Tren groc FGC, a Plaça Catalunya

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Tren groc FGC, a Plaça Catalunya

Post by liniadelRipollés »

Teniu a la via morta de Pelai un transformador pintat de color groc Cerdanya que va baixar-se una nit acoblat amb un granota, segons m'han dit.

Algú té fotos?
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Lluita1714
N9
N9

Re: Tren groc FGC, a Plaça Catalunya

Post by Lluita1714 »

No ho acabo d'entendre... un Tren Groc de la Cerdanya a Pl. Catalunya? no era de via estreta el cremallera aquell?.
No acabo d'entendre.

Voldràs dir una dresina
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Pere
N9
N9

Post by Pere »

Lluita1714 wrote:No ho acabo d'entendre... un Tren Groc de la Cerdanya a Pl. Catalunya? no era de via estreta el cremallera aquell?.
No acabo d'entendre.

Voldràs dir una dresina
Està fent una de les seves metàfores ferroviàries :) . Obviament es tracta d'un transformador pintat de color groc que es troba sobre d'una plataforma.
BRILL 18
N7
N7

Post by BRILL 18 »

Lluita1714 wrote:No ho acabo d'entendre... un Tren Groc de la Cerdanya a Pl. Catalunya? no era de via estreta el cremallera aquell?.
No acabo d'entendre.

Voldràs dir una dresina
Company el tren grog no es cremallera, una cosa es que las novas unitats seguin com las del cremallera de Montserrat o las de Nuria, pero son de simple adherencia
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

Disculpeu companys, i veig que he comès diverses errades en un sol missatge :roll:
Gràcies per les correccions, ara hi entenc. Aquest cap de setmana em passaré per Barcelona per agafar el Tramvia Blau i el Telefèric de Montjuïc, així que potser li faci una foto ja que em trobo obligat a agafar la L7. Primer miraré per la estació, ja que em sembla que no es deu veure gaire bé des del tren. ;)
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
xevi
N7
N7

Post by xevi »

Per cert, pel que es comenta veig que encara circula la granota que fa de cotxe taller, veritat?
tren250

Post by tren250 »

Sí, cada cop que hi ha hagut una avaria ''greu'' ha sortit. Segueix a Rubí.
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Per la línia del Vallès existeix el granota taller renumerat com 161.01 i el granota històric, amb la numeració d'inici.
xevi wrote:Per cert, pel que es comenta veig que encara circula la granota que fa de cotxe taller, veritat?
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
tren250

Post by tren250 »

Exacte. La granota preservada per AAFCB i FGC i el tren taller administrat per FGC.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”