El que jo proposo és, a la L1, eliminar Trinitat Vella i Baró de Viver, i crear-ne una a l'alçada de la línia de rodalia.Trytasa Baldaquino wrote:Els qui proposeu moure l'estació de Trinitat Vella cap a Baró de Viver per acostar-la a la línia de Rodalies (i fins i tot eliminar les dues i fer-ne una intermitja) sense dubte teniu una gran visió de xarxa sobre el paper i a nivell teòric, pero demostreu una total ignorància del barri de la Trinitat.
A canvi, prolongar la L3 creant una estació al bell mig del barri de la Trinitat Vella (l'actual estació està a un extrem del barri), una altra estació a l'intercanviador, i una altra estació al mig del barri de Baró de Viver (l'actual està més lluny encara), pensant en una ampliació de la línia verda fins a Bon Pastor.
Crec que d'aquesta manera s'apropa més el metro als veïns de Trinitat Vella i Baró de Viver i es crea un important enllaç rodalia-metro a l'entrada de Barcelona.