La R7, fent-la pujar per la diagonal, arribant per St. Joan Despí, on connecta amb Martorell creant una línia circular.Santfeliuenc wrote: ¿Qué líneas y por qué haríais vosotros pasar por ese tercer túnel de cercanías?
Amés, crearia una altra línia Badalona-Sant Boi, des de Badalona per l'actual traçat, però a l'alçada del Fòrum pren la diagonal recte fins a TV3 on es desvia de les rondes per tal de fer enllaç a Sant Just Desvern, i creuar el riu fins a Sant Boi, fent enllaç amb la L12, i baixant a l'aeroport.
Portar FGC des de Sant Josep, parant a Sants, pujant per Tarradellas, i baixant a la diagonal per anar a parar a Glòries, fent enllaç amb un nou ramal distributiu de la L-V des de Provença, per la Diagonal...
Això implica tres amples de via... Per tant, sóc partidari de fer aquest túnel en ample UIC, ja que el canvi d'ample, almenys, ha de ser progressiu, i totes les noves infraestructures haurien d'anar cumplint això. Per tant, per fer passar les dues línies anteriors, la R7 i la nova línia, faria un tercer rails per fer-hi ample UIC, i comprar o convertit unitats per adaptar-les al llocs.
En canvi adaptar a UIC la línia de FGC de via estreta, no és tan fàcil per temes de d'amplada, les andanes, el gàlib... per tant el túnel de Diagonal es quedaria amb només dos amples. (Ja sé què les 213 tenen mesures d'un de ample de via internacional, però si haguessim d'afegir un altre ample s'hauria de posar no un, sinó dos carrils, ja que els trens UIC han d'estar centrats amb els de sempre mentre es faci el canvi. No sé si em faig entendre gaire bé.
Ara! Sóc partidari d'un intercanviador unitari! com fins ara ha sigut Sants, o almenys dos que es reparteixin les línies, així que en faria un a Glòries, amb molta capacitat, i avançar-nos al futur