Vehicles històrics, avui
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Vehicles històrics, avui
Vehicles històrics, avui.
Hi han trens, cotxes, autobusos arreu de catalunya, de propietaris privats o públics que no funcionen, no fan res amb ells i resten en un estat deplorable, o d'altres ben conservats, aqui van les fotos d'una granota (o perico? no els diferencio)
Hi han trens, cotxes, autobusos arreu de catalunya, de propietaris privats o públics que no funcionen, no fan res amb ells i resten en un estat deplorable, o d'altres ben conservats, aqui van les fotos d'una granota (o perico? no els diferencio)
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Vehicles històrics, avui
I on és això?
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Vehicles històrics, avui
Disculpa, m'he deixat d'explicar detalls.victorcasta wrote:I on és això?
Al pàrquing de l'EPC, Mollet del Vallès.
L'interior fa olor a pixum, malhauradament, com s'aprecia a les imatges han graffitejat tot un costat, el d'una andana de formigó que han fet. Va ser el que estava a l'exposició dels 25 anys al Palau Robert, em sembla. Les portes estaven obertes, era juny del 2008, i les fulles caigudes de la tardor anterior persistien allà dins, amb la pixum i les pintades de vàndals i delinqüents.
No sé si encara hi es, segur que sí.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Re: Vehicles històrics, avui
Tramvia Montgat-Tiana al 2007
(Feu click per veure en gran)
Suposo que a dia d'avui deu seguir igual, o potser més grafitejat.
(Feu click per veure en gran)
Suposo que a dia d'avui deu seguir igual, o potser més grafitejat.
Instagram: Ferrocarril | Aviació
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Vehicles històrics, avui
Hola Lluita1714
Aquest cotxe és un remolc 800 de les granotes de FCC ó FGC. No és el que va estar al Palau Robert, aquell era un perico, en concret el 620.
Aquest remolc podria, molt bé esser el nº 805, però no n'estic segur del tot. Potser algú del Fòrum ens ho pot aclarir del tot. Salut
Aquest cotxe és un remolc 800 de les granotes de FCC ó FGC. No és el que va estar al Palau Robert, aquell era un perico, en concret el 620.
Aquest remolc podria, molt bé esser el nº 805, però no n'estic segur del tot. Potser algú del Fòrum ens ho pot aclarir del tot. Salut
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Vehicles històrics, avui
Moltes gràcies. Solen tenir la numeració en algun lloc? és que li tinc més fotos des d'altres angles i es possible que es vegi.122-042-132 wrote:Hola Lluita1714
Aquest cotxe és un remolc 800 de les granotes de FCC ó FGC. No és el que va estar al Palau Robert, aquell era un perico, en concret el 620.
Aquest remolc podria, molt bé esser el nº 805, però no n'estic segur del tot. Potser algú del Fòrum ens ho pot aclarir del tot. Salut
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Re: Vehicles històrics, avui
Aquest cotxe segueix allà, segons tenia entes servia als mossos per fer pràctiques de posibles problemes als trens.
Re: Vehicles històrics, avui
Hola Lluita 1714
Per poder diferenciar un perico d'una granota, basicament, els pericos tenian cuatre portes per banda i las granostas 2, els pericos tenian un sol foco petit central, las granotas dos grans focos per sobre de la carroceria d'aqui el seu sobrenom, a part de moltes altres. Espero haber-te ajudat per diferenciar un de l'altre
Per poder diferenciar un perico d'una granota, basicament, els pericos tenian cuatre portes per banda i las granostas 2, els pericos tenian un sol foco petit central, las granotas dos grans focos per sobre de la carroceria d'aqui el seu sobrenom, a part de moltes altres. Espero haber-te ajudat per diferenciar un de l'altre
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Vehicles històrics, avui
Gràcies per la informació, encara que no entenc, que aquest no té els focus de granotes però si les portes, bé, em fio més de les portes Gràcies.BRILL 18 wrote:Hola Lluita 1714
Per poder diferenciar un perico d'una granota, basicament, els pericos tenian cuatre portes per banda i las granostas 2, els pericos tenian un sol foco petit central, las granotas dos grans focos per sobre de la carroceria d'aqui el seu sobrenom, a part de moltes altres. Espero haber-te ajudat per diferenciar un de l'altre
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Re: Vehicles històrics, avui
Aquest no te el foco per que es tun remolc, i per tant no duien focos, en aquest cas las portes es el mes significatiu, jo diea lo del focos en lineas generalsLluita1714 wrote:Gràcies per la informació, encara que no entenc, que aquest no té els focus de granotes però si les portes, bé, em fio més de les portes Gràcies.BRILL 18 wrote:Hola Lluita 1714
Per poder diferenciar un perico d'una granota, basicament, els pericos tenian cuatre portes per banda i las granostas 2, els pericos tenian un sol foco petit central, las granotas dos grans focos per sobre de la carroceria d'aqui el seu sobrenom, a part de moltes altres. Espero haber-te ajudat per diferenciar un de l'altre
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Vehicles històrics, avui
Si, és cert, ara que hi penso, no té cabina :pBRILL 18 wrote:Aquest no te el foco per que es tun remolc, i per tant no duien focos, en aquest cas las portes es el mes significatiu, jo diea lo del focos en lineas generalsLluita1714 wrote:Gràcies per la informació, encara que no entenc, que aquest no té els focus de granotes però si les portes, bé, em fio més de les portes Gràcies.BRILL 18 wrote:Hola Lluita 1714
Per poder diferenciar un perico d'una granota, basicament, els pericos tenian cuatre portes per banda i las granostas 2, els pericos tenian un sol foco petit central, las granotas dos grans focos per sobre de la carroceria d'aqui el seu sobrenom, a part de moltes altres. Espero haber-te ajudat per diferenciar un de l'altre
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Vehicles històrics, avui
Bon dia Lluita1714
T'adjunto una foto on surt la posició de la numeració dels cotxes; en els nostre cas, no en porta al tester, perque és un remolc. Sí no en hi ha a fora de numeració (potser li han tret), porten una plaqueta als extrems interiors, més o menys a l'alçada de la porta de intrcomunicació entre cotxes. Salut
T'adjunto una foto on surt la posició de la numeració dels cotxes; en els nostre cas, no en porta al tester, perque és un remolc. Sí no en hi ha a fora de numeració (potser li han tret), porten una plaqueta als extrems interiors, més o menys a l'alçada de la porta de intrcomunicació entre cotxes. Salut
- Attachments
-
- Composició de granotes a Les Planes
- scan0012.jpg (90.04 KiB) Viewed 15460 times
Re: Vehicles històrics, avui
El remolc de granota que hi ha a Parets del Vallès era la composició que, fins el ¿2003? va ser composició de reserva de la línia Sarrià-Reina Elisenda. Els seus cotxes remlc cabina i motor formen un tren taller de la línia del Vallès. La foto de la pàgina trenscat:
http://www.trenscat.com/metrovalles/ima ... 200189.jpg
http://www.trenscat.com/metrovalles/ima ... 200189.jpg
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Vehicles històrics, avui
I què es fa en aquest taller? si es pot saber, clar. Merci
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Re: Vehicles històrics, avui
Dons el que es sol fer amb els trens taller, reparacions en linea, etc etc, per exemple, quan l'accident a Las Planas, va sortir per intervenir en la retirada dels trens accidentats,Lluita1714 wrote:I què es fa en aquest taller? si es pot saber, clar. Merci
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re: Vehicles històrics, avui
Quan de temps sense veure un granota amb la pala llevaneus !!!!
122-042-132 wrote:Bon dia Lluita1714
T'adjunto una foto on surt la posició de la numeració dels cotxes; en els nostre cas, no en porta al tester, perque és un remolc. Sí no en hi ha a fora de numeració (potser li han tret), porten una plaqueta als extrems interiors, més o menys a l'alçada de la porta de intrcomunicació entre cotxes. Salut
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Vehicles històrics, avui
Interessant tasca, que demostra que encara avui, ben mantingudes i degudament reformades podrien donar un bon servei, i que FGC, si necessita renovar material per ampliar la oferta, serà perquè vol.BRILL 18 wrote:Dons el que es sol fer amb els trens taller, reparacions en linea, etc etc, per exemple, quan l'accident a Las Planas, va sortir per intervenir en la retirada dels trens accidentats,Lluita1714 wrote:I què es fa en aquest taller? si es pot saber, clar. Merci
Sí que és curios veure un tren així amb una llevaneus, veig que són utensilis "de quita i pon", les 111, 112 o 213 tenen cap utensili així?
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Re: Vehicles històrics, avui
Efectivament si no fos per que tres del tren taller i el historic la resta son a Cuba, a banda de que el nivell de confort seguretat etc etc ja es una miqueta obsolet, per exemple no tenen aire acondicionat, tecnologia anys 40 etc etcLluita1714 wrote:Interessant tasca, que demostra que encara avui, ben mantingudes i degudament reformades podrien donar un bon servei, i que FGC, si necessita renovar material per ampliar la oferta, serà perquè vol.BRILL 18 wrote:Dons el que es sol fer amb els trens taller, reparacions en linea, etc etc, per exemple, quan l'accident a Las Planas, va sortir per intervenir en la retirada dels trens accidentats,Lluita1714 wrote:I què es fa en aquest taller? si es pot saber, clar. Merci
Sí que és curios veure un tren així amb una llevaneus, veig que són utensilis "de quita i pon", les 111, 112 o 213 tenen cap utensili així?
Re: Vehicles històrics, avui
I, perquè són a Cuba?Efectivament si no fos per que tres del tren taller i el historic la resta son a Cuba, a banda de que el nivell de confort seguretat etc etc ja es una miqueta obsolet, per exemple no tenen aire acondicionat, tecnologia anys 40 etc etc
http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.
Re: Vehicles històrics, avui
Dons perque en el moment de la seva retirada, es van ofrerir al gobern de Cuba per "modernitzar" el material de la lina de Casablanca a Hersey que es de caracteristiques semblant, de fet el material que circulaba i encara hi fa son BRILL molt semblants als de Ferrocarrils de Catalunya, i el govern cuba les va comprarMetroBCN wrote:I, perquè són a Cuba?Efectivament si no fos per que tres del tren taller i el historic la resta son a Cuba, a banda de que el nivell de confort seguretat etc etc ja es una miqueta obsolet, per exemple no tenen aire acondicionat, tecnologia anys 40 etc etc