14 de juny, sortida de trens antics
14 de juny, sortida de trens antics
ACTES DEL 150é ANIVERSARI DE L’ARRIBADA DEL TREN A MARTORELL
Martorell – Can Carreras (1859 – 2009)
Divendres 12, dissabte 13 i diumenge 14 de juny de 2009
Divendres 12 de juny
19:30 h Inauguració de l'exposició de Paper Moneda i Medallística sobre el tren. Col∙lecció de Ramón Artigues. Vestíbul de l'Ajuntament (Plaça de la Vila, 46) ( Del 12 al 28 de juny)
Dissabte 13 de juny
Activitats didàctiques infantils a partir de les 18h. al pàrking de l'estació de Renfe.
‐Instal∙lació d'un circuit de 5 polzades perquè els nens hi puguin pujar.
‐Grup d'animació infantil per fer ballar als nens.
‐Visita al tren històric que estarà estacionat a l'estació.
Diumenge 14 de juny
A les 9:45h. excursió en tren d'època (Orient Express amb locomotora elèctrica i cotxes dels anys 30 i 40) de Martorell a Molins
de Rei.
Locomotora elèctrica "Anglesa" 7702, furgó de Correus, estafeta de Correus, cotxe llit YF, cotxe llit T‐2, cotxe restaurant CIWL,
5000 i cotxe saló ZZ‐1601.
Durant el trajecte hi haurà personatges vestits d'època que dinamitzaran el recorregut. Al vagó correu ambulant es segellaran
els sobres commemoratius.
En tornar a Martorell el tren serà rebut per la Banda Municipal i els gegants de Martorell. A continuació les autoritats faran els
parlaments i descobriran una placa commemorativa a l'edifici de l'estació de Renfe.
A la mateixa estació hi haurà una parada amb llibres i medalla commemorativa a la venda.
Venda de bitllets a 10€
Menors de 18 anys 5€
Telèfon d'informació i compra de bitllets 695 394 500 de 19:00h a 22:00h.
Organitzen:
Federació Catalana d'Amics del Ferrocarril, Ajuntament de Martorell i Amics del Ferrocarril de Martorell.
Col∙laboren:
Renfe, Adif, Museu del Ferrocarril de Vilanova, Club Cine‐Foto i Cercle Filatèlic i Numismàtic de Barcelona.
Martorell – Can Carreras (1859 – 2009)
Divendres 12, dissabte 13 i diumenge 14 de juny de 2009
Divendres 12 de juny
19:30 h Inauguració de l'exposició de Paper Moneda i Medallística sobre el tren. Col∙lecció de Ramón Artigues. Vestíbul de l'Ajuntament (Plaça de la Vila, 46) ( Del 12 al 28 de juny)
Dissabte 13 de juny
Activitats didàctiques infantils a partir de les 18h. al pàrking de l'estació de Renfe.
‐Instal∙lació d'un circuit de 5 polzades perquè els nens hi puguin pujar.
‐Grup d'animació infantil per fer ballar als nens.
‐Visita al tren històric que estarà estacionat a l'estació.
Diumenge 14 de juny
A les 9:45h. excursió en tren d'època (Orient Express amb locomotora elèctrica i cotxes dels anys 30 i 40) de Martorell a Molins
de Rei.
Locomotora elèctrica "Anglesa" 7702, furgó de Correus, estafeta de Correus, cotxe llit YF, cotxe llit T‐2, cotxe restaurant CIWL,
5000 i cotxe saló ZZ‐1601.
Durant el trajecte hi haurà personatges vestits d'època que dinamitzaran el recorregut. Al vagó correu ambulant es segellaran
els sobres commemoratius.
En tornar a Martorell el tren serà rebut per la Banda Municipal i els gegants de Martorell. A continuació les autoritats faran els
parlaments i descobriran una placa commemorativa a l'edifici de l'estació de Renfe.
A la mateixa estació hi haurà una parada amb llibres i medalla commemorativa a la venda.
Venda de bitllets a 10€
Menors de 18 anys 5€
Telèfon d'informació i compra de bitllets 695 394 500 de 19:00h a 22:00h.
Organitzen:
Federació Catalana d'Amics del Ferrocarril, Ajuntament de Martorell i Amics del Ferrocarril de Martorell.
Col∙laboren:
Renfe, Adif, Museu del Ferrocarril de Vilanova, Club Cine‐Foto i Cercle Filatèlic i Numismàtic de Barcelona.
Re: 14 de juny, sortida de trens antics
Comencem a fer llista?
-wefer
-metring
-davida
-pipota
-wefer
-metring
-davida
-pipota
Jo vindre amb el meu pare, el Davida.
- BB9200
- N8
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
A quin dia quedeu, d'aquests tres?
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
El 14, que és quan es mourà el tren. Recorda que cal preinscriure's, tal i com diu al missatge inicial.
- BB9200
- N8
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Un pèl difícil ho veig, per ara. Ja u s confirmaré.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Jo m'hi passaré el dissabte a fotografiar-lo estacionat. El diumenge potser intenti caçar-lo en moviment i després tornaria cap a Martorell a treure l'ull
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Qupe passa amb la web de l'Ajuntament de Martorell??
Nois, una mica off tòpic, però relacionat: intento accedir a la web de l'Ajuntament de Martorell, per buscar informació sobre això, i el Google em diu que té software maliciós i no s'hi pot accedir. Com puc fer per treure la seguretat aquesta? Gràcies!
- BB9200
- N8
Per Opciones d'Internet i rebaixant la seguretat fins a on et deixi, per herramientas per l'internet explorer. Així sempre ho faig jo. El tinc a nivell mitjà i no em deixa funcionar tampoc, a mi, fins que l'he rebaixat al nivell més inferior, i m'ha funcionat.
Ja he reservat us aconsello que no deixeu passar gaires dies, que si no us quedareu sense places
- BB9200
- N8
Coses a part, realment és un èxit que tornin a circular trens d'AZAFT per catalunya, des del 1998 que no s'en veien .
- Pere
- N9
Jo també m'hi he apuntat.
- Lluita1714
- N9
Jo truco demà (a hores d'ara, avui) a reservar, no sé exactament com funciona, si es paga allà, en el moment de la sortida o es pot anar enlloc a comprar-ho directament.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Truques, fas la reserva, i et donen un número de compte per fer l'ingrés i un codi del bitllet que els hi has de donar el mateix dia de la trobada, quan els hi diguis el nom.Lluita1714 wrote:Jo truco demà (a hores d'ara, avui) a reservar, no sé exactament com funciona, si es paga allà, en el moment de la sortida o es pot anar enlloc a comprar-ho directament.
- Archie-250
- N6
Jo també hi assitiré.
- Trenscat
- N10
Jo hi aniré però a caçar-lo des de fora Per cert, algú sap l'hora de tornada de Molins cap a Martorell?
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
No he aconseguit trobar l'horari de tornada enlloc, però no crec que estigui gaire estona per allà, ja que un cop torni a Martorell es realitzaran diversos actes i no crec que els facin gaire tard.
Pa 10 eurillos no podeu entrar amb nosaltres al tren?? Homeeeee!!!!!
Si, però prefereixo caçar-lo en marxa Després ja em deixaré caure per les estacions.metring wrote:Pa 10 eurillos no podeu entrar amb nosaltres al tren?? Homeeeee!!!!!
- Archie-250
- N6
Sembla, que tornarà cap allà a les 13 hores.