Canal de Youtube amb videos baixats amb dret d'autors.
- Archie-250
- N6
Canal de Youtube amb videos baixats amb dret d'autors.
Hola, us vull ensenyar un canal de Youtube, que aquest usuari (que està donat d'alta en aquest fòrum), es baixa els videos i desprès els puja al seu compte. Es aquesta:
http://www.youtube.com/user/ElDesi1994
I jo li vull demanar explicacions de el per què fa això, i si sap en el "lloc" que es fica... . Si ho llegeix li dic que retiri els meus videos, (almenys els meus), per què hi han d'altres, i sinò em ficaré en contacte amb els moderadors de Youtube, per què els borrin, i si es el canal, millor. .
Salutacions, amb infraccions de copyright, greus.
http://www.youtube.com/user/ElDesi1994
I jo li vull demanar explicacions de el per què fa això, i si sap en el "lloc" que es fica... . Si ho llegeix li dic que retiri els meus videos, (almenys els meus), per què hi han d'altres, i sinò em ficaré en contacte amb els moderadors de Youtube, per què els borrin, i si es el canal, millor. .
Salutacions, amb infraccions de copyright, greus.
Re: Canal de Youtube amb videos baixats amb dret d'autors.
És precisament el millor que pots fer, avisar als de Youtube. Lamentable de totes totes
També pots donar-li a la icona de la bandera i marcar-lo com que incompleix el copyright.
Jo també m'he trobat amb gent que ha agafat vídeos meus i amb demanar al propi usuari que el retiri ja n'hi ha hagut prou.
Jo també m'he trobat amb gent que ha agafat vídeos meus i amb demanar al propi usuari que el retiri ja n'hi ha hagut prou.
Instagram: Ferrocarril | Aviació
- Archie-250
- N6
Crec que aquest usuari, ja sigui ell o els membres de Youtube, ja han començat a borrar els videos vulgarment copiats... Com diuen, rectificar es de savis.
Salutacions.
Salutacions.
- Lluita1714
- N9
Mira això no sé si es una excusa gaire bona...
ElDesi1994 (hace 3 minutos)
hacia falta una limpieza, ¡havia videos con mas de 2 meses sin ni UNA vista!
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Guigui
- Administrador
El que compta és l'objectiu
Mentre serveixi per a no tornar-hi, sigui...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Parlant sobre el tema de drets d'autor, a Metroflog hi ha un usuari que es diu "avebarcelona" i que va penjant les fotos dels altres sense el seu permís, atenció, perquè n'ha robat bastants fotos de la extinta pàgina web barnametro.org i trenscat.cat, i per més INRI, en algunes ha retocat les fotos amb el paint i a sobre deixa la seva signatura, quina cara que té aquest personatge . Així, doncs, no dubteu en denunciar-ho a Metroflog, especialment al Jamiro i al Bernat, que han sigut víctimes d'aquesta "mangada" de fotos per part d'aquest pocavergonya. Aquí teniu el link:
http://www.metroflog.com/avebarcelona
http://www.metroflog.com/avebarcelona
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
Jo li vaig dir unes quantes vegades si tenia el permís per penjar-les, i encara espero resposta...
Ahir, per exemple, hi havia una foto d'en "metroes", i a ell no li va demanar permís.
Ahir, per exemple, hi havia una foto d'en "metroes", i a ell no li va demanar permís.
- Archie-250
- N6
Ell t'ha respós:canalcole wrote:Jo li vaig dir unes quantes vegades si tenia el permís per penjar-les, i encara espero resposta...
avebarcelona @ 08-04-2009 dijo:
hos explico beo una foto i la guardo a mis imagenes
I així va fent, tu...
Pocavergonya, caradura, mangador... i més coses que li puc dir, però que aquí, personalment, no ho dire pas, perquè sino em salto les normes. I a sobre escriu malament, molt bon "bocahvulari" d'en avebarcelona! Per cert Archie, d'on ho has tret la resposta? A veure si puc contraatacar... Recordo que per reportar una foto al Metroflog, només cal fer clic a "Reportar foto" i una vegada que hagiu fet clic us apareixerà la foto. Especifiqueu com a "Vulneración de la propiedad intelectual" i si voleu detalleu una mica, els de Metroflog ja prendrán mesures.
Salutacions
Salutacions
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
Link del poca vergonya
D'aqui la tret:Renfe451 wrote: I a sobre escriu malament, molt bon "bocahvulari" d'en avebarcelona! Per cert Archie, d'on ho has tret la resposta? A veure si puc contraatacar...
http://www.metroflog.com/avebarcelona/2 ... 090401&nf=
No havia vist que m'havia contestat...
''hos'' explico ''beo'' una foto i la guardo a mis imagenes.
La frase la canviaria i seria així: ''toda la vida matando tontos y todavia quedan algunos'' .
Salut
La frase la canviaria i seria així: ''toda la vida matando tontos y todavia quedan algunos'' .
Salut
http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.
Aquí l'has clavat, és precisament un dels seus "passatemps favorits".MetroBCN wrote:''hos'' explico ''beo'' una foto i la guardo a mis imagenes.
Salut
Salutacions
- Lluita1714
- N9
És un fill de meuca... i no dic la paraula que correspon realment a aquest insult ja que suposo que el fòrum me'l censura automàticament, ja m'enteneu.
La gent currant-se les seves webs i fotos i va un llest i es capaç de posar 50 vídeos en un dia a youtube, com comenten al canal d'aquest pallasso, tots copiats, obviament.
La gent currant-se les seves webs i fotos i va un llest i es capaç de posar 50 vídeos en un dia a youtube, com comenten al canal d'aquest pallasso, tots copiats, obviament.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Estic totalment d'acord amb tu, gent com en "avebarcelona" que només fa que robar fotos i videos d'altres persones, deurien desaparèixer.Lluita1714 wrote:És un fill de meuca... i no dic la paraula que correspon realment a aquest insult ja que suposo que el fòrum me'l censura automàticament, ja m'enteneu.
Salutacions
Acabar no acabarà mai. Es treure un i sortir un altre... i ara ja no es fotos, ara son videos! Homes, aixo ja es pasa de la ratlla.Renfe451 wrote:Estic totalment d'acord amb tu, gent com en "avebarcelona" que només fa que robar fotos i videos d'altres persones, deurien desaparèixer.Lluita1714 wrote:És un fill de meuca... i no dic la paraula que correspon realment a aquest insult ja que suposo que el fòrum me'l censura automàticament, ja m'enteneu.
Salutacions
PD: Mireu si es anti-copyright, que li envies un comentari, i el te que aprobar ella per que surti! Aixo no es anti-copyright, aixó ja es anti-comentaris-contra-copyright!
En un dels comentaris del seu metroflog, el usuari "Enlapuntadeliceberg" ha advertit de que si troba alguna foto seva, recorrerà aquest metroflog als Mossos. Per mi, molt ben dit!
Salutacions
Salutacions
Peró aixó te conseqüencies. A ells, mes o menys, lis donarà igual, per que estan més preocupts per uns altres temes, pero, si ell vol, endevant.Renfe451 wrote:En un dels comentaris del seu metroflog, el usuari "Enlapuntadeliceberg" ha advertit de que si troba alguna foto seva, recorrerà aquest metroflog als Mossos. Per mi, molt ben dit!
Salutacions
En posarte pesadet tu i uns quants borra la foto, la meva la a borrat ja.MetroBCN wrote:Peró aixó te conseqüencies. A ells, mes o menys, lis donarà igual, per que estan més preocupts per uns altres temes, pero, si ell vol, endevant.Renfe451 wrote:En un dels comentaris del seu metroflog, el usuari "Enlapuntadeliceberg" ha advertit de que si troba alguna foto seva, recorrerà aquest metroflog als Mossos. Per mi, molt ben dit!
Salutacions
- Lluita1714
- N9
Trenscat, a Facebook he vist un personatge que duu una foto de la teva web com a imatge personal. Per pujar imatges a Facebook cal que aquesta persona asseguri que té drets sobre la foto. Si ho informes a l'equip de Facebook l'esborraran.
Se'n diu Acomerla Uva; http://www.facebook.com/s.php?q=acomerl ... cf49c9315c
Se'n diu Acomerla Uva; http://www.facebook.com/s.php?q=acomerl ... cf49c9315c
Last edited by Lluita1714 on Friday 15/05/2009 13:51, edited 1 time in total.