Metro nocturn el cap de setmana
- BB9200
- N8
- Posts: 748
- Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contact:
Re: Metro nocturn un dia del cap de setmana apartir del Maig
Notícia relacionada (gràcies al fútbol):
El metro de Barcelona tuvo más de 400.000 validaciones, un 13% más por fútbol
El metro de Barcelona registró 403.000 validaciones entre las 18.00 horas de ayer y las 02.00 horas de hoy, lo que supone un 13% más que un viernes normal, cuando este transporte urbano finaliza a la misma hora, por la celebración del tercer título del FC Barcelona.
Fuentes de Transportes Metropolitanos de Barcelona (TMB) han informado hoy de que durante todo el día de ayer, desde las 05.00 horas de la mañana hasta las 02.00 horas de hoy, se validaron 1.300.000 entradas, unas 100.000 más que en un viernes normal.
La mayor concentración de viajeros se produjo en la estación de Catalunya de la Línea 1 (roja), donde entre las 23.00 y las 02.00 horas entraron en el metro 11.400 pasajeros.
Las mismas fuentes han indicado que en esta estación, situada en el centro de la capital catalana y la más próxima al tradicional enclave de celebración de los triunfos del Barça en la Rambla de Canaletes, se cerraron los accesos del lado mar hacia las 23.00 horas por indicación de la Guardia Urbana de Barcelona ante la previsión de posibles altercados, como así sucedió posteriormente.
El cierre de los accesos del lado mar de esta estación de metro es habitual, han precisado desde TMB, durante este tipo de celebraciones y no es la primera vez que se hace.
Así, desde las 23.00 horas hasta la finalización del servicio de metro, a las 02.00 de la madrugada, sólo se pudo acceder a la estación de metro de Catalunya por las entradas situadas en la Ronda Sant Pere, Rambla de Catalunya y paseo de Gràcia.
De: http://www.adn.es/local/lleida/20090528 ... -tuvo.html
El metro de Barcelona tuvo más de 400.000 validaciones, un 13% más por fútbol
El metro de Barcelona registró 403.000 validaciones entre las 18.00 horas de ayer y las 02.00 horas de hoy, lo que supone un 13% más que un viernes normal, cuando este transporte urbano finaliza a la misma hora, por la celebración del tercer título del FC Barcelona.
Fuentes de Transportes Metropolitanos de Barcelona (TMB) han informado hoy de que durante todo el día de ayer, desde las 05.00 horas de la mañana hasta las 02.00 horas de hoy, se validaron 1.300.000 entradas, unas 100.000 más que en un viernes normal.
La mayor concentración de viajeros se produjo en la estación de Catalunya de la Línea 1 (roja), donde entre las 23.00 y las 02.00 horas entraron en el metro 11.400 pasajeros.
Las mismas fuentes han indicado que en esta estación, situada en el centro de la capital catalana y la más próxima al tradicional enclave de celebración de los triunfos del Barça en la Rambla de Canaletes, se cerraron los accesos del lado mar hacia las 23.00 horas por indicación de la Guardia Urbana de Barcelona ante la previsión de posibles altercados, como así sucedió posteriormente.
El cierre de los accesos del lado mar de esta estación de metro es habitual, han precisado desde TMB, durante este tipo de celebraciones y no es la primera vez que se hace.
Así, desde las 23.00 horas hasta la finalización del servicio de metro, a las 02.00 de la madrugada, sólo se pudo acceder a la estación de metro de Catalunya por las entradas situadas en la Ronda Sant Pere, Rambla de Catalunya y paseo de Gràcia.
De: http://www.adn.es/local/lleida/20090528 ... -tuvo.html
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Re: Metro nocturn un dia del cap de setmana apartir del Maig
Ara resultarà que el futbol evita que hi hagin T-Cuelas i tot!
- BB9200
- N8
- Posts: 748
- Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contact:
Re: Metro nocturn un dia del cap de setmana apartir del Maig
És que ja sabem que el Barça és més que un club... .
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Re: Metro nocturn un dia del cap de setmana apartir del Maig
Doncs aixó del metro els dissabtses a la nit té les hores comptades:
El Govern se plantea cerrar el metro los sábados por la noche
http://www.lavanguardia.es/vida/2011040 ... noche.html
El secretario de Mobilitat de la Generalitat, Damià Calvet, ha asegurado que el Govern no vería mal cerrar el metro los sábados por la noche a la luz de las agresiones y el constante fraude que registra el servicio. Calvet considera que el transporte público catalán es seguro pero las medidas para mejorar la protección de usuarios y trabajadores son "mejorables" y ha evidenciado que los problemas de seguridad se concentran en estaciones de metro y de tren próximas a zonas de ocio. Las paradas más conflictivas son, según el responsable, algunas del Baix Llobregat y del Vallès.
En declaraciones al programa El Món a RAC1, Calvet considera necesario "replantear el transporte público nocturno" que actualmente da servicio, para evitar casos como el que la semana pasada causó la muerte de un agente de seguridad en la estación de Rodalies de Castelldefels. Desde Mobilitat aseguran que ha habido "un aumento de agresiones contra el personal de Renfe", pero "no contra la seguridad" de los usuarios de dicho transporte.
Calvet también ha valorado el servicio que ofrece el gestor del servicio de tren de Rodalies y media distancia. Según el responsable, el Govern está dispuesto a dar "una oportunidad a Renfe" para que siga dispensando el servicio, porque les consta que "se están esforzando mucho" para mejorarlo. De esta forma, el Govern aparca la amenaza que realizó a finales de enero cuando aseguró que se pondría manos a la obra para encontrar una alternativa a Renfe.
El conseller de Territori y Sostenibilitat, Lluís Recoder, aseguraba entonces que el ejecutivo catalán se planteaba no renovar el contrato con el gestor, que expira en diciembre, y que "si Renfe no es capaz de garantizar un buen servicio y unas relaciones laborales del siglo XXI, entonces no podemos estar con el corazón en un puño", aseguró.
El Govern se plantea cerrar el metro los sábados por la noche
http://www.lavanguardia.es/vida/2011040 ... noche.html
El secretario de Mobilitat de la Generalitat, Damià Calvet, ha asegurado que el Govern no vería mal cerrar el metro los sábados por la noche a la luz de las agresiones y el constante fraude que registra el servicio. Calvet considera que el transporte público catalán es seguro pero las medidas para mejorar la protección de usuarios y trabajadores son "mejorables" y ha evidenciado que los problemas de seguridad se concentran en estaciones de metro y de tren próximas a zonas de ocio. Las paradas más conflictivas son, según el responsable, algunas del Baix Llobregat y del Vallès.
En declaraciones al programa El Món a RAC1, Calvet considera necesario "replantear el transporte público nocturno" que actualmente da servicio, para evitar casos como el que la semana pasada causó la muerte de un agente de seguridad en la estación de Rodalies de Castelldefels. Desde Mobilitat aseguran que ha habido "un aumento de agresiones contra el personal de Renfe", pero "no contra la seguridad" de los usuarios de dicho transporte.
Calvet también ha valorado el servicio que ofrece el gestor del servicio de tren de Rodalies y media distancia. Según el responsable, el Govern está dispuesto a dar "una oportunidad a Renfe" para que siga dispensando el servicio, porque les consta que "se están esforzando mucho" para mejorarlo. De esta forma, el Govern aparca la amenaza que realizó a finales de enero cuando aseguró que se pondría manos a la obra para encontrar una alternativa a Renfe.
El conseller de Territori y Sostenibilitat, Lluís Recoder, aseguraba entonces que el ejecutivo catalán se planteaba no renovar el contrato con el gestor, que expira en diciembre, y que "si Renfe no es capaz de garantizar un buen servicio y unas relaciones laborales del siglo XXI, entonces no podemos estar con el corazón en un puño", aseguró.
- Dr. T
- N6
- Posts: 207
- Joined: Wednesday 25/08/2010 13:32
- Location: Entre les Guilleries i el Ter
- Contact:
Re: Metro nocturn un dia del cap de setmana apartir del Maig
[Talibà.mode=ON]
Això s'acabaria si deixessin lapidar públicament als quatre energúmens que fan "insegur" anar en transport públic. I quan dic públicament, em refereixo a que qualsevol usuari indignat pugui aportar el seu granet de sorra (o la seva pedra).
[Talibà.mode=OFF]
Això s'acabaria si deixessin lapidar públicament als quatre energúmens que fan "insegur" anar en transport públic. I quan dic públicament, em refereixo a que qualsevol usuari indignat pugui aportar el seu granet de sorra (o la seva pedra).
[Talibà.mode=OFF]
Re: Metro nocturn un dia del cap de setmana apartir del Maig
Tot per culpa de la púrria, sempre a pagar tots per uns quants imb*****
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Saber-ne més i no aferrar-se a la poltrona
Un breu repàs de la pàgina 1 d'aquest fil em torna a confirmar que a la comunitat foraire en sabem més que la casta política, i sense llevar els milions a ningú. Més val un rondinaire realista que un enganyapagesos pseudooptimista.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Metro nocturn un dia del cap de setmana apartir del Maig
Fa mesos que em pregunto com és que encara no ho han fet!Mako448 wrote: El Govern se plantea cerrar el metro los sábados por la noche
Tinc dues possibles respostes:
-perquè hi ha eleccions JA
-perquè no saben què fer amb els treballadors del metro
Per si de cas, abans que el tanquin els proposo que arregli d'UNA VEGADA les línies d'autobús nocturn que semblen més rutes turístiques que una altra cosa!
- Trytasa Baldaquino
- N7
- Posts: 330
- Joined: Saturday 21/07/2007 22:56
- Location: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76
Re: Metro nocturn un dia del cap de setmana apartir del Maig
Exacte. Jo pensava que tocaria tancar-lo pel tema de la crisi, i fins i tot ho trobaria lògic: no deixa d'ésser una infraestructura oberta en un moment en el que la gent majoritariament està d'oci (sí, ja sé que altres treballen, pero tampoc són gaires) i on hi ha alternatives públiques (una xarxa de NitBus que caldria millorar en recorreguts i els temuts taxis) i privades -gairebé no hi ha trànsit-.
Si això li sumem el fet de que la gran majoria de la gent no paga ("así nos luce el pelo", que diria en Santfeliuenc), es converteix en un servei clarament deficitari i prescindible en un moment de crisi on cal retallar de totes bandes. Si a mi em pregunten que si prefereixo Línia 9 o metro per la nit, tinc la resposta prou clara.
Ja està. Ja ho he dit. Els integristes del metro ja em podeu saltar al coll.
PD: Tot i això, que el tanquin per tema de seguretat em sembla la bajanada del dia.
Si això li sumem el fet de que la gran majoria de la gent no paga ("así nos luce el pelo", que diria en Santfeliuenc), es converteix en un servei clarament deficitari i prescindible en un moment de crisi on cal retallar de totes bandes. Si a mi em pregunten que si prefereixo Línia 9 o metro per la nit, tinc la resposta prou clara.
Ja està. Ja ho he dit. Els integristes del metro ja em podeu saltar al coll.
PD: Tot i això, que el tanquin per tema de seguretat em sembla la bajanada del dia.
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
Re: Metro nocturn un dia del cap de setmana apartir del Maig
Suposo que serà més aviat per ser deficitari, però d'inseguretat també deu haver-ne a cabassos...
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Cost de la seguretat
Deuen voler dir pel que costa mantenir-hi la seguretat i la proporcionalitat envers el servei nocturn, ben diferent del diürn.Trytasa Baldaquino wrote:PD: Tot i això, que el tanquin per tema de seguretat em sembla la bajanada del dia.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Metro nocturn un dia del cap de setmana apartir del Maig
Doncs tampoc és tant bajanada! Pensa que és impossible garantir la seguretat a tota la xarxa i més encara de nit quan la ratio (pertorbats+drogats+beguts)/gent normal creix de forma desproporcionada.Trytasa Baldaquino wrote: PD: Tot i això, que el tanquin per tema de seguretat em sembla la bajanada del dia.
Degut a la inseguretat es cola moltíssima gent, cal arreglar els desperfectes del vandalisme... és un peix que es mossega la cua.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re:
Tal com comenta en Guigui, posem uns missatges d'aquest mateix fil però escrits ja fa 5 anys, quan es va anunciar la mesura:
I ara, 5 anys després, els polítics han de recular i donar-nos la raó. Una colla de "frikis en un fòrum que no serveix per a res", resulta que ja van vaticinar el que passaria, mentre tota una administració catalana amb milers d'experts i dotzenes d'estudis, van ser incapaços de preveure-ho. Felicitats.
Quina creu de dirigents que tenim, quina creu... així va el país.
wefer wrote:Personalment no he sigut mai partidari del metro nocturn. A la nit, per la demanda que existeix, pels costos que té i pel trànsit que hi ha, la millor solució seria una bona xarxa de bus. Però el metro obert tota la nit, em sembla una necessitat injustificada econòmicament injustificable.
Trenscat wrote:No sé com pot anar, però en tot cas caldrà que augmentin molt la seguretat al metro a segons quines hores de la matinada perquè la gent l'utilitzi...
VladiGB wrote:Jo posaba als GEOS, perque amb la fauna que hi ha al metro a les dues de la matinada que fan mal bé tot i omplen el terra de potadas fan d'aquest servei desde les 23h un zoo sense gabies...
...i molts altres.JaMiRo! wrote:Resulta més sostenible que el poc trànsit que hi ha per la nit sigui d'autobusos i vehicle privat que no pas mantenir el metro en funcionament. Sabeu els diners que se'n van en il·luminació, per dir-vos quelcom?
I ara, 5 anys després, els polítics han de recular i donar-nos la raó. Una colla de "frikis en un fòrum que no serveix per a res", resulta que ja van vaticinar el que passaria, mentre tota una administració catalana amb milers d'experts i dotzenes d'estudis, van ser incapaços de preveure-ho. Felicitats.
Quina creu de dirigents que tenim, quina creu... així va el país.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Metro nocturn un dia del cap de setmana apartir del Maig
Doncs el "govern dels millors"ara diu que no tancaràn el metro a la nit.En que quedem senyors del "govern dels millors"?I les dues notícies el mateix dia.Sembla ser que aixó de tancar el metro la nit del dissabte ha acbat sent una proposta del Dàmia Calvet,secretari de mobilitat.
El Govern aclara que no se plantea cerrar el metro los sábados por la noche
06/04/2011 - 10:29h
El departamento de Mobilitat de la Generalitat de Catalunya ha aclarado a LaVanguardia.es que el Govern no se piensa plantear la posibilidad de que el servicio de metro cierre los sábados por la noche, tal y como se desprendía de las declaraciones del responsable Damià Calvet a RAC1. Fuentes del departamento han asegurado que el único cierre que se plantea el Govern es el de las estaciones de tren a través de un mejor "perimetraje" de las paradas de Renfe.
El matiz de Mobilitat se produce después de que Calvet fuera preguntado en el programa El Món a RAC1 de Jordi Basté sobre la posibilidad de cerrar también las estaciones de metro de Barcelona para evitar agresiones y fraudes en el servicio de TMB. Calvet respondió que no le corresponde a él tomar esta decisión, y que es responsabilidad de la empresa TMB, que es la que dispensa el servicio, sin embargo dijo que él "recogería, en todo caso" dicha posibilidad, para discutirla en la mesa de concertación del transporte público.
El responsable de Mobilitat considera que el transporte público catalán es seguro pero las medidas para mejorar la protección de usuarios y trabajadores son "mejorables" y ha evidenciado que los problemas de seguridad se concentran en estaciones de metro y de tren próximas a zonas de ocio. Las paradas más conflictivas son, según el responsable, algunas del Baix Llobregat y del Vallès.
En declaraciones al programa El Món a RAC1, Calvet considera necesario "replantear el transporte público nocturno" que actualmente da servicio, para evitar casos como el que la semana pasada causó la muerte de un agente de seguridad en la estación de Rodalies de Castelldefels. Desde Mobilitat aseguran que ha habido "un aumento de agresiones contra el personal de Renfe", pero "no contra la seguridad" de los usuarios de dicho transporte.
Calvet puso cifras al problema de las agresiones: "No ha habido un aumento de las agresiones respecto al año pasado. En el primer trimestre del 2010, tuvimos unas 65 agresiones, verbales y físicas, y en el primer trimestre del 2011, en el sistema Renfe hubo 64", explicó. Pero "sí que ha habido un incremento de las agresiones a los trebajadores de Renfe, aunque no tanto a los miembros de seguridad privada", apuntó.
Calvet también ha valorado el servicio que ofrece el gestor del servicio de tren de Rodalies y media distancia. Según el responsable, el Govern está dispuesto a dar "una oportunidad a Renfe" para que siga dispensando el servicio, porque les consta que "se están esforzando mucho" para mejorarlo. De esta forma, el Govern aparca la amenaza que realizó a finales de enero cuando aseguró que se pondría manos a la obra para encontrar una alternativa a Renfe.
El conseller de Territori y Sostenibilitat, Lluís Recoder, aseguraba entonces que el ejecutivo catalán se planteaba no renovar el contrato con el gestor, que expira en diciembre, y que "si Renfe no es capaz de garantizar un buen servicio y unas relaciones laborales del siglo XXI, entonces no podemos estar con el corazón en un puño", aseguró.
El Govern aclara que no se plantea cerrar el metro los sábados por la noche
06/04/2011 - 10:29h
El departamento de Mobilitat de la Generalitat de Catalunya ha aclarado a LaVanguardia.es que el Govern no se piensa plantear la posibilidad de que el servicio de metro cierre los sábados por la noche, tal y como se desprendía de las declaraciones del responsable Damià Calvet a RAC1. Fuentes del departamento han asegurado que el único cierre que se plantea el Govern es el de las estaciones de tren a través de un mejor "perimetraje" de las paradas de Renfe.
El matiz de Mobilitat se produce después de que Calvet fuera preguntado en el programa El Món a RAC1 de Jordi Basté sobre la posibilidad de cerrar también las estaciones de metro de Barcelona para evitar agresiones y fraudes en el servicio de TMB. Calvet respondió que no le corresponde a él tomar esta decisión, y que es responsabilidad de la empresa TMB, que es la que dispensa el servicio, sin embargo dijo que él "recogería, en todo caso" dicha posibilidad, para discutirla en la mesa de concertación del transporte público.
El responsable de Mobilitat considera que el transporte público catalán es seguro pero las medidas para mejorar la protección de usuarios y trabajadores son "mejorables" y ha evidenciado que los problemas de seguridad se concentran en estaciones de metro y de tren próximas a zonas de ocio. Las paradas más conflictivas son, según el responsable, algunas del Baix Llobregat y del Vallès.
En declaraciones al programa El Món a RAC1, Calvet considera necesario "replantear el transporte público nocturno" que actualmente da servicio, para evitar casos como el que la semana pasada causó la muerte de un agente de seguridad en la estación de Rodalies de Castelldefels. Desde Mobilitat aseguran que ha habido "un aumento de agresiones contra el personal de Renfe", pero "no contra la seguridad" de los usuarios de dicho transporte.
Calvet puso cifras al problema de las agresiones: "No ha habido un aumento de las agresiones respecto al año pasado. En el primer trimestre del 2010, tuvimos unas 65 agresiones, verbales y físicas, y en el primer trimestre del 2011, en el sistema Renfe hubo 64", explicó. Pero "sí que ha habido un incremento de las agresiones a los trebajadores de Renfe, aunque no tanto a los miembros de seguridad privada", apuntó.
Calvet también ha valorado el servicio que ofrece el gestor del servicio de tren de Rodalies y media distancia. Según el responsable, el Govern está dispuesto a dar "una oportunidad a Renfe" para que siga dispensando el servicio, porque les consta que "se están esforzando mucho" para mejorarlo. De esta forma, el Govern aparca la amenaza que realizó a finales de enero cuando aseguró que se pondría manos a la obra para encontrar una alternativa a Renfe.
El conseller de Territori y Sostenibilitat, Lluís Recoder, aseguraba entonces que el ejecutivo catalán se planteaba no renovar el contrato con el gestor, que expira en diciembre, y que "si Renfe no es capaz de garantizar un buen servicio y unas relaciones laborales del siglo XXI, entonces no podemos estar con el corazón en un puño", aseguró.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
No ho oblideu mai, si us plau!
La font?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Què hi té a veure?
???
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: No ho oblideu mai, si us plau!
No buscaves la font? Doncs, ja la tensGuigui wrote:La font?
Re: Metro nocturn un dia del cap de setmana apartir del Maig
Mentre s'ha de retallar en Sanitat hem de veure com es malgasten els diners en luxes.