Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by pol »

Diria que els tren els mapes els portaven com els 9000, no una enganxina, si no que entre un vidre i la paret; Si es així el que pasa es que es dediquen a posar engaxines, per la mandra de fer-ho bé, i passa el que passa.
pokeroms
N6
N6
Posts: 239
Joined: Sunday 15/05/2005 20:24
Location: <M> Ciutat Meridiana

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by pokeroms »

Hola companys!

No se si s' havia parlat abans, però l' altre dia vaig veure el torn 420 a la línia 4!!!
Era un 9000.

Per cert, vaig veure el tren 9097-9098-9525-9099-9100 a les cotxeres de Trinitat Nova. No havia passat aquest tren a la línia 2?

Des de quan hi córren més trens a la línia 4?

Salutacions!
Last edited by pokeroms on Sunday 26/04/2009 14:50, edited 2 times in total.
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)
BCN2008
N8
N8
Posts: 738
Joined: Monday 18/02/2008 20:31

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by BCN2008 »

pokeroms wrote:Hola companys!

No se si s' havia parlat abans, pero l' altre dia vaig veure el torn 420 a la línia 4!!!

Des de quan hi ha més trens a la línia 4?

Salutacions!
Quan van començar les proves de la L9, es van veure uns 9000 amb el frontal dels de la L4 i L2.
Es possible que quan van començar a rebre els 9000 de la L9 amb la porta frontal passesin aquells primers 9000s a la L4?
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by victorcasta »

BCN2008 wrote:Quan van començar les proves de la L9, es van veure uns 9000 amb el frontal dels de la L4 i L2.
Es possible que quan van començar a rebre els 9000 de la L9 amb la porta frontal passesin aquells primers 9000s a la L4?
No. Està previst que un cop rebuts els dos primers trens amb nou frontal, es reformin els altres 5 que ja tenia la L9 per afegir-los-hi la nova testera.
pokeroms
N6
N6
Posts: 239
Joined: Sunday 15/05/2005 20:24
Location: <M> Ciutat Meridiana

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by pokeroms »

Bona nit a tothom!

Avui ha passat una cosa curiosa:

A dia d' avui 27/04/2009, el tren 3057-3058-3059-3315-3060, té la megafonia antiga i és un 3000 reformat :x .

Us adjunto un enregistrament fet dins del tren i s' escolta perfectament com diu "Pròxima estació: Vall d' Hebron", es reconeix perfectament perquè primer ho diu la dona i després l' home, i actualment es a l' inversa.

Quan arribat a Canyelles, ha dit també "Final de línia". A partir d' aquesta estació ja no funcionat més la megafonia.

Sembla mentida que aquestes altures encara hi hagi trens amb la megafonia antiga.

Salutacions!
Attachments
VOICE_007.WAV
Megafonia antiga 3000R
(133.59 KiB) Downloaded 376 times
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

Molt bo, una errada que m'encanta.
El dia que escolti un Montbau, Final de línia m'agafa alguna cosa.

Per lo del torn 420, no vol dir rés, potser que sigui un torn de maniobra, avans a la L3 podies veure els torns 326 i 327 sense haver-hi 26 i 27 trens.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by metring »

Esperem que al 3001---3004 del que parlem a http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... t=tradinsa no passi igual!!
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

No aixó no te rés aveure en que sigui reformat o no, es deuen aver equivocat de ""cinta"" a la cotxera fent proves de megafonia.
Segurament, si algú ha donat l'avís, demà ja no hi haurà cap problema.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by pol »

pokeroms wrote:Per cert, vaig veure el tren 9097-9098-9525-9099-9100 a les cotxeres de Trinitat Nova. No havia passat aquest tren a la línia 2?
Avui l'he agafat a la L4
ferroviario_catalan
N8
N8
Posts: 727
Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
Location: Horta L5

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by ferroviario_catalan »

Esta unidad lleva en línea 4 desde hace mínimo un año!
Ver el listado de material/lineas.

En linea 2, solo pertenecen 24 unidades, las 24 primeras, al principio sí, que tenian la 9525, y la 9524 estaba en linea 4, pero hace mucho tiempo se cambiaron de linea.
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Xiulet horrorosament estrident

Post by Guigui »

Avui, un 3000R, concretament el que duia el cotxe motor 3061, tenia el xiulet de tancar portes a un volum penetrant i insuportable. No saben modular-lo correctament?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

El mateix que amb l'altre cas, quan algú doni l'avís o el tren pasi per revisió, ja ho arreglaran, però més val que es senti bé, que hi han cops que no es sent rés.

Per cert, algú ha vist el reformat 3049-3052?
No el veig circular desde que se'l van endur a Tradinsa.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Sentir bé

Post by Guigui »

Miquel wrote:El mateix que amb l'altre cas, quan algú doni l'avís o el tren pasi per revisió, ja ho arreglaran, però més val que es senti bé, que hi han cops que no es sent rés.
Però entre sentir bé i trencar els tímpans hi ha una bona diferència.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
ferroviario_catalan
N8
N8
Posts: 727
Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
Location: Horta L5

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by ferroviario_catalan »

Miquel wrote:Per cert, algú ha vist el reformat 3049-3052?
No el veig circular desde que se'l van endur a Tradinsa.
Esta unidad está reformada ya? Yo como ahora soy habitual usuario de L3, tampoco lo he visto... almenos reformado, ya que llevo un seguimiento de los reformados...
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
ferroviario_catalan
N8
N8
Posts: 727
Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
Location: Horta L5

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by ferroviario_catalan »

Muy buenas! Hoy or casualidad he cojido esta unidad (la 3313) que circula ya reformada. Llevaba el turno 313.
No sé cuanto hace que esta ut. ha sido entregada a TMB reformada, pero tenía cosas muy raras:
-En los altavoces de la megafonía, se escuchaba un ruido constante, molestoso para los idos.
-Un vagon de ellos, llevaba las luces interiores (los fluorescentes) distintos a los demás, se apreciaba claramente en los túneles, todos los vagones con la luz con el tono azul que tienen, y ese vagon, luz blanca...
-Y 2 de sus puertas, estas en el vagon 3313, no abrian correctamente, ya que lo hacian muy lentamente.
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

Mira, el que buscavem, segurament ha tingut els mateixos problemes que el 1º reformat (3013-3036), ja que va estar molt de temps corregint problemes que no paraven d'aparèixer.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by pol »

Avui he vist el R-2101 i porta la part superior de la carcassa pitada de gris, com algunes 2000.
pokeroms
N6
N6
Posts: 239
Joined: Sunday 15/05/2005 20:24
Location: <M> Ciutat Meridiana

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by pokeroms »

Hola nois!

Doncs avui dissabte he vist el 3001 reformat ja en circulació amb passatge, no he pogut veure si duia la placa ni tampoc el torn ja que anava en sentit contrari, pero ja era per la nit (sobre les 23h).

Algú sap quina unitat s'han endut ara?

Salutacions ;)
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by metring »

Ostres! Caldrà anar atents, a veure si no es van oblidar la placa a Tradinsa!
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

Ja fa poquet que circula, fins fà un parell de setmanes, el veia sovint desde casa meva (tinc una panoràmica excel·lent a la port a central de la Cotxera de Sant Genis).
Al Setembre, refaré la llista, ja que no corren tots els 3000 (tenen prioritat els 5000) els dies no lectius, i més ara, que hi ha reducció d'Horaris.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”