Locomotores duals a FGC

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
FerrocarrilsCAT
N4
N4
Posts: 67
Joined: Sunday 03/05/2009 20:36
Location: Sant Andreu de la Barca

Locomotores duals a FGC

Post by FerrocarrilsCAT »

...ja hauria adquirit locomotores duals, com FEVE i EuskoTren. Perquè la línia per la que circulen els mercants d' FGC és quasi tota electrificada excepte els ramals del Port, Súria, Sallent i la SEAT. De veritat, no sé en què pensen aquests :boig

El meu primer missatge.
A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.

El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Locomotores duals a FGC

Post by Renfe451 »

Jo crec que no fa falta, ja que les 254 van de perles i encara que siguin dièsel, fan un bon servei.


Salutacions
User avatar
Lluita1714
N9
N9
Posts: 1964
Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
Location: Aigüestoses

Re: Locomotores duals a FGC

Post by Lluita1714 »

Renfe451 wrote:Jo crec que no fa falta, ja que les 254 van de perles i encara que siguin dièsel, fan un bon servei.


Salutacions
I amés, quan tenen més trens de mercaderies dels que FGC pugui fer-se càrrec només amb les 3 254, sol treure dobles traccions de 700/1000... que m'agraden molt veure circular perquè feia anys que no se'ls veia tant actives
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Re: Locomotores duals a FGC

Post by Trenscat »

Imagino que el dia que FGC necessiti més locomotores per a mercaderies ja es plantejaran construir-les duals però de moment amb les 254 dièsel ja en tenen més que suficient per atendre els serveis actuals. Quan es van adquirir les 254 encara no se'n parlava gaire de la tecnologia dual i per això es van fer dièsel 100%.
User avatar
FerrocarrilsCAT
N4
N4
Posts: 67
Joined: Sunday 03/05/2009 20:36
Location: Sant Andreu de la Barca

Re: Locomotores duals a FGC

Post by FerrocarrilsCAT »

Es clar que van monstruosament bé les 254 ;) , però em pensava que FGC seria més llesta i es preocuparia més per l' estalvi energètic i econòmic.
Una llàstima que locomotores com les 700/1000 s'espatllin cada 2X3 :(
A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.

El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
tren250

Re: Locomotores duals a FGC

Post by tren250 »

Noi, que les 700-1000 són dels anys 50-60, de quan el carrilet Manresa-Guardiola encara circulava... que circulin com circulen és realment una meravella, i hi ha màquines d'aquesta sèrie que formen part de contractes. I molt sovint no és que s'avariin... Presenten un bon estat. I és clar que anirien bé màquines Team S.255, però degut a la demanda actual n'hi ha de sobres. En material de passatgers, tenim el més modern (FGC) i en el cas d'una línia, sèrie única.
Fins i tot transformar els equips de les S.254, a dual, com les antigues 1000 de FEVE.
Si FGC fos més sensata, milloraria una mica el servei actual (freqüències, etc), i fer alguna ampliació, per exemple. Però per canvi de material ara no.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Estalvi econòmic

Post by Guigui »

FerrocarrilsCAT wrote:Es clar que van monstruosament bé les 254 ;) , però em pensava que FGC seria més llesta i es preocuparia més per l' estalvi energètic i econòmic.
Tenint unes locomotores que funcionen bé i que, per tant, encara no han complert, ni de bon tros, la seva vida útil, comprar-ne unes altres que les substitueixin no representa, precisament, un estalvi econòmic.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Locomotores duals a FGC

Post by genissimon »

De tota manera, espero i confio que FGC farà un seguiment del resultat de les noves locomotores duals d'EuskoCargo les TD2000, ja que sembla que les de FEVE no han acabat de donar el resultat esperat.

Algun dia, mal que ens pesi a molts, hauran de substituir les 700/1000 que ja comencen a tenir anys !!

Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Re: Locomotores duals a FGC

Post by liniadelRipollés »

Per FGC diuen que una locomotora dual d'ET/FV ve a la Llobragat-Anoia a reforçar el servei.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
User avatar
FerrocarrilsCAT
N4
N4
Posts: 67
Joined: Sunday 03/05/2009 20:36
Location: Sant Andreu de la Barca

Re: Locomotores duals a FGC

Post by FerrocarrilsCAT »

Quan venen les locomotores duals d' ET/FV més o menys?
A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.

El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
User avatar
Lluita1714
N9
N9
Posts: 1964
Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
Location: Aigüestoses

Re: Locomotores duals a FGC

Post by Lluita1714 »

Renfe451 wrote:
FerrocarrilsCAT wrote:Quan venen les locomotores duals d' ET/FV més o menys?
Ara ja n'ha arribat una, que és la TD2001, i que està en període de proves. Al llarg d'aquest any, suposo que n'arribaràn més.


Salutacions
Algú té idea d'on és? Martorell? Manresa? al Port?. És que si és al port, avui vaig al castell, i a base de zoom es pot fer alguna foto, si és a Martorell em cau al costat... a Manresa no tant, però tinc ganes de veure quelcom nou a FGC que no siguin 213!
Deu tenir la seva gràcia veure un tren que posi EuskoKargo a Catalunya.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Re: Locomotores duals a FGC

Post by Pere »

Lluita1714 wrote:
Renfe451 wrote:
FerrocarrilsCAT wrote:Quan venen les locomotores duals d' ET/FV més o menys?
Ara ja n'ha arribat una, que és la TD2001, i que està en període de proves. Al llarg d'aquest any, suposo que n'arribaràn més.


Salutacions
Algú té idea d'on és? Martorell? Manresa? al Port?. És que si és al port, avui vaig al castell, i a base de zoom es pot fer alguna foto, si és a Martorell em cau al costat... a Manresa no tant, però tinc ganes de veure quelcom nou a FGC que no siguin 213!
Deu tenir la seva gràcia veure un tren que posi EuskoKargo a Catalunya.
Em penso que et confons.. en Renfe451 es referia que ja ha arribat una locmotora d'aquestes a la xarxa d'Euskotren, no pas a la de FGC.
User avatar
Lluita1714
N9
N9
Posts: 1964
Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
Location: Aigüestoses

Re: Locomotores duals a FGC

Post by Lluita1714 »

Pere wrote:
Em penso que et confons.. en Renfe451 es referia que ja ha arribat una locmotora d'aquestes a la xarxa d'Euskotren, no pas a la de FGC.
Ah! disculpeu doncs, és que com es parlava d'aquest tema, FGC... bé, n'hi han fotos d'aquesta locomotora de fa temps per línies d'euskadi
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Jordi Freixas

Re: Locomotores duals a FGC

Post by Jordi Freixas »

Pere wrote:Em penso que et confons.. en Renfe451 es referia que ja ha arribat una locmotora d'aquestes a la xarxa d'Euskotren, no pas a la de FGC.
En lluita1714 no es confón. Dedueixo que el seu comentari té a veure amb això:
liniadelRipollés wrote:Per FGC diuen que una locomotora dual d'ET/FV ve a la Llobragat-Anoia a reforçar el servei.
En ho podria aclarir en LiniadelRipollès?
User avatar
Lluita1714
N9
N9
Posts: 1964
Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
Location: Aigüestoses

Re: Locomotores duals a FGC

Post by Lluita1714 »

Bé, en tot cas, puc aclarir que al port, almenys ahir, no hi era.

Image
(si algú vol saber alguna numeració d'alguna locomotora o vagó de la imatge que m'ho digui que a la original és visible)
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Re: Locomotores duals a FGC

Post by oriolp13 »

Lluita1714 wrote:Bé, en tot cas, puc aclarir que al port, almenys ahir, no hi era.

Image
(si algú vol saber alguna numeració d'alguna locomotora o vagó de la imatge que m'ho digui que a la original és visible)
Suposo que la locomotora dual primer estarà de proves a les línies d'ET i d'aquí uns mesos la enviaràn cap aquí.

Percert heu vist la imaige que hi surt una 253 :o
Salutacions,

Oriol
Jordi Freixas

Re: Locomotores duals a FGC

Post by Jordi Freixas »

Sí que l'he vista. I també he vist una altra cosa sobre la qual m'agradaria preguntar. Com és que a la descripció de la foto hi posa Montjuich i no Montjuic? xD
User avatar
Lluita1714
N9
N9
Posts: 1964
Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
Location: Aigüestoses

Re: Locomotores duals a FGC

Post by Lluita1714 »

Jordi Freixas wrote:Sí que l'he vista. I també he vist una altra cosa sobre la qual m'agradaria preguntar. Com és que a la descripció de la foto hi posa Montjuich i no Montjuic? xD
Ha sigut error meu, en castellà i anglès s'escriu Montjuich
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Jordi Freixas

Re: Locomotores duals a FGC

Post by Jordi Freixas »

Ja m'ho suposava, però m'ha fet gracia.
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Re: Locomotores duals a FGC

Post by Mortadel·lo »

Lluita1714 wrote: Ha sigut error meu, en castellà i anglès s'escriu Montjuich

:x :cop :cop :cop :cop :cop
ES PELIGROSO ASOMARSE
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”