Locomotores duals a FGC
- FerrocarrilsCAT
- N4
- Posts: 67
- Joined: Sunday 03/05/2009 20:36
- Location: Sant Andreu de la Barca
Locomotores duals a FGC
...ja hauria adquirit locomotores duals, com FEVE i EuskoTren. Perquè la línia per la que circulen els mercants d' FGC és quasi tota electrificada excepte els ramals del Port, Súria, Sallent i la SEAT. De veritat, no sé en què pensen aquests
El meu primer missatge.
El meu primer missatge.
A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
Re: Locomotores duals a FGC
Jo crec que no fa falta, ja que les 254 van de perles i encara que siguin dièsel, fan un bon servei.
Salutacions
Salutacions
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Locomotores duals a FGC
I amés, quan tenen més trens de mercaderies dels que FGC pugui fer-se càrrec només amb les 3 254, sol treure dobles traccions de 700/1000... que m'agraden molt veure circular perquè feia anys que no se'ls veia tant activesRenfe451 wrote:Jo crec que no fa falta, ja que les 254 van de perles i encara que siguin dièsel, fan un bon servei.
Salutacions
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Re: Locomotores duals a FGC
Imagino que el dia que FGC necessiti més locomotores per a mercaderies ja es plantejaran construir-les duals però de moment amb les 254 dièsel ja en tenen més que suficient per atendre els serveis actuals. Quan es van adquirir les 254 encara no se'n parlava gaire de la tecnologia dual i per això es van fer dièsel 100%.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- FerrocarrilsCAT
- N4
- Posts: 67
- Joined: Sunday 03/05/2009 20:36
- Location: Sant Andreu de la Barca
Re: Locomotores duals a FGC
Es clar que van monstruosament bé les 254 , però em pensava que FGC seria més llesta i es preocuparia més per l' estalvi energètic i econòmic.
Una llàstima que locomotores com les 700/1000 s'espatllin cada 2X3
Una llàstima que locomotores com les 700/1000 s'espatllin cada 2X3
A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
Re: Locomotores duals a FGC
Noi, que les 700-1000 són dels anys 50-60, de quan el carrilet Manresa-Guardiola encara circulava... que circulin com circulen és realment una meravella, i hi ha màquines d'aquesta sèrie que formen part de contractes. I molt sovint no és que s'avariin... Presenten un bon estat. I és clar que anirien bé màquines Team S.255, però degut a la demanda actual n'hi ha de sobres. En material de passatgers, tenim el més modern (FGC) i en el cas d'una línia, sèrie única.
Fins i tot transformar els equips de les S.254, a dual, com les antigues 1000 de FEVE.
Si FGC fos més sensata, milloraria una mica el servei actual (freqüències, etc), i fer alguna ampliació, per exemple. Però per canvi de material ara no.
Fins i tot transformar els equips de les S.254, a dual, com les antigues 1000 de FEVE.
Si FGC fos més sensata, milloraria una mica el servei actual (freqüències, etc), i fer alguna ampliació, per exemple. Però per canvi de material ara no.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Estalvi econòmic
Tenint unes locomotores que funcionen bé i que, per tant, encara no han complert, ni de bon tros, la seva vida útil, comprar-ne unes altres que les substitueixin no representa, precisament, un estalvi econòmic.FerrocarrilsCAT wrote:Es clar que van monstruosament bé les 254 , però em pensava que FGC seria més llesta i es preocuparia més per l' estalvi energètic i econòmic.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Locomotores duals a FGC
De tota manera, espero i confio que FGC farà un seguiment del resultat de les noves locomotores duals d'EuskoCargo les TD2000, ja que sembla que les de FEVE no han acabat de donar el resultat esperat.
Algun dia, mal que ens pesi a molts, hauran de substituir les 700/1000 que ja comencen a tenir anys !!
Salut !!
Algun dia, mal que ens pesi a molts, hauran de substituir les 700/1000 que ja comencen a tenir anys !!
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re: Locomotores duals a FGC
Per FGC diuen que una locomotora dual d'ET/FV ve a la Llobragat-Anoia a reforçar el servei.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- FerrocarrilsCAT
- N4
- Posts: 67
- Joined: Sunday 03/05/2009 20:36
- Location: Sant Andreu de la Barca
Re: Locomotores duals a FGC
Quan venen les locomotores duals d' ET/FV més o menys?
A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Locomotores duals a FGC
Algú té idea d'on és? Martorell? Manresa? al Port?. És que si és al port, avui vaig al castell, i a base de zoom es pot fer alguna foto, si és a Martorell em cau al costat... a Manresa no tant, però tinc ganes de veure quelcom nou a FGC que no siguin 213!Renfe451 wrote:Ara ja n'ha arribat una, que és la TD2001, i que està en període de proves. Al llarg d'aquest any, suposo que n'arribaràn més.FerrocarrilsCAT wrote:Quan venen les locomotores duals d' ET/FV més o menys?
Salutacions
Deu tenir la seva gràcia veure un tren que posi EuskoKargo a Catalunya.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: Locomotores duals a FGC
Em penso que et confons.. en Renfe451 es referia que ja ha arribat una locmotora d'aquestes a la xarxa d'Euskotren, no pas a la de FGC.Lluita1714 wrote:Algú té idea d'on és? Martorell? Manresa? al Port?. És que si és al port, avui vaig al castell, i a base de zoom es pot fer alguna foto, si és a Martorell em cau al costat... a Manresa no tant, però tinc ganes de veure quelcom nou a FGC que no siguin 213!Renfe451 wrote:Ara ja n'ha arribat una, que és la TD2001, i que està en període de proves. Al llarg d'aquest any, suposo que n'arribaràn més.FerrocarrilsCAT wrote:Quan venen les locomotores duals d' ET/FV més o menys?
Salutacions
Deu tenir la seva gràcia veure un tren que posi EuskoKargo a Catalunya.
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Locomotores duals a FGC
Ah! disculpeu doncs, és que com es parlava d'aquest tema, FGC... bé, n'hi han fotos d'aquesta locomotora de fa temps per línies d'euskadiPere wrote:
Em penso que et confons.. en Renfe451 es referia que ja ha arribat una locmotora d'aquestes a la xarxa d'Euskotren, no pas a la de FGC.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Re: Locomotores duals a FGC
En lluita1714 no es confón. Dedueixo que el seu comentari té a veure amb això:Pere wrote:Em penso que et confons.. en Renfe451 es referia que ja ha arribat una locmotora d'aquestes a la xarxa d'Euskotren, no pas a la de FGC.
En ho podria aclarir en LiniadelRipollès?liniadelRipollés wrote:Per FGC diuen que una locomotora dual d'ET/FV ve a la Llobragat-Anoia a reforçar el servei.
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Locomotores duals a FGC
Bé, en tot cas, puc aclarir que al port, almenys ahir, no hi era.
(si algú vol saber alguna numeració d'alguna locomotora o vagó de la imatge que m'ho digui que a la original és visible)
(si algú vol saber alguna numeració d'alguna locomotora o vagó de la imatge que m'ho digui que a la original és visible)
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Re: Locomotores duals a FGC
Suposo que la locomotora dual primer estarà de proves a les línies d'ET i d'aquí uns mesos la enviaràn cap aquí.Lluita1714 wrote:Bé, en tot cas, puc aclarir que al port, almenys ahir, no hi era.
(si algú vol saber alguna numeració d'alguna locomotora o vagó de la imatge que m'ho digui que a la original és visible)
Percert heu vist la imaige que hi surt una 253
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Locomotores duals a FGC
Sí que l'he vista. I també he vist una altra cosa sobre la qual m'agradaria preguntar. Com és que a la descripció de la foto hi posa Montjuich i no Montjuic?
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Locomotores duals a FGC
Ha sigut error meu, en castellà i anglès s'escriu MontjuichJordi Freixas wrote:Sí que l'he vista. I també he vist una altra cosa sobre la qual m'agradaria preguntar. Com és que a la descripció de la foto hi posa Montjuich i no Montjuic?
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Re: Locomotores duals a FGC
Lluita1714 wrote: Ha sigut error meu, en castellà i anglès s'escriu Montjuich
ES PELIGROSO ASOMARSE