Clickair té la seva web en una sèrie de llengües. Doncs al meu cunyat, després de fer una reclamació en portuguès, li han respost (al cap de més d'una setmana, és clar) que no cursen reclamacions que no siguin en català, anglès o castellà.
Quin servei...
Notícies de Clickair
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Pèssima atenció al client
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Lladres!
Segona i última part de la desatenció al client. Resulta que, després de fer-se el suec en e-mails, a sobre contestats al cap de deu dies, hem trucat al seu "telèfon eròtic" (altra denominació no mereix una línia 807), on un animal ens ha tingut més de 20 minuts fent-se el ronsa. Resultat: si us heu equivocat en posar el nom i "el sistema no us deixa corregir-ho" (dubto que fos casualitat) en les dues hores preceptives perquè no us cobrin res, oblideu-vos-en. Surt més barat comprar un bitllet nou.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.