Nous usos per a les vies de metro
Nous usos per a les vies de metro
En el diari ADN, ha aparegut una notícia sobre dues tenistes que jugaran un partit a les vies del metro de Madrid, a l'estació de Chamartín, que l'han convertit per aquest event en una pista de tenis. Arrel d'aquesta notícia, s'us acuden utilitats diferents per a les vies de metro de Barcelona? Apart dels trampolins que apareixen a la publicitat, clar
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
Re: Nous usos per a les vies de metro
Jo hi ficaria un zoo, per exemple, encara que es de la Renfe, a St. Andreu Arenal. Perquè? Havent-hi rates, escarbats..., seria un zoo barat
Ara que hi penso, gairebé hi va haver una activitat esportiva al metro de BCN: quan es van inundar les vies de Sagrera L5, quan les obres de l'intercanviador, es podia haver muntat una piscina
Una altre idea seria tancar la L11 un cap de setmana, i fer una mitja marató per les vies
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Doncs a mi m'agradaria fer un BICING-rail nocturn, amb cuatricicles a pedals.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- Lluita1714
- N9
Hi ha gent que fa el salt de longitud, altres de pèrtiga... per tal de colar-se...
Ara, jo seria partidari de fer carreres amb els aparells aquells que surten a les pelis del far west que van amb una palanca entre dues persones... una mena de dresina de la època, semblant al que deia en LiniadelRipollès
Ara, jo seria partidari de fer carreres amb els aparells aquells que surten a les pelis del far west que van amb una palanca entre dues persones... una mena de dresina de la època, semblant al que deia en LiniadelRipollès
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
-
- N10
Ja tinc company de viatge, doncs !!!!
BICING Rail ja !!!!!
BICING Rail ja !!!!!
Lluita1714 wrote:Hi ha gent que fa el salt de longitud, altres de pèrtiga... per tal de colar-se...
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- genissimon
- N10
Una cosa així ?liniadelRipollés wrote:Ja tinc company de viatge, doncs !!!!
BICING Rail ja !!!!!
Lluita1714 wrote:Hi ha gent que fa el salt de longitud, altres de pèrtiga... per tal de colar-se...
Galeria Tranvia.org: Teruel
Galeria Tranvia.org: Monforte
Galeria Tranvia.org: Bolivia
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- Lluita1714
- N9
Exacte! Imagineu-vos anar amb això per la L3 a visitar Fernando, o la L4 a fer una ullada a Correus. O fer carreres com vaig dir abans aprofitant la via doble.genissimon wrote: Una cosa així ?
Salut !!
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
-
- N10
De carreres res. Una via per cada sentit de circulació, que no vull xocs frontals.
El meu BICING-Rail connectat per suposat amb el CTC. " a ver, aguja 14 ! " i a radio teletaxi.
El meu BICING-Rail connectat per suposat amb el CTC. " a ver, aguja 14 ! " i a radio teletaxi.
Lluita1714 wrote:Exacte! Imagineu-vos anar amb això per la L3 a visitar Fernando, o la L4 a fer una ullada a Correus. O fer carreres com vaig dir abans aprofitant la via doble.genissimon wrote: Una cosa així ?
Salut !!
[/quote]liniadelRipollés wrote:De carreres res. Una via per cada sentit de circulació, que no vull xocs frontals.
Exacte! Imagineu-vos anar amb això per la L3 a visitar Fernando, o la L4 a fer una ullada a Correus. O fer carreres com vaig dir abans aprofitant la via doble.
Jo proposo que per algun cop, les persones facin de trens, sabeu el ball aquell en que tothom s'agafa de la cintura, i formen un cuc humà, dons el mateix, us ho imagineu?
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel wrote:liniadelRipollés wrote:De carreres res. Una via per cada sentit de circulació, que no vull xocs frontals.
Exacte! Imagineu-vos anar amb això per la L3 a visitar Fernando, o la L4 a fer una ullada a Correus. O fer carreres com vaig dir abans aprofitant la via doble.
Jo proposo que per algun cop, les persones facin de trens, sabeu el ball aquell en que tothom s'agafa de la cintura, i formen un cuc humà, dons el mateix, us ho imagineu?
I que vaig dient ''Je, je, la cancion de paquito el chocolatero, je, je...''
Last edited by MetroBCN on Saturday 23/05/2009 15:25, edited 2 times in total.
http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.
- Lluita1714
- N9
I si cal posar-li un petit motor i anar amb aquest aparell per la línia de La Pobla... bé, el fil és sobre nous usos per a les vies de metro, però m'ha agradat la idea.liniadelRipollés wrote:De carreres res. Una via per cada sentit de circulació, que no vull xocs frontals.
-
- N10
I si aconseguim la col.laboració d'ADIF...cambio número 1 de Plaça Catalunya por favor....ENTRAMOS DE METRO A aDIF.
- BB9200
- N8
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Però de què va això del BICING rail (encara que tots en tenim una mica) ?
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
-
- N10
Aviam qui s'atreveix d'anar de Verdaguer a Alfons X o de Torrassa a Mercat Nou amb el Bicing Rail...
No em donis idees...victorcasta wrote:Aviam qui s'atreveix d'anar de Verdaguer a Alfons X o de Torrassa a Mercat Nou amb el Bicing Rail...
-
- N10
En doble o triple tracció, baixem camespantògraf cap als pedals i arri !!!
victorcasta wrote:Aviam qui s'atreveix d'anar de Verdaguer a Alfons X o de Torrassa a Mercat Nou amb el Bicing Rail...
- Lluita1714
- N9
Jo m'animaria, ara, en túnel (la major part de la xarxa) o il·luminen els focus, o porto quatre focus connectats a la dinamo de la "dresina tracció a sang"... perquè a les fosques em dona cert respecte, i més si es tracta de passar per Rocafort, l'estació de les llegendes fantasmagòriques.
Jo el faria de Terrassa a Mercat Nou, ames, amb les obres de RENFE, sera mes divertit. Pero clar, aixo ho deixem en somni.Lluita1714 wrote:Jo m'animaria, ara, en túnel (la major part de la xarxa) o il·luminen els focus, o porto quatre focus connectats a la dinamo de la "dresina tracció a sang"... perquè a les fosques em dona cert respecte, i més si es tracta de passar per Rocafort, l'estació de les llegendes fantasmagòriques.
- Lluita1714
- N9
Quan tinguin problemes de catenària a la Renfe, i més concretament a Sants, els trens que es queden parats aprop de la estació ens els poden deixar desallotjar amb les "dresines tracció a sang". Deu ser genial anar de l'Hospitalet a Sants, aprofitant que hi han tantes vies.MetroBCN wrote:Jo el faria de Terrassa a Mercat Nou, ames, amb les obres de RENFE, sera mes divertit. Pero clar, aixo ho deixem en somni.Lluita1714 wrote:Jo m'animaria, ara, en túnel (la major part de la xarxa) o il·luminen els focus, o porto quatre focus connectats a la dinamo de la "dresina tracció a sang"... perquè a les fosques em dona cert respecte, i més si es tracta de passar per Rocafort, l'estació de les llegendes fantasmagòriques.