Tant costa fer una T-Bescanvi?

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Post Reply
Mortadel·lo
N9
N9

Tant costa fer una T-Bescanvi?

Post by Mortadel·lo »

ahir vaig agafar un nitbus, i al validar la meva T-50 d'una zona me la refusava com a títol defectuós a les dues validadores, el conductor se la va mirar i va dir "passa passa" sense fer-me la T-bescanvi ni res

aquest matí als FGC les validadores tampoc m'han acceptat la T-50, la noia que hi havia per allà se l'ha mirat, i hem anat a la MAE, quan em pensava que em treuria una T-bescanvi va i em fa un "bitllet gratuït 1 zona" (si algun col·leccionista el vol seu és)

a diagonal he anat a validar a la L5 i obviament seguia sense funcionar la T50 ("banda magnetica no gravada"), i allà no hi havia absolutament ningú, ni AAC ni segurata ni res de res, així que m'he acabat colant :emprenyat

a veure què em passa ara a l'autobús :x

si segueixo a aquest ritme aquesta T50 em durarà tota la vida :D
ES PELIGROSO ASOMARSE
Guigui
Administrador

Abans no hi havia massa problemes

Post by Guigui »

Quan les taquilles de metro eren taquilles de metro, em feien T-Bescanvis sense problemes. Però és cert, una vegada, el conductor d'un bus de TMB em va convidar a colar-me; tanmateix, també recordo vàries vegades que m'hi van expedir T-Bescanvis.

Per sort, ja fa una bona temporadeta que no m'he trobat en el compromís d'haver de fer-ho.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
UT596001
N10
N10

Re: Tant costa fer una T-Bescanvi?

Post by UT596001 »

En general als autobusos, independentment de la companyia, solen passar olímpicament de fer bescanvis, normalment deixan-te passar, però algun cas he vist en què el conductor ha obligat al viatger a adquirir bitllet senzill.

Curiosament, a on menys m'han posat pegues en aquests casos és a RENFE.
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

A mi mai m'han donat T-Bescanvis fora dels autobusos. Un cop estava fent servir una i em va demanar el bitllet un revisor a FGC, i em deia que no era vàlid, que si no existia... Va haver de trucar a no-se-on (segurament a Martorell) i preguntar per adonar-se'n!

Fa cosa de dos anys que no he tornat a tenir-ne, però ara tinc una T-10 que m'està donant problemes ja des que la vaig comprar, i és que té la banda una mica rasgada a cada costat, i certes màquines no me la passen. De moment sempre hi ha una altra que me la accepta, encara que no m'agrada gaire que em "pitin" les barreres. No sé si la acabaré gastant o l'hauré de bescanviar.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Mortadel·lo
N9
N9

Post by Mortadel·lo »

finalment avui m'han fet una T31 :D
ES PELIGROSO ASOMARSE
Post Reply

Return to “Transport en general / Transporte en general”