Un cop més, no entenc aquesta diferència. El nucli de Madrid dóna cobertura a una població i un territori semblants al de Barcelona; en canvi, hi destinen composicions que aquí veiem, com a màxim, de tant en tant.trensmat wrote:Els civies son uns trens molt especials hi ha Madrid tenen doble composicions 465+465 aqui ha Catalunya en veurem una composició d'aquesta mena
Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Comparacions odioses
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Los 465 en doble no circulan llana y simplemente porque sólo caben en Sants. Otra cosa es por qué c*ñ* los andenes no se alargaron hace ya años para permitir tales composiciones. Respecto de la cobertura territorial de Cercanías Madriz, comentar que lo más lejos que llegan es a Guadalajara (50 km), es decir, que no llegan tan lejos como aquí, lo cual hace peor aún la comparación. XD
Por lo que tengo entendido (no sé si me equivoco) los 465 en doble en Madriz sólo circulan por la C-5, es decir, la línea de Móstoles (viene a ser como Sabadell), donde no hay horarios publicados porque las circulaciones son cada 3'. Lo mismito que aquí, vaya. Allí no tienen FGC ni falta que les hace, porque para mayor inri hay bus cada 5'.
Por lo que tengo entendido (no sé si me equivoco) los 465 en doble en Madriz sólo circulan por la C-5, es decir, la línea de Móstoles (viene a ser como Sabadell), donde no hay horarios publicados porque las circulaciones son cada 3'. Lo mismito que aquí, vaya. Allí no tienen FGC ni falta que les hace, porque para mayor inri hay bus cada 5'.
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
A Madrid circulan a la C3(Atocha-Aranujuez em sembla),i la C4(Colmenar Viejo/S.SReyes-Alcobendas fins a Parla)
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
La C3 finalitza a Chamartín (passant per el TR2), i aviat es prolongarà fins a Villalba.Mako448 wrote:A Madrid circulan a la C3(Atocha-Aranujuez em sembla),i la C4(Colmenar Viejo/S.SReyes-Alcobendas fins a Parla)
Salutacions
-
- N4
- Posts: 65
- Joined: Monday 28/08/2006 1:24
- Facebook: https://www.facebook.com/davidjbd
- Location: Sant Celoni
- Contact:
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Por la C5 sólo pasan 446, pero son unas 446 especiales, porque esta linea es única al tener el sistema de señalización LZB, como en la linea del AVE a Sevilla, por eso tiene esas frecuencias de 3 minutos. Y proximamente en otras lineas de cercanías, al menos en la C3 y la C4, van a poner el sistema ERTMS.alexbn wrote:
Por lo que tengo entendido (no sé si me equivoco) los 465 en doble en Madriz sólo circulan por la C-5, es decir, la línea de Móstoles (viene a ser como Sabadell), donde no hay horarios publicados porque las circulaciones son cada 3'. Lo mismito que aquí, vaya. Allí no tienen FGC ni falta que les hace, porque para mayor inri hay bus cada 5'.
Civies a Sitges
Per a que veieu que els Civies a la C2 Sud no van molt, molt bé. Aquí teniu dues fotos per comprovar l'alçada a la que queden de l'andana sentit S. Vicenç. Un altre dia, portaré un llit elàstic
- Attachments
-
- civiasitges1.jpg
- (135.55 KiB) Downloaded 3 times
-
- civiasitges2.jpg
- (155.16 KiB) Downloaded 2 times
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Crec que en algunes altres estacions també entren dobles de 465.
Podem parlar de Sants, EDF, Passeig de Gracia (tot i que hi hauria un excés d'alçada per pujar en algun punt), Vilanova, Sant Vicenç de Calders, i no se si a Gavà o Castelldefels també entraria.
Crec més que no s'usen en doble de composició de 465, per a poder tenir unes dobles composicions de civies més uniformes, ja que els 465 solen estar acoplats a 463, mentre que els 464 solen anar en doble.
Així consegeixen composicions de 8 cotxes, cosa que va bé per entrar a qualsevol estació i que a part té una bona capacitat (dintre de tot).
Salut
Podem parlar de Sants, EDF, Passeig de Gracia (tot i que hi hauria un excés d'alçada per pujar en algun punt), Vilanova, Sant Vicenç de Calders, i no se si a Gavà o Castelldefels també entraria.
Crec més que no s'usen en doble de composició de 465, per a poder tenir unes dobles composicions de civies més uniformes, ja que els 465 solen estar acoplats a 463, mentre que els 464 solen anar en doble.
Així consegeixen composicions de 8 cotxes, cosa que va bé per entrar a qualsevol estació i que a part té una bona capacitat (dintre de tot).
Salut
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Pel que veig la distància entre el Civia i l'andana és quasi de mig metre.
A veure si les arreglen d'una vegada les andanes de Sitges i SVC, que aquestes dues son les que donen mes problemes.
Salutacions
A veure si les arreglen d'una vegada les andanes de Sitges i SVC, que aquestes dues son les que donen mes problemes.
Salutacions
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Actuacions amb visió global
Més: a veure si arreglen d'una punyetera vegada totes les estacions del nucli de rodalia de Barcelona, que estem farts de planets, projectets i actuacionetes d'ara caic i allí m'aixeco.Renfe451 wrote:A veure si les arreglen d'una vegada les andanes de Sitges i SVC, que aquestes dues son les que donen mes problemes.
Com va dir el gran Perich: "El 1874, Nicolau Forradelles va inventar el segon telèfon. Gràcies a aquest invent, el primer telèfon, inventat per Graham Bell, va poder funcionar."
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Jo diria que és de més encara. Avui, amb la 450 (per cert, simple en lloc de doble, com és l'habitual) res a veure.Renfe451 wrote:Pel que veig la distància entre el Civia i l'andana és quasi de mig metre.
A veure si les arreglen d'una vegada les andanes de Sitges i SVC, que aquestes dues son les que donen mes problemes.
Salutacions
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
451 o 450?
451, voldràs dir. Perquè una 450 en simple, ja està prou bé.metring wrote:Avui, amb la 450 (per cert, simple en lloc de doble, com és l'habitual) res a veure.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Buf, què va, no hi havia prou!!! Calien més cotxes!! Estava plena de gom a gom, no entenc co avui l'han posat així.
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Tingues en compte que els de Rodalies fan unes rotacions de material que son molt marejants... Un dia et pots trobar-te amb una 451 en simple com avui o un altre dia et pots trobar amb una en doble.metring wrote: Estava plena de gom a gom, no entenc co avui l'han posat així.
Salutacions
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Jo és que no sé quin sentit tenen les 451 en simple. De fet, la 451 és una sèrie que es podríen haver estalviat.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Canvi de Civies a la C2 Sud
El Civia que anava a les 17.24 cap a SVC, i tornava a les 18.10 cap a EDF, hores de parada a Segur de C., ara ho fa una hora més tard: 18.24/19.10, normalment servit per el 465.216.
I s'ha suprimit un: el que anava a les 19.30 per Segur cap a SVC sense servei, i feia la tornada cap a l'EDF a les 20.40, ara va servit per un buc.
Salutacions, Xavi.
I s'ha suprimit un: el que anava a les 19.30 per Segur cap a SVC sense servei, i feia la tornada cap a l'EDF a les 20.40, ara va servit per un buc.
Salutacions, Xavi.
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Unitat 465-225 a Montcada Bifurcació
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
I aquesta hauria d'anar cap a València?evarujo wrote:Unitat 465-225 a Montcada Bifurcació
- BB9200
- N8
- Posts: 748
- Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contact:
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Doncs molt probablement sí. Seguint el repartiment que en un inici correspondria dels civies en cada comunitat...
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Una notícia relacionada amb els Civia, a on es diu que des de l'arribada d'aquests, ha augmentat la puntualitat (no ho diran per l'estona que et passes per baixar d'algunes estacions )
http://www.lavanguardia.es/premium/publ ... RE=3&TEXT=
Puntualidad mejorada
ANTONIO CARMONA ARÉVALO | 16/05/2009 | Actualizada a las 12:40 |
En el proceso de renovación y ampliación de su flota de trenes, Renfe ha incorporado 48 nuevos trenes Civia al servicio de cercanías de Barcelona. Los nuevos trenes, con últimos avances tecnológicos en seguridad, confort y respeto al medio ambiente, están compuestos por unidades de 3, 4 o 5 coches, frente a los tres de los anteriores. Estas mejoras han incrementado considerablemente el número de plazas ofertadas. En cuanto a la queja sobre retrasos en la línea 1 desde el cambio de servicios del 31 de enero pasado, la puntualidad general de esta línea ha mejorado en el periodo señalado por el lector. En los meses de febrero, marzo y abril se ha producido una puntualidad media del 95,2%, frente al 92,2% del 2008 (o el 91,9% de enero de este año). Tampoco existe ninguna razón técnica que motive retrasos entre las 20 y las 21 horas. No obstante, sí se han registrado algunas incidencias en ese periodo (algunas por causas externas a la explotación ferroviaria, como dos arrollamientos) que pueden haber ocasionado esa percepción
http://www.lavanguardia.es/premium/publ ... RE=3&TEXT=
Puntualidad mejorada
ANTONIO CARMONA ARÉVALO | 16/05/2009 | Actualizada a las 12:40 |
En el proceso de renovación y ampliación de su flota de trenes, Renfe ha incorporado 48 nuevos trenes Civia al servicio de cercanías de Barcelona. Los nuevos trenes, con últimos avances tecnológicos en seguridad, confort y respeto al medio ambiente, están compuestos por unidades de 3, 4 o 5 coches, frente a los tres de los anteriores. Estas mejoras han incrementado considerablemente el número de plazas ofertadas. En cuanto a la queja sobre retrasos en la línea 1 desde el cambio de servicios del 31 de enero pasado, la puntualidad general de esta línea ha mejorado en el periodo señalado por el lector. En los meses de febrero, marzo y abril se ha producido una puntualidad media del 95,2%, frente al 92,2% del 2008 (o el 91,9% de enero de este año). Tampoco existe ninguna razón técnica que motive retrasos entre las 20 y las 21 horas. No obstante, sí se han registrado algunas incidencias en ese periodo (algunas por causas externas a la explotación ferroviaria, como dos arrollamientos) que pueden haber ocasionado esa percepción
- BB9200
- N8
- Posts: 748
- Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contact:
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Sí, és cert que no veig tants retards per part de renfe.
M'agradaria que tota la colla de polítics, periodistes... que pensen que els Civia són uns trens meravellosos, que agafin un 464 en simple per la C1 en hora punta .periodista que no sap què escriure wrote:Estas mejoras han incrementado considerablemente el número de plazas ofertadas.
Exactament, és molt saludable fer esport. Publicitem baixar d'un civia a SVC, a Passeig de Gracia and Cia... i premi al més ràpid en pujar a un civia .el mateix wrote:respeto al medio ambiente,
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/