L'altre dia que vam anar per Sant Pol de Mar, vaig fer una troballa sensacional: una biblioteca, dins l'edifici de l'estació de Renfe!!! Es troba a la part de dalt, pujant unes escales per la part de fora, és petita però ben surtida. Em va deixar parada trobar dues de les meves grans aficions reunides en un sol edifici, impressionant!!!!!!!!!!
Aposto per l'ús d'edificis d'estacions infrautilitzats, per a que comparteixin el seu espai amb equipaments com biblioteques. Coneixeu casos en que es podrien compartir estació amb biblioteca?
Biblioteca friki: dins una estació de tren!!!
- Guigui
- Administrador
Biblioestacions
Sitges (des del meu desconeixement d'on es troba la biblioteca i de l'ús que es dóna a la planta superior de l'edifici de l'estació).metring wrote:Coneixeu casos en que es podrien compartir estació amb biblioteca?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Biblioteca friki: dins una estació de tren!!!
Ja et puc dir que cap de les dues biblioteques no es troben dalt l'estació
Algun cop m'ho he mirat, i no sé si a dalt hi ha habitatges, però és més gran que la de Sant Pol, així que no seria per espai...
Potser, per recuperar (si es pot, perquè tal i com està...), es podria fer biblioteca ben gran a Castellnou de Siana
Algun cop m'ho he mirat, i no sé si a dalt hi ha habitatges, però és més gran que la de Sant Pol, així que no seria per espai...
Potser, per recuperar (si es pot, perquè tal i com està...), es podria fer biblioteca ben gran a Castellnou de Siana
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Antigament, el pis superior de Vallvidrera-Superior dels FGC era la biblioteca dels treballadors d'FGC. Jo hi vaig anar un cop, però em penso que la cosa no va tenir gaire èxit. No sé com està ara.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
A Castellnou la biblioteca en paper, i a Urtx-Alp la biblioteca de llibre digital (què en penseu els bibliotecaris d'això?)
metring wrote:Ja et puc dir que cap de les dues biblioteques no es troben dalt l'estació
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
A Castellnou de Seana no sé si per tenir els hi arriba algun bibliobus...metring wrote:Potser, per recuperar (si es pot, perquè tal i com està...), es podria fer biblioteca ben gran a Castellnou de Siana
liniadelRipollés wrote:A Castellnou la biblioteca en paper, i a Urtx-Alp la biblioteca de llibre digital (què en penseu els bibliotecaris d'això?)
És bromaaaaaaaa!! Doncs fariem cerques al catàleg per trobar-los, alguna cosa fariem igual, segur!