Trens de Rodalies, a més nous, més alts

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Trens de Rodalies, a més nous, més alts

Post by metring »

Recordo quan era petita, que agafàvem trens de rodalies de la Renfe, i es notava la diferència entre una suïssa i una 440. La segona quedava més alta. Amb les 447, no ho he notat, però entre aquestes i els Civia...Per què molts cops, quan hi ha una nova generació de trens són més alts, i hi han tants problemes amb les andanes? Coses dels equips?
User avatar
BB9200
N8
N8
Posts: 748
Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contact:

Re: Trens de Rodalies, a més nous, més alts

Post by BB9200 »

També molt corpulentes. Noti's que les 449 són gegantes, quasibé. En comparació, les ''japos'' són més petites que les 252.
A cada tren nou, més corpulent. Però si fixem els exemples d'un AGC, un 612 de la DB, un Desiro... són amb portes baixes. No és qüestió dels equips l'altura, la corpolència sí potser hi tingui a veure. El sostre dels trens nous estan plens d'equips, comparat amb una Suïssa, com els equips interiors.
Els problemes que puguin haver amb les andanes podria ser que fossin per culpa d'una mala construcció del tren.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Trens de Rodalies, a més nous, més alts

Post by metring »

És que el que no trobo normal és que fabriquin ara els Civia, que estan adaptats a PMR teòricament, i moltes andanes quedin taaant baixes. No podien haver pensat en no fer el tren tant alt, per començar?
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Trens de Rodalies, a més nous, més alts

Post by victorcasta »

El tren està pensat per a que la porta PMR estigui a nivell de l'alçada estàndard de les andanes d'Adif. El que passa és que moltes andanes no estan estandaritzades.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Planificació pèssima

Post by Guigui »

... i que la reforma de les estacions es fa a comptagotes en lloc de tenir un pla de modernització general i coordinat.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”