Seguiment obres St.Gervasi/Pl.Molina
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Re: Seguiment obres St.Gervasi/Pl.Molina
han aparegut cartells pel veinat que diuen que a causa de les obres de la Línia 9 s'hauran de moure de lloc uns contenidors d'escombraries
ES PELIGROSO ASOMARSE
Re: Seguiment obres St.Gervasi/Pl.Molina
Hi ha avís oficial a DPTOP?Mortadel·lo wrote:han aparegut cartells pel veinat que diuen que a causa de les obres de la Línia 9 s'hauran de moure de lloc uns contenidors d'escombraries
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Seguiment obres St.Gervasi/Pl.Molina
Déu meu! quina desgràcia, on podran llençar els seus cervells que no funcionen?Mortadel·lo wrote:han aparegut cartells pel veinat que diuen que a causa de les obres de la Línia 9 s'hauran de moure de lloc uns contenidors d'escombraries
Però... ai carai!, que aquesta gent no ha pensat que si a ells s'els allunyen les escombraries a d'altres s'els apropa?, com a mínim... perquè s'ha de ser egoista eh?
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Re: Seguiment obres St.Gervasi/Pl.Molina
El qué em faltava per llegir .
Si ha Barcelona, a cada cantonada hi ha un contenidor!
Si ha Barcelona, a cada cantonada hi ha un contenidor!
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Nova fase
Segons rètols penjats a cada porta de la Pl. Molina i voltants, les obres entren en una fase nova des de la setmana passada (tot i que, efectivament, encara no han començat). La Via Augusta passarà a tenir dos carrils de circulació per sentit i una mitjana de separació provisional, cosa que impedirà el gir a l'esquerra des del carrer Alfons XII i significarà la supressió del semàfor per a vianants a la mateixa cantonada, quedant només els de Balmes i Brusi.
Ara, d'acabar al març, com havia dit el cap d'obres a un comerciant de la zona que m'ho va dir, res de res...
Ara, d'acabar al març, com havia dit el cap d'obres a un comerciant de la zona que m'ho va dir, res de res...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Re: Seguiment obres St.Gervasi/Pl.Molina
em referia a cartells penjats per GISA o qui sigui, no que ningú protesti!
ES PELIGROSO ASOMARSE
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Seguiment obres St.Gervasi/Pl.Molina
Ah, renoi, quina importància li dona Gisa a coses així.
D'altra banda, o canvien el sentit d'un parell de carrers per desviar una mica el trafic o St. Gervasi acabarà gris dels embussos i contaminacions.
D'altra banda, o canvien el sentit d'un parell de carrers per desviar una mica el trafic o St. Gervasi acabarà gris dels embussos i contaminacions.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Trànsit
Quins carrers? Brusi? St. Elies? Alfons XII?Lluita1714 wrote:D'altra banda, o canvien el sentit d'un parell de carrers per desviar una mica el trafic o St. Gervasi acabarà gris dels embussos i contaminacions.
El problema del trànsit a la zona no són les obres, sinó l'ús desmesurat del cotxe privat. No sé què espera l'Ajuntament per a començar a introduir el peatge urbà.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Trànsit
Per facilitar el tràfic, en comptes de fer carrers bidireccionals, fer dos o tres en cada sentit, de manera que es puguin passar pel costat i descongestionar més.Guigui wrote:Quins carrers? Brusi? St. Elies? Alfons XII?Lluita1714 wrote:D'altra banda, o canvien el sentit d'un parell de carrers per desviar una mica el trafic o St. Gervasi acabarà gris dels embussos i contaminacions.
El problema del trànsit a la zona no són les obres, sinó l'ús desmesurat del cotxe privat. No sé què espera l'Ajuntament per a començar a introduir el peatge urbà.
Sóc partidari d'Aribau, Muntaner, Santaló i Amigó, i tenir tot ben senyalat per tal de que els que puguin agafin General Mitre.
Però jo no sóc partidari de mesures tan extremes. Volem cobrar per tal d'entrar a la ciutat? Aleshores assegurem als ciutadans una xarxa d'autobusos i metro endreçada amb un bon servei, amés de oferir pàrquings a les entrades de la ciutat, per tal de que no embussin les afores cercant aparcament.
No és normal que encara no s'hagi aplicat el reendreçament de línies d'autobús que tants anys porto sentint, tampoc és normal el serveu que hi han a les principals estacions a Barcelona de trens amb origen i destinació llunyans, es a dir, Renfe; Sants, Pg. de Gràcia i EdF, Si volem cobrar per passar més enllà de la diagonal procurem passar el tramvia i rodalies i tot el que es pugui fer per la diagonal! procurem fer línies de Tram també si cal a Gran Via de les Corts Catalanes, i si al final no n'hi ha, de tràfic, aprofitar per fer-lo passar per Les Rambles i allà on es pugui. El que no es pot fer es imitar altres ciutats europees quan no arribem ni a la sola de sa sabata en materia de transport públic, és a dir;
Necessitem tot això per fer peatges urbans;
·Traspassar Rodalies
·Arreglar el servei
·Oferir serveis competitius en velocitat punta a FGC
·Ampliar la xarxa de tranvies
·Refer la xarxa d'autobús
·Abaratir el transport públic de manera que surti més a compte anar en aquests serveis que pagant peatge
·Crear pàrquings a les entrades del peatge urbà
·Ampliar freqüències dels serveis amb més mancances; Rodalies, tramvies i autobusos.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Zona no afectada
Tots aquests carrers, amb prou feines queden afectats per les obres a Pl. Molina.Lluita1714 wrote:Sóc partidari d'Aribau, Muntaner, Santaló i Amigó, i tenir tot ben senyalat per tal de que els que puguin agafin General Mitre.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Zona no afectada
Sí però la Via Augusta, com a gran eix, la gent no el fa servir per proximitat, sinó per fer trajectes com per exemple Sarrià-Glòries, que realment només es una via de pas. El trafic que puguin provocar els cotxes que tenen origen o destinació aprop de la zona afectada, són pocs comparats amb la resta.Guigui wrote:Tots aquests carrers, amb prou feines queden afectats per les obres a Pl. Molina.Lluita1714 wrote:Sóc partidari d'Aribau, Muntaner, Santaló i Amigó, i tenir tot ben senyalat per tal de que els que puguin agafin General Mitre.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Força avançat
Avui he passat per la Pl. Molina, i les obres es veuen força avançades. Ja està pràcticament acabada la boca que durà a la L6 i la L7 sentit Pl. Catalunya, i sembla que l'edicle quedarà exclusivament per a l'ascensor, ja que el forat de l'escala ha quedat tapat amb formigó.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Re: Seguiment obres St.Gervasi/Pl.Molina
al passadís entre la boca nova i L7 direcció barcelona encara li queden uns dies pel que sembla, està gairebé tot acabat però li falten uns "retoquets"
ES PELIGROSO ASOMARSE
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Sant Gervasi/Plaça Molina
Com no trobo exactament el fil on se'n parlava obro aquest nou fil per dir que dilluns s'obre el nou vestíbul comú de les estacions de Sant Gervasi i Plaça Molina, l'he pogut veure des de fora i té força bona pinta.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Seguiment obres St.Gervasi/Pl.Molina
http://www.fgc.cat/cat/avisos.asp
Nou vestíbul comú de les estacions de Sant Gervasi i Pl. Molina
Barcelona, 7 de maig de 2009
El dia 11 de maig entra en funcionament el nou vestíbul comú de les estacions de Sant Gervasi i Pl. Molina.
Connexió entre les línies d’FGC
El nou vestíbul connecta directament la línia L7 (Av. Tibidabo) amb la resta de línies d’FGC: L6 (Reina Elisenda), S5 (Sant Cugat - Rubí) i S55 (U. Autònoma).
Tots els accessos d’ambdues estacions estan adaptats per a persones amb mobilitat reduïda.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Re: Seguiment obres St.Gervasi/Pl.Molina
Per fi!!!!!!!!!!!!! Deu ser per celebrar Sant Ponç. De pas, podrien posar paradetes de mel i herbes pel passadís per la inauguració
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Re: Seguiment obres St.Gervasi/Pl.Molina
o jo anava molt adormit o aquest matí NO estava obert encara
ES PELIGROSO ASOMARSE
Re: Seguiment obres St.Gervasi/Pl.Molina
Doncs potsr l'obren més tard:
http://www.lamalla.cat/infolocal/barcel ... ?id=262181
Entra en servei el vestíbul comú d'FGC de plaça Molina i Sant Gervasi
Aquest espai disposa d'una superfície de més de 800 metres quadrats i tres plantes
LAMALLA.CAT
El Departament de Política Territorial i Obres Públiques ha posat en funcionament, aquest dilluns, el nou vestíbul comú de les estacions de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) de plaça Molina i Sant Gervasi, que permetrà millorar les connexions entre diferents línies de ferrocarril en aquest punt. D'aquesta manera s'allibera la banda nord de la plaça Molina, fins ara ocupada per necessitats de l'obra. Ara les obres es concentren en el perllongament de les andanes de l'estació de Sant Gervasi, que comporten la reducció d'un carril de circulació a la Via Augusta en aquest punt.
Aquest dilluns ha entrat en funcionament el nou vestíbul comú d'FGC que comunica les estacions de plaça Molina i Sant Gervasi, que fins ara disposaven d'accessos independents no connectats, tot i situar-se a tocar. Així, el vestíbul provisional que es va habilitar a la Via Augusta a prop del carrer de Balmes durant l'execució d'aquestes obres deixa de ser operatiu.
Amb el nou vestíbul comú es faciliten els intercanvis entre les diferents línies d'FGC que donen servei a les dues estacions, ja que les persones usuàries podran accedir tant a les línies de Reina Elisenda (L6), Sant Cugat - Rubí (S5), Universitat Autònoma (S55) i Tibidabo (L7) des de tots els accessos, així com fer els transbordaments sense haver de sortir a l'exterior.
El nou vestíbul ara en servei s'ha construït sota l'edicle existent de l'estació de Sant Gervasi, que s'ha remodelat per tal de modernitzar les instal·lacions, instal·lar-hi un nou ascensor que connecta amb el carrer i adequar-lo a les noves necessitats. El vestíbul comú disposa d'una superfície de més de 800 metres quadrats i tres plantes, i compta amb tres ascensors més per connectar amb les andanes i escales fixes i mecàniques.
El nou vestíbul comú forma part del projecte d'interconnexió i remodelació de les dues estacions d'FGC de plaça Molina i Sant Gervasi per a millorar la mobilitat, l'accessibilitat i la intermodalitat entre elles. El projecte compta amb una inversió de 10 milions d'euros.
Obres en marxa
Les obres continuen i se centren en el perllongament de les andanes de l'estació de Sant Gervasi fins a una longitud útil de 80 metres, la qual cosa permetrà donar cabuda a trens amb més capacitat, per donar una resposta adequada a l'increment de demanda d'usuaris registrat darrerament en aquesta línia.
Precisament, aquestes obres comporten la reducció de cinc a quatre carrils en el tram de la Via Augusta entre el carrer de Brusi i el carrer de Balmes fins a la tardor. A més, a partir del proper cap de setmana quedarà ocupat un espai de la vorera a l'entorn de l'accés provisional, entre la Gran Via i el carrer de Balmes, per necessitats de les obres.
http://www.lamalla.cat/infolocal/barcel ... ?id=262181
Entra en servei el vestíbul comú d'FGC de plaça Molina i Sant Gervasi
Aquest espai disposa d'una superfície de més de 800 metres quadrats i tres plantes
LAMALLA.CAT
El Departament de Política Territorial i Obres Públiques ha posat en funcionament, aquest dilluns, el nou vestíbul comú de les estacions de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) de plaça Molina i Sant Gervasi, que permetrà millorar les connexions entre diferents línies de ferrocarril en aquest punt. D'aquesta manera s'allibera la banda nord de la plaça Molina, fins ara ocupada per necessitats de l'obra. Ara les obres es concentren en el perllongament de les andanes de l'estació de Sant Gervasi, que comporten la reducció d'un carril de circulació a la Via Augusta en aquest punt.
Aquest dilluns ha entrat en funcionament el nou vestíbul comú d'FGC que comunica les estacions de plaça Molina i Sant Gervasi, que fins ara disposaven d'accessos independents no connectats, tot i situar-se a tocar. Així, el vestíbul provisional que es va habilitar a la Via Augusta a prop del carrer de Balmes durant l'execució d'aquestes obres deixa de ser operatiu.
Amb el nou vestíbul comú es faciliten els intercanvis entre les diferents línies d'FGC que donen servei a les dues estacions, ja que les persones usuàries podran accedir tant a les línies de Reina Elisenda (L6), Sant Cugat - Rubí (S5), Universitat Autònoma (S55) i Tibidabo (L7) des de tots els accessos, així com fer els transbordaments sense haver de sortir a l'exterior.
El nou vestíbul ara en servei s'ha construït sota l'edicle existent de l'estació de Sant Gervasi, que s'ha remodelat per tal de modernitzar les instal·lacions, instal·lar-hi un nou ascensor que connecta amb el carrer i adequar-lo a les noves necessitats. El vestíbul comú disposa d'una superfície de més de 800 metres quadrats i tres plantes, i compta amb tres ascensors més per connectar amb les andanes i escales fixes i mecàniques.
El nou vestíbul comú forma part del projecte d'interconnexió i remodelació de les dues estacions d'FGC de plaça Molina i Sant Gervasi per a millorar la mobilitat, l'accessibilitat i la intermodalitat entre elles. El projecte compta amb una inversió de 10 milions d'euros.
Obres en marxa
Les obres continuen i se centren en el perllongament de les andanes de l'estació de Sant Gervasi fins a una longitud útil de 80 metres, la qual cosa permetrà donar cabuda a trens amb més capacitat, per donar una resposta adequada a l'increment de demanda d'usuaris registrat darrerament en aquesta línia.
Precisament, aquestes obres comporten la reducció de cinc a quatre carrils en el tram de la Via Augusta entre el carrer de Brusi i el carrer de Balmes fins a la tardor. A més, a partir del proper cap de setmana quedarà ocupat un espai de la vorera a l'entorn de l'accés provisional, entre la Gran Via i el carrer de Balmes, per necessitats de les obres.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Obert
A dos quarts de deu ja ho estava. L'accés provisional al costat mar de Pl. Molina ja estava tancat, cosa que només permetia l'accés per la nova boca a l'andana de la L6 direcció Pl. Catalunya.Mortadel·lo wrote:o jo anava molt adormit o aquest matí NO estava obert encara
L'edicle, finalment ha quedat només per a l'ascensor. La resta, tota envidrada, cosa que permet donar llum natural al primer soterrani.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Re: Seguiment obres St.Gervasi/Pl.Molina
La veritat és que el nou vestíbul comú ha quedat molt bé, a mi m'agrada com l'han deixat. L'únic que segons com pot ser una mica perdedor per molta gent potser per la inèrcia de com estava abans. De fet, ara per baixar a l'andana de la via 1 de Sant Gervasi hi ha dues opcions a través d'escales, cosa que dóna més fluidesa a l'estació i que suposo que s'agrairà un cop entri en funcionament com a únic punt d'intercanvi entre la línia Vallès i la línia de Balmes quan a Gràcia estiguin fent obres (o això és el que se suposa que faran, tot i que no se sap quan). Ara falta prolongar les andanes de Sant Gervasi, que està previst fer-ho direcció Pl.Catalunya.
Al meu bloc teniu una foto del nou accés des de la Pl.Molina http://trenscatbloc.blogspot.com/2009/0 ... rvasi.html
Al meu bloc teniu una foto del nou accés des de la Pl.Molina http://trenscatbloc.blogspot.com/2009/0 ... rvasi.html
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat