUKibo wrote:la T2 s'ha arribat a emetre a comerços.
La T10 no es pot comprar també en comerços? aquí a la Vila Olímpica hi ha un quiosc que encara te el cartellet: es venen T-2.
Sí, a Cornellà i a Poble Sec n'he vist més d'un cartell d'aquests vermell (o rosa, destenyit pels anys) I també hi venen T10 pretallada.
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”