FMGP ????
FMGP ????
Porto una temporadeta completant informació a la Ferropedia sobre el ferrocarril de Catalunya, i porto temps buscant per internet alguna banda per on pugui trobar informació sobre la historia d'aquesta companyia. Però no hi ha manera.
Algú em podria orientar d'alguna manera?
Re: FMGP ????
Be havent fet el treball de recerca sobre aquest tema, tècnicament aquesta informació no existeix , a no ser que vulguis cronologia de fets, ja que llavors misteriosament n'hi ha una de llarguíssima . No se si això és un fet aïllat a FGC de fer desaparèixer la documentació de les empreses que absorbeix???
De nou al FTC
A part de Internet existeixen altres font d'informació i més fiables, com biblioteques, arxius...
Bé, després d'haver voltat per Granollers aquesta tarda, ampliaré la pregunta que he fet abans sobre "algun llibre":
Algú em pot recomanar editorials, i llibreries a on hi puguis trobar coses més especialitzades en temàtica ferroviaria?
Algú em pot recomanar editorials, i llibreries a on hi puguis trobar coses més especialitzades en temàtica ferroviaria?
Et recomano Llibreria Rocafort , a la Gran Via de Barcelona, te molta mes varietat que Palau del Carrer PelaiJordi Freixas wrote:Bé, després d'haver voltat per Granollers aquesta tarda, ampliaré la pregunta que he fet abans sobre "algun llibre":
Ok gracies però... a quina alçada es troba de la Gran Via, més o menys?
Bon Dia JordiJordi Freixas wrote:Ok gracies però... a quina alçada es troba de la Gran Via, més o menys?
Granvia 436 alçada de Rocafort esta a la vorera del canto mar, es a dir a ma esquerra mirant cap a Pça Espanya a mitja alçada entre Rocafort i Entença Ok
I per què no ho poses a la Wiki d'aquí?Jordi Freixas wrote:Porto una temporadeta completant informació a la Ferropedia sobre el ferrocarril de Catalunya, i porto temps buscant per internet alguna banda per on pugui trobar informació sobre la historia d'aquesta companyia. Però no hi ha manera.
Home...La Wiki del fòrum...
Be si vols a el llibre "El cremalera de Núria" d' Agustí Dalmau i Font hi ha una part dedicada a FMGP
De nou al FTC