L'ha fet un company del fòrum de Skyscrapercity i ha quedat maquíssim:
El missatge original es aquest:
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... st34893742
Plànol de totes les ATM de Catalunya
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Plànol de totes les ATM de Catalunya
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Unificació
Queda ben clar que, a la llarga, Catalunya no té més remei que convertir-se en una única ATM.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- cristian26
- N7
- Posts: 544
- Joined: Saturday 24/11/2007 20:00
- Location: Granollers
Re: Plànol de totes les ATM de Catalunya
Segueixo sense entendre per què Renfe fa les seves pròpies zones a la seva manera i no respecta el que diu l'ATM, que al cap i a la fi coneix millor les necessitats i mobilitats de l'RMB que no pas la Renfe.
D'altra banda, un mapa molt maco i ben fet
D'altra banda, un mapa molt maco i ben fet
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Zones i tarifes particulars
Perquè Renfe ja tenia un sistema de zones abans de la implantació de la integració tarifària. I, evidentment, Renfe no mira les necessitats dels usuaris, sinó les seves pròpies. Altrament, no s'explicaria per què l'aeroport es troba a la zona 4.cristian26 wrote:Segueixo sense entendre per què Renfe fa les seves pròpies zones a la seva manera i no respecta el que diu l'ATM, que al cap i a la fi coneix millor les necessitats i mobilitats de l'RMB que no pas la Renfe.
El que trobo que confon força el personal són les tarifes particulars de cada operari. Què costa implantar bitllets senzills integrats, com es practica a altres països?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Plànol de totes les ATM de Catalunya
Exemple pràctic:Guigui wrote:Perquè Renfe ja tenia un sistema de zones abans de la implantació de la integració tarifària. I, evidentment, Renfe no mira les necessitats dels usuaris, sinó les seves pròpies. Altrament, no s'explicaria per què l'aeroport es troba a la zona 4.
El que trobo que confon força el personal són les tarifes particulars de cada operari. Què costa implantar bitllets senzills integrats, com es practica a altres països?
Qualsevol estació zona 2 RENFE-Barcelona
Bitllet senzill: 1,50 euros
Amb T-10, el viatge surt a 1,54 euros.
Amb Bonotren, a 1,02 euros.
El mensual monomodal de RENFE surt uns 20 euros més barat que la T-50/30...
Trajectes que no van a Barcelona, exemples:
Sabadell-Manresa (que el fa bastanta gent)
RENFE 4 zones
ATM 5 zones
Bitllet senzill 2,80 euros
Amb T-10, 3,10 euros
Bonotren+T-10 urbà Manresa 2,08+0,62=2,70 euros (0,40 menys que el ATM)
Per tant, la T-10 només compensa si a Sabadell neccesites la TUS, o vas cap a l'autònoma, si no...
Terrassa-Manresa (també el fa un munt de gent)
RENFE 3 zones
ATM 4 zones
Bitllet senzill 2,20 euros
Amb T-10, 2,70 euros
Bonotren+T-10 urbà de Manresa 1,61+0,62=2,23 euros (uns 47 cèntims menys, ídem que a Sabadell: el títol ATM no compensa si no agafes a Terrassa TMESA)
Les comparacions de Manresa les he tingut en compte amb l'autobús urbà, en el cas dels abonaments, per la llunyania de l'estació respecte a gran part de la ciutat
Per tant, jo no sé si realment les zones ATM realment ens beneficien als que vivim fora de l'Àrea Metropolitana, la meva experiència en tenir que pagar sistemàticament 2 zones per a trajectes ridículs per distància em diu que no. Això per no dir quan veig que els que van amb bitllet senzill a la línia N65 per fer Castellar-Sabadell, 7 km, han de pagar el bitllet senzill de 2 zones i no 1. 2,05 euros de l'ala...
Last edited by UT596001 on Friday 10/04/2009 0:16, edited 1 time in total.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Cura
Si no et deixessis ofuscar per les teves fòbies antibarcelonines, veuries que en cap moment faig una lloança del sistema implantat per l'ATM. Per tant, i per a no fer-me repetir allò que ja he dit, et pregaria que rellegissis amb deteniment el meu missatge anterior.
Gràcies
Gràcies
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- automotorserie 436
- N7
- Posts: 557
- Joined: Sunday 17/08/2008 20:47
Re: Unificació
ATC, autoritat del transport català, llegará el día en el que los reinos de taifas desaparezcanGuigui wrote:Queda ben clar que, a la llarga, Catalunya no té més remei que convertir-se en una única ATM.
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Unificació
Bé, caldria separar entre autoritats i sistema tarifari integrat. Crec que les diferents ATM seguiran existint per gestionar els transports de cada zona, però les intencions de la Generalitat és d'integrar tot el transport a Catalunya possiblement amb un autoritat tarifària única.automotorserie 436 wrote:ATC, autoritat del transport català, llegará el día en el que los reinos de taifas desaparezcanGuigui wrote:Queda ben clar que, a la llarga, Catalunya no té més remei que convertir-se en una única ATM.