Para volar mas barato, habra que hacer regimen
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Curiosa distinció
Per què haurien de pagar els homes a partir de 130 quilos i les dones a partir de 100? A pes diferent, són igual d'amples?
Queda ben clar que la mesura és exclusivament recaptatòria.
Queda ben clar que la mesura és exclusivament recaptatòria.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Para volar mas barato, habra que hacer regimen
Acabes de donar en el clau. Si tant els hi interessés la comoditat dels viatgers, farien places més amples, especials per a gent obesa.
- automotorserie 436
- N7
- Posts: 557
- Joined: Sunday 17/08/2008 20:47
Re: Para volar mas barato, habra que hacer regimen
Siguiendo el hilo..., en lugar del peso, también nos pueden tomar medidas con un metro de sastre y aquel o aquella que tenga una cadera de, por poner un ejemplo, 130 cms qe pague suplemento...
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
Re: Para volar mas barato, habra que hacer regimen
Ara sí que estic totalment en contra de la proposta. Em sembla completament illògic i maxista que una dona de 100 kilos pagui un suplement i un home de 129 kilos no. És cert que la gent grassa ocupi 2 seients, i molesti a l'altre persona que tenen sentada al costat, i és cert que hi ha gent que s'espatxurra en el seient, però seria molt més llògic que la gent rica pagués un suplement respecte al preu per a gent normal.
Dubto molt que acabin baixant els preus dels vols, i crec que cada persona és lliure de com vulgui ser, i del seu estil de vida que elegeixi. El més curiós és que la gent ha votat a favor de la proposta.
Dubto molt que acabin baixant els preus dels vols, i crec que cada persona és lliure de com vulgui ser, i del seu estil de vida que elegeixi. El més curiós és que la gent ha votat a favor de la proposta.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Manipulable
Consideres un 29% (quantificable de quina manera, per cert?) "la gent"?tren250 wrote:El més curiós és que la gent ha votat a favor de la proposta.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Para volar mas barato, habra que hacer regimen
Per mi, tothom qui hagi votat a favor de la proposta (tot i ser un 29 per cent, supera a la majoria de propostes) és una aberració sense sentit.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Perspectiva diferent
Mira-t'ho a l'inrevés: el 71% dels votants no hi estan a favor.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Para volar mas barato, habra que hacer regimen
O han agafat alguna altra opció molt més interessant que aquesta. Tenint en compte això, la informació passaria a ésser de 33% de votants a aquesta proposta. És com a les eleccions: Votem CIU, per exemple, i agafa el 32% dels vots. I el PSC agafa el 26% dels vots. Molta gent no estarà en desacord amb CIU, però prefereix PSC. I CIU guanya per majoria. Ara, si sigués una cosa de dir Sí o No a la proposta, seria molt més diferent, i podríem veure dades reals. Mentre no hi hagi dades reals, el demés són hipòtesis/opinions (per d'altra banda, Ryanair tindria que mrar això, i no fer aquesta votació ''trampa'' deixant un munt de propostes).
Re: Para volar mas barato, habra que hacer regimen
http://www.google.com/hostednews/afp/ar ... ACrNP3Av-A
Ryanair renuncia oficialmente a cobrar una tasa a obesos
LONDRES (AFP) — La aerolínea irlandesa de bajo coste Ryanair anunció este viernes que renunciaba a instaurar el pago de una tasa a los pasajeros obesos, estimando que perturbaría su organización, pero insistió en que sus pasajeros estaban a favor de una medida de este tipo.
Ryanair alegó que "no hay manera de cobrar esa tasa sin perturbar los intervalos de 25 minutos (entre el momento en que un avión aterriza y vuelve a despegar) y el proceso de compra por internet".
La compañía aseguró sin embargo que "más de 30.000" de sus clientes "quieren que los pasajeros muy gordos paguen más".
Publicó además el resultado de un sondeo realizado entre 16.000 personas que indicaron de qué manera querían que se aplicase esa tasa.
El 46% de los interrogados indicó estar a favor de una tasa por cada kilo suplementario a partir de los 130 kg para los hombres y de los 100 kilos para las mujeres. Un 37% quería que el pasajero que toque los dos apoyabrazos a la vez pague por un segundo asiento. Un 11% preconizaba una tasa para cada punto suplementario de indicio de masa corporal por encima del 40. Finalmente, un 6% de los encuestados abogaba por una tasa para los que tienen una vuelta de cintura que supere 1,15 metros para los hombres y un metro para las mujeres.
Ryanair "seguirá investigando la instauración de tasas que podrían pagar ciertos pasajeros para ayudar a reducir los precios para todo el mundo", señaló el portavoz de la compañía, Stephen McNamara.
El director general Michael O'Leary ya había lanzado la idea de cobrar el uso del baño en el avión.
La aerolínea dijo estar "encantada" de entregarle a Judy Powers, una inglesa jubilada que vive en España, un premio de 1.000 euros por haber sido la primera en proponer una tasa para obesos.
Ryanair renuncia oficialmente a cobrar una tasa a obesos
LONDRES (AFP) — La aerolínea irlandesa de bajo coste Ryanair anunció este viernes que renunciaba a instaurar el pago de una tasa a los pasajeros obesos, estimando que perturbaría su organización, pero insistió en que sus pasajeros estaban a favor de una medida de este tipo.
Ryanair alegó que "no hay manera de cobrar esa tasa sin perturbar los intervalos de 25 minutos (entre el momento en que un avión aterriza y vuelve a despegar) y el proceso de compra por internet".
La compañía aseguró sin embargo que "más de 30.000" de sus clientes "quieren que los pasajeros muy gordos paguen más".
Publicó además el resultado de un sondeo realizado entre 16.000 personas que indicaron de qué manera querían que se aplicase esa tasa.
El 46% de los interrogados indicó estar a favor de una tasa por cada kilo suplementario a partir de los 130 kg para los hombres y de los 100 kilos para las mujeres. Un 37% quería que el pasajero que toque los dos apoyabrazos a la vez pague por un segundo asiento. Un 11% preconizaba una tasa para cada punto suplementario de indicio de masa corporal por encima del 40. Finalmente, un 6% de los encuestados abogaba por una tasa para los que tienen una vuelta de cintura que supere 1,15 metros para los hombres y un metro para las mujeres.
Ryanair "seguirá investigando la instauración de tasas que podrían pagar ciertos pasajeros para ayudar a reducir los precios para todo el mundo", señaló el portavoz de la compañía, Stephen McNamara.
El director general Michael O'Leary ya había lanzado la idea de cobrar el uso del baño en el avión.
La aerolínea dijo estar "encantada" de entregarle a Judy Powers, una inglesa jubilada que vive en España, un premio de 1.000 euros por haber sido la primera en proponer una tasa para obesos.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Se'ls en va la pilota
Ryanair demostra que cada cop pixen més fora de test. Primer, s'escuden en suposats passatgers enquestats per a justificar les seves idees de bomber. Després, utilitzen criteris que saben perfectament que els tribunals els tombaran (per exemple, la diferència de pes o envergadura en funció del gènere). I, per si fos poc, es basen en coses tan ridícules com la gent que es recolza en els dos recolzabraços; però caram, que jo també ho faig si puc, i no sóc ni de bon tros gras!
Com hi ha món...
Com hi ha món...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- cristian26
- N7
- Posts: 544
- Joined: Saturday 24/11/2007 20:00
- Location: Granollers
Re: Para volar mas barato, habra que hacer regimen
Suposo que tot això serà la seva política de publicitat. Més val que la gent parli malament de tu que no que no en parli pas.
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Moda publicitària
Doncs potser serà una moda publicitària, però amb mi no xuta.cristian26 wrote:Suposo que tot això serà la seva política de publicitat. Més val que la gent parli malament de tu que no que no en parli pas.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.