Mocador amb tortuga, per protestar contra Renfe
Mocador amb tortuga, per protestar contra Renfe
M'encanta la idea!!
http://www.lamalla.cat/infolocal/girona ... ?id=264371
Un mocador blanc amb una tortuga impresa, símbol de protesta contra Renfe
Usuaris de la línia Portbou-Barcelona el portaran cada dilluns al coll durant el trajecte
EFE / LAMALLA.CAT
Els membres de la Plataforma d'Usuaris de la línia Barcelona-Portbou portaran un mocador blanc, amb el dibuix imprès d'una tortuga i el nom de Renfe a la closca, en protesta contra els retards i el mal servei que reben. Segons un portaveu d'aquest col·lectiu, els viatgers es posaran el mocador tots els dilluns per donar continuïtat a les accions que van iniciar el mes de febrer passat per reclamar millores en aquesta línia, que actualment presenta moltes deficiències. També volen que d'aquesta manera la seva protesta sigui més visible i s'estengui a altres viatgers que estiguin descontents amb el servei que reben per part de Renfe.
La plataforma denuncia, a més, que el temps d'aquest trajecte s'ha incrementat en mitja hora des de febrer, i l'augment del preu dels abonaments mensuals, d'un 7% des de Girona i Figueres i un 9% des de Sant Celoni, entre d'altres destins.
Les mateixes fonts han indicat que esperen que en l'entrevista que tenen prevista per al pròxim 21 de maig amb el director general de Rodalies i Mitjana Distància de Renfe, Javier Pérez, s'anunciïn canvis en el servei, si no amenacen amb convocar noves mobilitzacions de protesta.
La Plataforma reclama una reducció de 15 minuts en la durada del trajecte de tots els trens, garanties de que els trens amb sortida a Figueres a les 06:05 hores i a Girona a les 06:35 hores arribin a Sants (Barcelona) abans de les 07:55 hores, i l'arribada i sortida de tots els trens des de Figueres. A més, volen una reducció del 35% en el preu de tots els bitllets (abonaments mensuals, bo exprés, senzills...) fins a l'arribada de l'AVE, i que es torni l'import total dels bitllets quan els trens arribin amb més de 10 minuts de retard.
http://www.lamalla.cat/infolocal/girona ... ?id=264371
Un mocador blanc amb una tortuga impresa, símbol de protesta contra Renfe
Usuaris de la línia Portbou-Barcelona el portaran cada dilluns al coll durant el trajecte
EFE / LAMALLA.CAT
Els membres de la Plataforma d'Usuaris de la línia Barcelona-Portbou portaran un mocador blanc, amb el dibuix imprès d'una tortuga i el nom de Renfe a la closca, en protesta contra els retards i el mal servei que reben. Segons un portaveu d'aquest col·lectiu, els viatgers es posaran el mocador tots els dilluns per donar continuïtat a les accions que van iniciar el mes de febrer passat per reclamar millores en aquesta línia, que actualment presenta moltes deficiències. També volen que d'aquesta manera la seva protesta sigui més visible i s'estengui a altres viatgers que estiguin descontents amb el servei que reben per part de Renfe.
La plataforma denuncia, a més, que el temps d'aquest trajecte s'ha incrementat en mitja hora des de febrer, i l'augment del preu dels abonaments mensuals, d'un 7% des de Girona i Figueres i un 9% des de Sant Celoni, entre d'altres destins.
Les mateixes fonts han indicat que esperen que en l'entrevista que tenen prevista per al pròxim 21 de maig amb el director general de Rodalies i Mitjana Distància de Renfe, Javier Pérez, s'anunciïn canvis en el servei, si no amenacen amb convocar noves mobilitzacions de protesta.
La Plataforma reclama una reducció de 15 minuts en la durada del trajecte de tots els trens, garanties de que els trens amb sortida a Figueres a les 06:05 hores i a Girona a les 06:35 hores arribin a Sants (Barcelona) abans de les 07:55 hores, i l'arribada i sortida de tots els trens des de Figueres. A més, volen una reducció del 35% en el preu de tots els bitllets (abonaments mensuals, bo exprés, senzills...) fins a l'arribada de l'AVE, i que es torni l'import total dels bitllets quan els trens arribin amb més de 10 minuts de retard.
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re: Mocador amb tortuga, per protestar contra Renfe
Aquests gironins i gironines...
metring wrote:M'encanta la idea!!
http://www.lamalla.cat/infolocal/girona ... ?id=264371
Un mocador blanc amb una tortuga impresa, símbol de protesta contra Renfe
Usuaris de la línia Portbou-Barcelona el portaran cada dilluns al coll durant el trajecte
EFE / LAMALLA.CAT
Els membres de la Plataforma d'Usuaris de la línia Barcelona-Portbou portaran un mocador blanc, amb el dibuix imprès d'una tortuga i el nom de Renfe a la closca, en protesta contra els retards i el mal servei que reben. Segons un portaveu d'aquest col·lectiu, els viatgers es posaran el mocador tots els dilluns per donar continuïtat a les accions que van iniciar el mes de febrer passat per reclamar millores en aquesta línia, que actualment presenta moltes deficiències. També volen que d'aquesta manera la seva protesta sigui més visible i s'estengui a altres viatgers que estiguin descontents amb el servei que reben per part de Renfe.
La plataforma denuncia, a més, que el temps d'aquest trajecte s'ha incrementat en mitja hora des de febrer, i l'augment del preu dels abonaments mensuals, d'un 7% des de Girona i Figueres i un 9% des de Sant Celoni, entre d'altres destins.
Les mateixes fonts han indicat que esperen que en l'entrevista que tenen prevista per al pròxim 21 de maig amb el director general de Rodalies i Mitjana Distància de Renfe, Javier Pérez, s'anunciïn canvis en el servei, si no amenacen amb convocar noves mobilitzacions de protesta.
La Plataforma reclama una reducció de 15 minuts en la durada del trajecte de tots els trens, garanties de que els trens amb sortida a Figueres a les 06:05 hores i a Girona a les 06:35 hores arribin a Sants (Barcelona) abans de les 07:55 hores, i l'arribada i sortida de tots els trens des de Figueres. A més, volen una reducció del 35% en el preu de tots els bitllets (abonaments mensuals, bo exprés, senzills...) fins a l'arribada de l'AVE, i que es torni l'import total dels bitllets quan els trens arribin amb més de 10 minuts de retard.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Paròdia publicitària
Ja posats, el text de la closca podria dir "frene"...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Mocador amb tortuga, per protestar contra Renfe
Quin mocador hauríem de fer servir els usuaris de la línia d'Igualada? Un cargol amb el logotip de FGC?
Re: Mocador amb tortuga, per protestar contra Renfe
UT596001 wrote:Quin mocador hauríem de fer servir els usuaris de la línia d'Igualada? Un cargol amb el logotip de FGC?
Al final, haurem de fer un concurs de "mascotes" pels transports, que sigui adient d'acord amb el servei que fan
Re: Mocador amb tortuga, per protestar contra Renfe
http://www.acn.cat/webACN/detallNoticia ... cia=491846
Renfe promet gestionar millor l'entrada a Barcelona per reduir el viatge des de Portbou però no baixarà preus
ACN // 21.05.2009 // 20.32 h element divisor Ref. 491846 //
Barcelona (ACN).- Els membres de la Plataforma d'usuaris de la línia Barcelona-Portbou han arrancat aquest dijous de Renfe el compromís que millorarà la gestió dels trens a l'entrada de la capital catalana, amb la finalitat de reduir el temps del trajecte, però no han aconseguit cap reducció del preu dels abonaments, tal com reclamen. A la sortida de la reunió mantinguda amb el director general de Rodalies i Mitja Distància de Renfe, Javier Pérez; i el portaveu de la Plataforma, Albert Orriols, ha destacat que les propostes de la companyia ferroviària no han estat 'completament satisfactòries', raó per la qual no hi ha hagut 'cap acord concret', però sí s'han acostat posicions de cara a una propera reunió.
Renfe promet gestionar millor l'entrada a Barcelona per reduir el viatge des de Portbou però no baixarà preus
ACN // 21.05.2009 // 20.32 h element divisor Ref. 491846 //
Barcelona (ACN).- Els membres de la Plataforma d'usuaris de la línia Barcelona-Portbou han arrancat aquest dijous de Renfe el compromís que millorarà la gestió dels trens a l'entrada de la capital catalana, amb la finalitat de reduir el temps del trajecte, però no han aconseguit cap reducció del preu dels abonaments, tal com reclamen. A la sortida de la reunió mantinguda amb el director general de Rodalies i Mitja Distància de Renfe, Javier Pérez; i el portaveu de la Plataforma, Albert Orriols, ha destacat que les propostes de la companyia ferroviària no han estat 'completament satisfactòries', raó per la qual no hi ha hagut 'cap acord concret', però sí s'han acostat posicions de cara a una propera reunió.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Comença la campanya
http://www.avui.cat/cat/notices/2009/05 ... _60371.php
Usuaris de Renfe es pengen del coll un mocador amb una tortuga per denunciar els retards del servei
El distintiu es portarà cada dilluns fins que la companyia millori el servei. La plataforma reivindica que la devolució exprés s'ha d'emmarcar en problemes pel "mal manteniment de la via"
ACN
Girona
Ult. Act. 25/05/2009 13:36
Els usuaris dels trens de la línia Barcelona-Porbou han començat aquest dilluns una campanya de protesta contra els retards i les deficiències del servei ofert per Renfe. La plataforma que agrupa els afectats ha repartit mocadors blancs i adhesius, amb una tortuga dibuixada, entre els passatgers dels combois amb la voluntat de fer visible el seu malestar pel servei "tercermundista" que els ofereix la companyia.
La tortuga que tant els mocadors com les enganxines porten dibuixada té Renfe escrit a la closca i és una metàfora per criticar la lentitud del servei ofert. Els usuaris reclamen que Renfe resolgui les seves reivindicacions i indiquen que, si no hi ha resposta al juny, faran accions més contundents.
La campanya, que ha començat aquest dilluns al matí, té per objectiu fer visible el malestar dels passatgers de la línia pels continus retards que acumulen els trens i les deficiències del servei. L'adopció dels mocadors blancs i els adhesius va ser un dels acords que es van prendre durant la darrera assemblea de l'entitat.
Els membres de la plataforma s'han concentrat aquest matí al primer vagó del tren Catalunya Exprés que ha sortit a dos quarts de set de Girona en direcció a Barcelona. Tant bon punt han pujat al comboi, els passatgers s'han posat un mocador blanc al coll i han repartit enganxines entre la resta de persones que hi havia al vagó.
El portaveu de la plataforma, Albert Orriols, ha explicat que el distintiu "es portarà cada dilluns fins que la companyia ens doni una resposta a la manca de servei". Els passatgers confien que en la propera reunió amb Renfe, prevista per la setmana vinent i a la qual assistirà el director general de la companyia, es posin solucions sobre la taula.
En la darrera trobada, Renfe es va comprometre a instaurar el sistema de devolució exprés als trens de mitjana distància si hi ha retards de més de trenta minuts, però per als usuaris aquesta mesura és "insuficient".
Albert Orriols explica que, per fer efectiu el retorn del 100% del bitllet, la companyia ho condiciona al fet què "el retard es degui a les obres del TGV". La plataforma reivindica que la devolució exprés també s'ha d'emmarcar en problemes pel "mal manteniment de la via", i expliquen que s'ha d'abaixar el temps de retard.
"S'ha de tenir en compte que la companyia, per curar-se en salut, ja ens va allargar el trajecte 20 minuts quan van començar les obres del TGV a Barcelona", ha declarat el portaveu. "Per tant, si a això hi sumem els 30 minuts més, suposen 50 minuts; això és tercermundista", critica Orriols.
Usuaris de Renfe es pengen del coll un mocador amb una tortuga per denunciar els retards del servei
El distintiu es portarà cada dilluns fins que la companyia millori el servei. La plataforma reivindica que la devolució exprés s'ha d'emmarcar en problemes pel "mal manteniment de la via"
ACN
Girona
Ult. Act. 25/05/2009 13:36
Els usuaris dels trens de la línia Barcelona-Porbou han començat aquest dilluns una campanya de protesta contra els retards i les deficiències del servei ofert per Renfe. La plataforma que agrupa els afectats ha repartit mocadors blancs i adhesius, amb una tortuga dibuixada, entre els passatgers dels combois amb la voluntat de fer visible el seu malestar pel servei "tercermundista" que els ofereix la companyia.
La tortuga que tant els mocadors com les enganxines porten dibuixada té Renfe escrit a la closca i és una metàfora per criticar la lentitud del servei ofert. Els usuaris reclamen que Renfe resolgui les seves reivindicacions i indiquen que, si no hi ha resposta al juny, faran accions més contundents.
La campanya, que ha començat aquest dilluns al matí, té per objectiu fer visible el malestar dels passatgers de la línia pels continus retards que acumulen els trens i les deficiències del servei. L'adopció dels mocadors blancs i els adhesius va ser un dels acords que es van prendre durant la darrera assemblea de l'entitat.
Els membres de la plataforma s'han concentrat aquest matí al primer vagó del tren Catalunya Exprés que ha sortit a dos quarts de set de Girona en direcció a Barcelona. Tant bon punt han pujat al comboi, els passatgers s'han posat un mocador blanc al coll i han repartit enganxines entre la resta de persones que hi havia al vagó.
El portaveu de la plataforma, Albert Orriols, ha explicat que el distintiu "es portarà cada dilluns fins que la companyia ens doni una resposta a la manca de servei". Els passatgers confien que en la propera reunió amb Renfe, prevista per la setmana vinent i a la qual assistirà el director general de la companyia, es posin solucions sobre la taula.
En la darrera trobada, Renfe es va comprometre a instaurar el sistema de devolució exprés als trens de mitjana distància si hi ha retards de més de trenta minuts, però per als usuaris aquesta mesura és "insuficient".
Albert Orriols explica que, per fer efectiu el retorn del 100% del bitllet, la companyia ho condiciona al fet què "el retard es degui a les obres del TGV". La plataforma reivindica que la devolució exprés també s'ha d'emmarcar en problemes pel "mal manteniment de la via", i expliquen que s'ha d'abaixar el temps de retard.
"S'ha de tenir en compte que la companyia, per curar-se en salut, ja ens va allargar el trajecte 20 minuts quan van començar les obres del TGV a Barcelona", ha declarat el portaveu. "Per tant, si a això hi sumem els 30 minuts més, suposen 50 minuts; això és tercermundista", critica Orriols.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Mocador amb tortuga, per protestar contra Renfe
UT596001 wrote:Quin mocador hauríem de fer servir els usuaris de la línia d'Igualada? Un cargol amb el logotip de FGC?
Re: Mocador amb tortuga, per protestar contra Renfe
Què xulo!!!! I aquest es mou més, al menys!!!
- FerrocarrilsCAT
- N4
- Posts: 67
- Joined: Sunday 03/05/2009 20:36
- Location: Sant Andreu de la Barca
Re: Mocador amb tortuga, per protestar contra Renfe
Fins i tot Renfe és més ràpida(en velocitat de trens, es clar).
A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Mocador amb tortuga, per protestar contra Renfe
Danzig wrote:UT596001 wrote:Quin mocador hauríem de fer servir els usuaris de la línia d'Igualada? Un cargol amb el logotip de FGC?
Quina gracia el cargol dels fgc