FMGP ????

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Post Reply
Jordi Freixas

FMGP ????

Post by Jordi Freixas »

Porto una temporadeta completant informació a la Ferropedia sobre el ferrocarril de Catalunya, i porto temps buscant per internet alguna banda per on pugui trobar informació sobre la historia d'aquesta companyia. Però no hi ha manera.

Algú em podria orientar d'alguna manera?
marc
N8
N8

Re: FMGP ????

Post by marc »

Be havent fet el treball de recerca sobre aquest tema, tècnicament aquesta informació no existeix :) , a no ser que vulguis cronologia de fets, ja que llavors misteriosament n'hi ha una de llarguíssima :blah . No se si això és un fet aïllat a FGC de fer desaparèixer la documentació de les empreses que absorbeix??? :boig
De nou al FTC
TBF
N5
N5

Post by TBF »

A part de Internet existeixen altres font d'informació i més fiables, com biblioteques, arxius... :nose
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Em podrieu recomanar algn libre?
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Bé, després d'haver voltat per Granollers aquesta tarda, ampliaré la pregunta que he fet abans sobre "algun llibre":

Algú em pot recomanar editorials, i llibreries a on hi puguis trobar coses més especialitzades en temàtica ferroviaria?
BRILL 18
N7
N7

Post by BRILL 18 »

Jordi Freixas wrote:Bé, després d'haver voltat per Granollers aquesta tarda, ampliaré la pregunta que he fet abans sobre "algun llibre":

Algú em pot recomanar editorials, i llibreries a on hi puguis trobar coses més especialitzades en temàtica ferroviaria?
Et recomano Llibreria Rocafort , a la Gran Via de Barcelona, te molta mes varietat que Palau del Carrer Pelai
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Ok gracies però... a quina alçada es troba de la Gran Via, més o menys?
BRILL 18
N7
N7

Post by BRILL 18 »

Jordi Freixas wrote:Ok gracies però... a quina alçada es troba de la Gran Via, més o menys?
Bon Dia Jordi

Granvia 436 alçada de Rocafort esta a la vorera del canto mar, es a dir a ma esquerra mirant cap a Pça Espanya a mitja alçada entre Rocafort i Entença Ok
metring
Administrador

Post by metring »

Jordi Freixas wrote:Porto una temporadeta completant informació a la Ferropedia sobre el ferrocarril de Catalunya, i porto temps buscant per internet alguna banda per on pugui trobar informació sobre la historia d'aquesta companyia. Però no hi ha manera.

Algú em podria orientar d'alguna manera?
I per què no ho poses a la Wiki d'aquí? :P :D ;)
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

M'estàs dient que hi ha alguna Ferropedia en català?
metring
Administrador

Post by metring »

Home...La Wiki del fòrum...
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

ai carai!... ho acabo de veure ara, estic flipant xD
marc
N8
N8

Post by marc »

Be si vols a el llibre "El cremalera de Núria" d' Agustí Dalmau i Font hi ha una part dedicada a FMGP
De nou al FTC
Post Reply

Return to “Història del transport / Historia del transporte”